
Ο αγώνας στη Σαρδηνία χαρακτηρίστηκε από σκληρές συνθήκες, με δύσκολες ειδικές και πολλές εγκαταλείψεις
Sébastien Ogier πανηγύρισε την τρίτη του φετινή νίκη και πέμπτη συνολικά στη Σαρδηνία, γράφοντας ιστορία ως ο πιο επιτυχημένος οδηγός στο ιταλικό ράλλυ.
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, σε περιορισμένο αγωνιστικό πρόγραμμα φέτος, οδήγησε το Toyota GR Yaris Rally1 με ψυχραιμία και ταχύτητα, κερδίζοντας με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων από τον Ott Tänak της Hyundai, παρά ένα επικίνδυνο λάθος στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Ogier έκανε μισό τετ-α-κε και ακούμπησε ελαφρά σε δέντρο, όμως κατάφερε να συνεχίσει και να σφραγίσει την 64η του νίκη στο WRC.
Ο αγώνας στη Σαρδηνία χαρακτηρίστηκε από σκληρές συνθήκες, με δύσκολες ειδικές και πολλές εγκαταλείψεις.
Παρ’ όλα αυτά, ο Ogier κατάφερε να ελέγξει τον ρυθμό του και να απαντήσει σε κάθε επίθεση του Tänak, ιδιαίτερα το Σάββατο (7/8) όπου το προβάδισμα άλλαξε χέρια πολλές φορές.
Η Toyota είχε προεξοφλήσει πως θα αντιμετωπίσει δυσκολίες λόγω της σειράς εκκίνησης, με τους Ogier, Rovanperä και Evans πρώτους στους δρόμους – γεγονός κρίσιμο στη Σαρδηνία λόγω του καθαρισμού των ειδικών. Επιπλέον, η ιαπωνική ομάδα επέλεξε να μην πραγματοποιήσει δοκιμές πριν τον αγώνα, αντίθετα με τη Hyundai.
Παρά ταύτα, η Toyota διατήρησε το απόλυτο φετινό ρεκόρ με 100% νίκες.
Διαβάστε περισσότερα
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, σε περιορισμένο αγωνιστικό πρόγραμμα φέτος, οδήγησε το Toyota GR Yaris Rally1 με ψυχραιμία και ταχύτητα, κερδίζοντας με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων από τον Ott Tänak της Hyundai, παρά ένα επικίνδυνο λάθος στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Ogier έκανε μισό τετ-α-κε και ακούμπησε ελαφρά σε δέντρο, όμως κατάφερε να συνεχίσει και να σφραγίσει την 64η του νίκη στο WRC.
Ο αγώνας στη Σαρδηνία χαρακτηρίστηκε από σκληρές συνθήκες, με δύσκολες ειδικές και πολλές εγκαταλείψεις.
Παρ’ όλα αυτά, ο Ogier κατάφερε να ελέγξει τον ρυθμό του και να απαντήσει σε κάθε επίθεση του Tänak, ιδιαίτερα το Σάββατο (7/8) όπου το προβάδισμα άλλαξε χέρια πολλές φορές.
Η Toyota είχε προεξοφλήσει πως θα αντιμετωπίσει δυσκολίες λόγω της σειράς εκκίνησης, με τους Ogier, Rovanperä και Evans πρώτους στους δρόμους – γεγονός κρίσιμο στη Σαρδηνία λόγω του καθαρισμού των ειδικών. Επιπλέον, η ιαπωνική ομάδα επέλεξε να μην πραγματοποιήσει δοκιμές πριν τον αγώνα, αντίθετα με τη Hyundai.
Παρά ταύτα, η Toyota διατήρησε το απόλυτο φετινό ρεκόρ με 100% νίκες.
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών