Πέρα από τις σχετικές αναβαθμίσεις η ανανέωση του Tucson συνδυάστηκε με μία γενναία μείωση στην τιμή αγοράς κατά 3.000 ευρώ ξεκινώντας κάτω από τα 30 χιλιάρικα. Ευπρόσδεκτος και ο νέος συμπλέκτης για ακόμη πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Δεν είναι και μικρό πράγμα στις μέρες μας, ένα από το δημοφιλέστερα SUV που κυκλοφορούν στην αγορά, να προχωρά σε ανανέωση και ταυτόχρονη μείωση τιμής. Βλέπετε, με την αυξητική τάση των τελευταίων ετών έχουμε ξεχάσει τι θα πει έκπτωση, με την κορεατική εταιρεία να μας το θυμίζει μέσω της ανανέωσης του Tucson. Του μεσαίου SUV που δεν διατίθεται πλέον με κινητήρες 150 και 180 ίππων στα 1.600 κ.εκ., αλλά με έναν 160άρι με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V.
Το Hyundai Tucson διατήρησε τις διαστάσεις του ως είχαν (μήκος 4,51 μέτρα), με την εμφάνιση όμως να περνά από ένα αισθητό φρεσκάρισμα. Νέοι προφυλακτήρες, πιο ευμεγέθη φωτιστικά σώματα LED, εντυπωσιακά «Angel Wings» και καλούδια της έκδοσης N-Line της δοκιμής μας, όπως οι 19άρες ζάντες αλουμινίου.
Το συνολικό ντιζάιν μπρος πίσω αναδεικνύει το σπορ στοιχείο του Tucson χωρίς να αλλάζει τη φιλοσοφία του που γνωρίσαμε στο παρελθόν. Είναι αιχμηρό και φροντίζει να κάνει αίσθηση με τον όγκο και την τόλμη του ενώ, παρά τη συγγενική του φύση με το Kia Sportage, δείχνει πως έχει ακολουθήσει ένα παντελώς διαφορετικό σχεδιαστικό μονοπάτι.
Κάπως πιο γνώριμα είναι τα πράγματα όμως σε σχέση με το κορεατικό «ξαδελφάκι» του στο εσωτερικό του ανανεωμένου Tucson. Δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12,3 ιντσών έκαστη σε ένα ενιαίο κυρτό πλαίσιο «βγάζουν μάτι» μόλις μπεις στο SUV της Hyundai και είναι διαθέσιμες από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού.
Εκτός από θέαμα, το στοιχείο αυτό προσφέρει και ουσία, καθώς η κεντρική οθόνη πολυμέσων έχει πιο άμεση απόκριση στις λειτουργίες αφής, καλύτερα γραφικά αλλά και συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay.
Η χρήση λάκας έχει ευτυχώς περιοριστεί στην ανανεωμένη εκδοχή του Tucson, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι πιο ποιοτικά, ενώ η κομψή μπάρα αφής για τα υπομενού βοηθά αρκετά στη συνολική πρακτικότητα και τον περιορισμό της απόσπασης προσοχής του οδηγού από το δρόμο.
Τα πάντα βασικά στο μεσαίο SUV έχουν ως βασικό μέλημα την εργονομία και το να κάνουν τη ζωή των επιβατών ευκολότερη.
Από πλευράς χώρων μπορούμε να πούμε πως πέντε ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση στα πόδια αλλά και από πλευρά ύψους, ενώ 577 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι ένα σημαντικό νούμερο ακόμα και για τα SUV της κατηγορίας.
Προσθέστε ότι η κλίση της πίσω σειράς καθισμάτων μπορεί να προσφέρει είτε επιπλέον άνεση στους πίσω επιβάτες, είτε ακόμη μεγαλύτερο χώρο για αποσκευές σε περίπτωση που τοποθετήσουμε κάτι ιδιαίτερο σχηματικά (Διαβάστε περισσότερα)
Το Hyundai Tucson διατήρησε τις διαστάσεις του ως είχαν (μήκος 4,51 μέτρα), με την εμφάνιση όμως να περνά από ένα αισθητό φρεσκάρισμα. Νέοι προφυλακτήρες, πιο ευμεγέθη φωτιστικά σώματα LED, εντυπωσιακά «Angel Wings» και καλούδια της έκδοσης N-Line της δοκιμής μας, όπως οι 19άρες ζάντες αλουμινίου.
Το συνολικό ντιζάιν μπρος πίσω αναδεικνύει το σπορ στοιχείο του Tucson χωρίς να αλλάζει τη φιλοσοφία του που γνωρίσαμε στο παρελθόν. Είναι αιχμηρό και φροντίζει να κάνει αίσθηση με τον όγκο και την τόλμη του ενώ, παρά τη συγγενική του φύση με το Kia Sportage, δείχνει πως έχει ακολουθήσει ένα παντελώς διαφορετικό σχεδιαστικό μονοπάτι.
Κάπως πιο γνώριμα είναι τα πράγματα όμως σε σχέση με το κορεατικό «ξαδελφάκι» του στο εσωτερικό του ανανεωμένου Tucson. Δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12,3 ιντσών έκαστη σε ένα ενιαίο κυρτό πλαίσιο «βγάζουν μάτι» μόλις μπεις στο SUV της Hyundai και είναι διαθέσιμες από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού.
Εκτός από θέαμα, το στοιχείο αυτό προσφέρει και ουσία, καθώς η κεντρική οθόνη πολυμέσων έχει πιο άμεση απόκριση στις λειτουργίες αφής, καλύτερα γραφικά αλλά και συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay.
Η χρήση λάκας έχει ευτυχώς περιοριστεί στην ανανεωμένη εκδοχή του Tucson, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι πιο ποιοτικά, ενώ η κομψή μπάρα αφής για τα υπομενού βοηθά αρκετά στη συνολική πρακτικότητα και τον περιορισμό της απόσπασης προσοχής του οδηγού από το δρόμο.
Τα πάντα βασικά στο μεσαίο SUV έχουν ως βασικό μέλημα την εργονομία και το να κάνουν τη ζωή των επιβατών ευκολότερη.
Από πλευράς χώρων μπορούμε να πούμε πως πέντε ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση στα πόδια αλλά και από πλευρά ύψους, ενώ 577 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι ένα σημαντικό νούμερο ακόμα και για τα SUV της κατηγορίας.
Προσθέστε ότι η κλίση της πίσω σειράς καθισμάτων μπορεί να προσφέρει είτε επιπλέον άνεση στους πίσω επιβάτες, είτε ακόμη μεγαλύτερο χώρο για αποσκευές σε περίπτωση που τοποθετήσουμε κάτι ιδιαίτερο σχηματικά (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών