
To όνομα Korando κάθε άλλο παρά είναι άγνωστο στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου.
Σε σχέση όμως με οτιδήποτε γνωρίζαμε τις παλαιότερες εποχές της SsangYong, πολλά έχουν αλλάξει και σίγουρα προς το καλύτερο.
Είναι μάλλον οξύμωρο το να χαζεύει κανείς το λογότυπο της SsangYong με την υπογραφή της KGM, επάνω σε ένα Korando.
Και αυτό γιατί σε αντίθεση με τη συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία, που άλλαξε αρκετές φορές χέρια από τη δεκαετία του 2000, με τελευταίο αγοραστή το KG Group (εξ ου και η ονομασία KG Mobility), το Korando διατηρεί μία θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness ως το μακροβιότερο μοντέλο στην ιστορία των Κορεατών κατασκευαστών.
Από το μακρινό βέβαια 1983 μέχρι σήμερα, πολλά έχουν αλλάξει.
Το άλλοτε πρωτόλειο και σκληροπυρηνικό 4Χ4 μετασχηματίστηκε με τον καιρό σε SUV.
Στην τρέχουσα, τέταρτη γενιά του, προσφέρεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, διαθέτει έναν επαρκή σε αποθέματα ισχύος κινητήρα και αναρτήσεις που είναι σχεδιασμένες πρωτίστως για χρήση σε δρόμο.
Έχοντας λοιπόν στα χέρια μας την πιο απλή έκδοση, με κίνηση στους δύο τροχούς και με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, πάμε να δούμε που τοποθετείται, σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά.
Αρχής γενομένης από την εξωτερική εμφάνιση, το Korando δεν έχει καμία σχέση με το «αμαρτωλό» σχεδιαστικό παρελθόν της φίρμας.
Είναι μοντέρνο και ευχάριστο στο μάτι.
Οι γραμμές του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και τους τονισμένους θόλους καταφέρνουν να δώσουν έναν off road αέρα περιπέτειας, που θα ζήλευαν αρκετές προτάσεις του ανταγωνισμού.
Αυτήν ακριβώς την αίσθηση εισπράττει και όποιος επιλέξει να καθίσει στη θέση του οδηγού.
Κάτι το ύψος του αυτοκινήτου, η οπτική επαφή που διατηρεί με τα μπροστινά άκρα του καπό αλλά και η αύρα που αποπνέει το εσωτερικό, αφήνουν μία γεύση πως αυτό εδώ δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για σαλόνια.
Τα χρησιμοποιούμενα υλικά, εντός, κρίνονται στην πλειοψηφία τους πολύ αξιοπρεπή.
Και όσο για το ταμπλό, μπορεί να μην είναι τόσο high tech όσο άλλων ανταγωνιστών, κερδίζει όμως κατά κράτος σε θέματα ευκολίας στη χρήση.
Η εργονομία ακολουθεί μία πιο old school λογική, πράγμα που θα εκτιμήσουν αρκετοί.
Το σύστημα διζωνικού κλιματισμού, για παράδειγμα, δεν είναι ενσωματωμένο στο infotainment αλλά αποτελεί ξεχωριστή μονάδα, με φυσικούς διακόπτες.
Αντίστοιχα φυσικοί διακόπτες διατίθενται για το dimmer της φωτεινότητας του πίνακα οργάνων, τη ρύθμιση του ύψους των φώτων, την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας και το hill descent assist (διαβάστε περισσότερα)
Είναι μάλλον οξύμωρο το να χαζεύει κανείς το λογότυπο της SsangYong με την υπογραφή της KGM, επάνω σε ένα Korando.
Και αυτό γιατί σε αντίθεση με τη συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία, που άλλαξε αρκετές φορές χέρια από τη δεκαετία του 2000, με τελευταίο αγοραστή το KG Group (εξ ου και η ονομασία KG Mobility), το Korando διατηρεί μία θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness ως το μακροβιότερο μοντέλο στην ιστορία των Κορεατών κατασκευαστών.
Από το μακρινό βέβαια 1983 μέχρι σήμερα, πολλά έχουν αλλάξει.
Το άλλοτε πρωτόλειο και σκληροπυρηνικό 4Χ4 μετασχηματίστηκε με τον καιρό σε SUV.
Στην τρέχουσα, τέταρτη γενιά του, προσφέρεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, διαθέτει έναν επαρκή σε αποθέματα ισχύος κινητήρα και αναρτήσεις που είναι σχεδιασμένες πρωτίστως για χρήση σε δρόμο.
Έχοντας λοιπόν στα χέρια μας την πιο απλή έκδοση, με κίνηση στους δύο τροχούς και με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, πάμε να δούμε που τοποθετείται, σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά.
Αρχής γενομένης από την εξωτερική εμφάνιση, το Korando δεν έχει καμία σχέση με το «αμαρτωλό» σχεδιαστικό παρελθόν της φίρμας.
Είναι μοντέρνο και ευχάριστο στο μάτι.
Οι γραμμές του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και τους τονισμένους θόλους καταφέρνουν να δώσουν έναν off road αέρα περιπέτειας, που θα ζήλευαν αρκετές προτάσεις του ανταγωνισμού.
Αυτήν ακριβώς την αίσθηση εισπράττει και όποιος επιλέξει να καθίσει στη θέση του οδηγού.
Κάτι το ύψος του αυτοκινήτου, η οπτική επαφή που διατηρεί με τα μπροστινά άκρα του καπό αλλά και η αύρα που αποπνέει το εσωτερικό, αφήνουν μία γεύση πως αυτό εδώ δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για σαλόνια.
Τα χρησιμοποιούμενα υλικά, εντός, κρίνονται στην πλειοψηφία τους πολύ αξιοπρεπή.
Και όσο για το ταμπλό, μπορεί να μην είναι τόσο high tech όσο άλλων ανταγωνιστών, κερδίζει όμως κατά κράτος σε θέματα ευκολίας στη χρήση.
Η εργονομία ακολουθεί μία πιο old school λογική, πράγμα που θα εκτιμήσουν αρκετοί.
Το σύστημα διζωνικού κλιματισμού, για παράδειγμα, δεν είναι ενσωματωμένο στο infotainment αλλά αποτελεί ξεχωριστή μονάδα, με φυσικούς διακόπτες.
Αντίστοιχα φυσικοί διακόπτες διατίθενται για το dimmer της φωτεινότητας του πίνακα οργάνων, τη ρύθμιση του ύψους των φώτων, την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας και το hill descent assist (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών