Το αγαπημένο «τέκνο» της Renault ανανεώθηκε και με όπλο του την οικονομία που του χαρίζει η έκδοση διπλού καυσίμου, φιλοδοξεί να παραμείνει ψηλά στις επιλογές του κοινού ανάμεσα σε πολλά ικανά μικρά SUV.
Το Captur -μαζί ίσως με το Clio- κατέχουν ιδιαίτερη σημασία και μεγάλη βαρύτητα στις τάξεις της γαλλικής εταιρείας.
Το μεν πασίγνωστο σουπερμίνι τραβάει το κουπί των πωλήσεων εδώ και δεκαετίες, ενώ το Captur, που διανύει τη δεύτερη γενιά του, αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη σπουδαιότερη εμπορικά κατηγορία.
Απέναντι σε αντιπάλους όπως το Ford Puma, το Nissan Juke, το Yaris Cross ή το Peugeot 2008, καταλαβαίνει κανείς ότι πρέπει οποιοδήποτε μοντέλο να βάλει τα δυνατά του ώστε να καταφέρει να διακριθεί ή μάλλον να συνεχίσει να διακρίνεται όπως κάνει το Captur.
Το γαλλικό SUV -προτού μπούμε σε συζήτηση για την ανανέωση του- θα επισημάνουμε ότι έχει κάτι που δεν έχει κανένα άλλο μοντέλο του ανταγωνισμού.
Τη δυνατότητα να διατίθεται σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG), όπως αυτή της δοκιμής μας. Αυτό το ατού το φέρνει ένα βήμα πιο μπροστά στη γραμμή της εκκίνησης, εφόσον μιλάμε για ένα εργοστασιακό πλεονέκτημα που γλιτώνει τον καταναλωτή από αρκετά μεγάλο κόστος χρήσης, κεφαλαιοποιώντας την επιλογή του από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο.
Το Captur λοιπόν στο μέσο της δεύτερης γενιάς του, όφειλε να περάσει από το σχετικό λίφτινγκ της εταιρείας, αλλάζοντας μάσκα (όπως συνέβη νωρίτερα και με το Clio), κάτι που το κάνει αισθητικά να μοιάζει περισσότερο με ηλεκτρικό (μικρότερη εισαγωγή αέρα), συνεπώς είναι και πιο σύγχρονο και καλαίσθητο από την πρώτη κιόλας ματιά.
Η διχρωμία της έκδοσης που είχαμε στα χέρια μας δίνει επιπλέον αυτοπεποίθηση και αισθητικά πόντους στο μικρό SUV (όπως και οι ζάντες αλουμινίου), ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που παραπέμπουν σε μπούμερανγκ και μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε ως highlight του Captur κατά την προσωπική ταπεινή μας άποψη.
Οι διαστάσεις για το γαλλικό μοντέλο δεν έχουν αλλάξει μετά την ανανέωση, παραμένοντας ιδιαίτερα compact για τα δεδομένα της αγοράς, μακρύτερο όμως σε σχέση με τα Puma, Crossland και T-Roc έστω και για λίγο.
Το μήκος του λοιπόν αγγίζει τα 4,24 μέτρα, με το μεταξόνιο να παραμένει και αυτό στα 2,639 μέτρα (πλατφόρμα C-MFB του ομίλου) και την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος να είναι από τις υψηλότερες της κατηγορίας (+16,9 εκατοστά).
Εξίσου διακριτικές και επιλεκτικές ήταν οι κινήσεις των ανθρώπων της Renault και όσον αφορά το εσωτερικό του ανανεωμένου Captur, με την αίσθηση ποιότητας να παραμένει σε πρώτο πλάνο, τις ανέσεις αλλά και το hi-tech στοιχείο.
Η κάθετη οθόνη μεγέθους 10,4 ιντσών δεσπόζει στο μέσο του ταμπλό και σε κερδίζει με την άμεση απόκριση στην αφή και τις πληροφορίες της, ενώ από κάτω αρκετοί φυσικοί διακόπτες κάνουν τη ζωή ευκολότερη κυρίως όταν έχεις να επεξεργαστείς τον κλιματισμό της καμπίνας.
Αντίστοιχα, οι χώροι για μικρά αντικείμενα και μπουκαλάκια δεν θα σε αφήσουν παραπονεμένο (υπάρχει και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης).
Το πορτμπαγκάζ είναι από τα δυνατά του σημεία τόσο από πλευράς σχεδίασης (αρκετό ύψος χάρη στο χαμηλό δάπεδο), όσο και σε συνολικά διαθέσιμα λίτρα (422 χωρίς να πέσουν τα καθίσματα).
Εμπρός και πίσω επιβάτες δεν θα γκρινιάξουν στο ταξίδι (μία τετράδα μπορεί να χωρέσει πολύ άνετα) εκτός βέβαια και αν το ύψος τους ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο (διαβάστε περισσότερα)
Το μεν πασίγνωστο σουπερμίνι τραβάει το κουπί των πωλήσεων εδώ και δεκαετίες, ενώ το Captur, που διανύει τη δεύτερη γενιά του, αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη σπουδαιότερη εμπορικά κατηγορία.
Απέναντι σε αντιπάλους όπως το Ford Puma, το Nissan Juke, το Yaris Cross ή το Peugeot 2008, καταλαβαίνει κανείς ότι πρέπει οποιοδήποτε μοντέλο να βάλει τα δυνατά του ώστε να καταφέρει να διακριθεί ή μάλλον να συνεχίσει να διακρίνεται όπως κάνει το Captur.
Το γαλλικό SUV -προτού μπούμε σε συζήτηση για την ανανέωση του- θα επισημάνουμε ότι έχει κάτι που δεν έχει κανένα άλλο μοντέλο του ανταγωνισμού.
Τη δυνατότητα να διατίθεται σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG), όπως αυτή της δοκιμής μας. Αυτό το ατού το φέρνει ένα βήμα πιο μπροστά στη γραμμή της εκκίνησης, εφόσον μιλάμε για ένα εργοστασιακό πλεονέκτημα που γλιτώνει τον καταναλωτή από αρκετά μεγάλο κόστος χρήσης, κεφαλαιοποιώντας την επιλογή του από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο.
Το Captur λοιπόν στο μέσο της δεύτερης γενιάς του, όφειλε να περάσει από το σχετικό λίφτινγκ της εταιρείας, αλλάζοντας μάσκα (όπως συνέβη νωρίτερα και με το Clio), κάτι που το κάνει αισθητικά να μοιάζει περισσότερο με ηλεκτρικό (μικρότερη εισαγωγή αέρα), συνεπώς είναι και πιο σύγχρονο και καλαίσθητο από την πρώτη κιόλας ματιά.
Η διχρωμία της έκδοσης που είχαμε στα χέρια μας δίνει επιπλέον αυτοπεποίθηση και αισθητικά πόντους στο μικρό SUV (όπως και οι ζάντες αλουμινίου), ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που παραπέμπουν σε μπούμερανγκ και μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε ως highlight του Captur κατά την προσωπική ταπεινή μας άποψη.
Οι διαστάσεις για το γαλλικό μοντέλο δεν έχουν αλλάξει μετά την ανανέωση, παραμένοντας ιδιαίτερα compact για τα δεδομένα της αγοράς, μακρύτερο όμως σε σχέση με τα Puma, Crossland και T-Roc έστω και για λίγο.
Το μήκος του λοιπόν αγγίζει τα 4,24 μέτρα, με το μεταξόνιο να παραμένει και αυτό στα 2,639 μέτρα (πλατφόρμα C-MFB του ομίλου) και την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος να είναι από τις υψηλότερες της κατηγορίας (+16,9 εκατοστά).
Εξίσου διακριτικές και επιλεκτικές ήταν οι κινήσεις των ανθρώπων της Renault και όσον αφορά το εσωτερικό του ανανεωμένου Captur, με την αίσθηση ποιότητας να παραμένει σε πρώτο πλάνο, τις ανέσεις αλλά και το hi-tech στοιχείο.
Η κάθετη οθόνη μεγέθους 10,4 ιντσών δεσπόζει στο μέσο του ταμπλό και σε κερδίζει με την άμεση απόκριση στην αφή και τις πληροφορίες της, ενώ από κάτω αρκετοί φυσικοί διακόπτες κάνουν τη ζωή ευκολότερη κυρίως όταν έχεις να επεξεργαστείς τον κλιματισμό της καμπίνας.
Αντίστοιχα, οι χώροι για μικρά αντικείμενα και μπουκαλάκια δεν θα σε αφήσουν παραπονεμένο (υπάρχει και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης).
Το πορτμπαγκάζ είναι από τα δυνατά του σημεία τόσο από πλευράς σχεδίασης (αρκετό ύψος χάρη στο χαμηλό δάπεδο), όσο και σε συνολικά διαθέσιμα λίτρα (422 χωρίς να πέσουν τα καθίσματα).
Εμπρός και πίσω επιβάτες δεν θα γκρινιάξουν στο ταξίδι (μία τετράδα μπορεί να χωρέσει πολύ άνετα) εκτός βέβαια και αν το ύψος τους ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών