Το Dacia Duster υπήρξε για χρόνια ο ορισμός του «τίμιου» SUV, με την τρίτη του γενιά να διατηρεί αυτό τον χαρακτηρισμό αλλά να το πηγαίνει και αρκετά βήματα παραπέρα.
Δεν είναι κακό να έχει καθιερωθεί ένα μοντέλο στο μυαλό του κόσμου ως «σκληροτράχηλο», «value for money» ή «SUV για το λαό».
Όλα τα προηγούμενα μεταφράζονται αισίως σε αυξημένες πωλήσεις, θετικά σχόλια άρα και συνολική επιτυχία.
Τι γίνεται όμως όταν ένα τέτοιο μοντέλο που επί 14 χρόνια φιγουράρει με αυτή την ταυτότητα στα μάτια του κόσμου, κάνει άλματα ποιότητας πέραν του αναμενόμενου;
Η απάντηση θα δοθεί μόνο παρατηρώντας την πορεία του νέου Duster, του SUV που τολμάει όσα δεν τολμούν τα περισσότερα μοντέλα που διαλαλούν πως είναι… sport utility vehicles αλλά σταματούν στο πρώτο νεροφάγωμα.
Το αυτοκίνητο που άλλαξε τα πάντα στην πορεία της Dacia λοιπόν, κάνει το απλό να φαίνεται τόσο σπουδαίο και τελικά περιζήτητο για την αγορά.
Πρώτα από όλα, διατήρησε τις διαστάσεις του όσο πιο compact γινόταν (σχεδόν ίδιες), με το μήκος του να φθάνει τα 4,343 μέτρα, το φάρδος 1,813 μέτρα και το ύψος 1,656 μέτρα.
Στοιχείο που δείχνει από την πρώτη κιόλας παρατήρηση ότι οι άνθρωποι της Dacia αποφάσισαν να διατηρήσουν ένα διαφορετικό μονοπάτι από αυτό του ανταγωνισμού.
Θα πείτε βέβαια, πως από τη στιγμή που το νέο Duster βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B δεν θα μπορούσαν να γίνουν ακραίες παρεμβάσεις. Και όμως, στο αισθητικό κομμάτι βλέπουμε ένα άλλο πρόσωπο για το SUV που φέρει τη σφραγίδα της Renault.
Μεγάλη επιβλητική μάσκα που εκτείνεται σε φάρδος σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική λογική της εταιρείας, νέο logo Dacia στο μέσο, πολλές ακμές με τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά και σκληροτράχηλο παρουσιαστικό, όλα δίνουν το στίγμα της νέας εποχής για το Duster.
Μαζί και τα τολμηρά φωτιστικά σώματα ή οι κρυφές χειρολαβές στο πίσω μέρος, όλα συμβάλλουν στο σύγχρονο παρουσιαστικό του Duster και στο άλμα εκσυγχρονισμού, χωρίς να χαθεί η φιλοσοφία του παρελθόντος και η ταυτότητα του «σκληροτράχηλου».
Εξίσου παρεμβατικοί ήταν οι άνθρωποι της Dacia και στο εσωτερικό του νέου Duster, με τις δύο ψηφιακές οθόνες να κλέβουν την παράσταση.
Αυτή του multimedia είναι ψηλά τοποθετημένη στο μέσο του ταμπλό και έχει μέγεθος 10,1 ίντσες.
Προσφέρει συνδεσιμότητα και πλούσια πληροφόρηση, με highlight της τετρακίνητης έκδοσης δοκιμής μας τη στιγμιαία πληροφόρηση για την κατανομή της ροπής σε κάθε άξονα αλλά και τις κλίσεις του αμαξώματος τη στιγμή της περιπέτειας (διαβάστε περισσότερα)
Όλα τα προηγούμενα μεταφράζονται αισίως σε αυξημένες πωλήσεις, θετικά σχόλια άρα και συνολική επιτυχία.
Τι γίνεται όμως όταν ένα τέτοιο μοντέλο που επί 14 χρόνια φιγουράρει με αυτή την ταυτότητα στα μάτια του κόσμου, κάνει άλματα ποιότητας πέραν του αναμενόμενου;
Η απάντηση θα δοθεί μόνο παρατηρώντας την πορεία του νέου Duster, του SUV που τολμάει όσα δεν τολμούν τα περισσότερα μοντέλα που διαλαλούν πως είναι… sport utility vehicles αλλά σταματούν στο πρώτο νεροφάγωμα.
Το αυτοκίνητο που άλλαξε τα πάντα στην πορεία της Dacia λοιπόν, κάνει το απλό να φαίνεται τόσο σπουδαίο και τελικά περιζήτητο για την αγορά.
Πρώτα από όλα, διατήρησε τις διαστάσεις του όσο πιο compact γινόταν (σχεδόν ίδιες), με το μήκος του να φθάνει τα 4,343 μέτρα, το φάρδος 1,813 μέτρα και το ύψος 1,656 μέτρα.
Στοιχείο που δείχνει από την πρώτη κιόλας παρατήρηση ότι οι άνθρωποι της Dacia αποφάσισαν να διατηρήσουν ένα διαφορετικό μονοπάτι από αυτό του ανταγωνισμού.
Θα πείτε βέβαια, πως από τη στιγμή που το νέο Duster βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B δεν θα μπορούσαν να γίνουν ακραίες παρεμβάσεις. Και όμως, στο αισθητικό κομμάτι βλέπουμε ένα άλλο πρόσωπο για το SUV που φέρει τη σφραγίδα της Renault.
Μεγάλη επιβλητική μάσκα που εκτείνεται σε φάρδος σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική λογική της εταιρείας, νέο logo Dacia στο μέσο, πολλές ακμές με τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά και σκληροτράχηλο παρουσιαστικό, όλα δίνουν το στίγμα της νέας εποχής για το Duster.
Μαζί και τα τολμηρά φωτιστικά σώματα ή οι κρυφές χειρολαβές στο πίσω μέρος, όλα συμβάλλουν στο σύγχρονο παρουσιαστικό του Duster και στο άλμα εκσυγχρονισμού, χωρίς να χαθεί η φιλοσοφία του παρελθόντος και η ταυτότητα του «σκληροτράχηλου».
Εξίσου παρεμβατικοί ήταν οι άνθρωποι της Dacia και στο εσωτερικό του νέου Duster, με τις δύο ψηφιακές οθόνες να κλέβουν την παράσταση.
Αυτή του multimedia είναι ψηλά τοποθετημένη στο μέσο του ταμπλό και έχει μέγεθος 10,1 ίντσες.
Προσφέρει συνδεσιμότητα και πλούσια πληροφόρηση, με highlight της τετρακίνητης έκδοσης δοκιμής μας τη στιγμιαία πληροφόρηση για την κατανομή της ροπής σε κάθε άξονα αλλά και τις κλίσεις του αμαξώματος τη στιγμή της περιπέτειας (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών