Επίβλεψη των εργασιών από τον προθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (17-18/10)
Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου φράχτη συνολικού μήκους 27 χλμ. στην περιοχή των Φερών και ήδη τοποθετούνται τα πρώτα του κομμάτια.
Παράλληλα, πρόκειται να επισκευαστεί και ο υφιστάμενος φράκτης, ο οποίος έχει υποστεί ζημιές από το 2015.
Σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μεταβαίνει στον Έβρο το Σαββατοκύριακο και ανάμεσα στο πρόγραμμα της επίσκεψή του βρίσκεται και η επίβλεψη των εργασιών.
Βάσει της προκήρυξης, το συνολικό έργο χωρίζεται σε δύο μέρη.
Το πρώτο αφορά την κατασκευή νέου φράχτη συνολικού μήκους 27 χλμ. στην περιοχή των Φερών.
Δεν θα είναι συνεχόμενος, όπως ο υφιστάμενος. Τα πρώτα 9 χλμ. θα φτιαχτούν στο «Πέταλο» Φερών, τα επόμενα 15 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή του «Κτήματος Τσιρόζη», ενώ άλλα 2,5 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή «Νέα Εγνατία».
Πρόκειται ουσιαστικά για δυσεπιτήρητα σημεία κατά μήκος της συνοριογραμμής Ελλάδας – Τουρκίας, όπου ο ποταμός Εβρος δεν λειτουργεί ως φυσικό σύνορο καθώς το τουρκικό έδαφος «μπαίνει» δυτικά του ποταμού.
Το δεύτερο σκέλος της προκήρυξης αφορά τη συντήρηση και την ενίσχυση του υφιστάμενου φράχτη μήκους 12,5 χλμ. που καλύπτει το χερσαίο τμήμα των συνόρων από τον μεθοριακό σταθμό 1 των Καστανιών μέχρι τη Νέα Βύσσα.
Ο φράχτης υπέστη φθορές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κρίσης με την Τουρκία, ενώ τα τελευταία 400 μέτρα στη θέση «πράσινη πόρτα» έχουν καταστραφεί ολοσχερώς εξαιτίας της κακοκαιρίας.
Η ανάδοχος εταιρεία καλείται να ενισχύσει τον φράχτη προσθέτοντας σε όλο το μήκος επιπλέον συρματόπλεγμα ύψους 5 μέτρων αντί για 3,5 που είναι σήμερα.
Στο ψηλότερο σημείο θα τοποθετηθεί κονσερτίνα.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα, πρόκειται να επισκευαστεί και ο υφιστάμενος φράκτης, ο οποίος έχει υποστεί ζημιές από το 2015.
Σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μεταβαίνει στον Έβρο το Σαββατοκύριακο και ανάμεσα στο πρόγραμμα της επίσκεψή του βρίσκεται και η επίβλεψη των εργασιών.
Βάσει της προκήρυξης, το συνολικό έργο χωρίζεται σε δύο μέρη.
Το πρώτο αφορά την κατασκευή νέου φράχτη συνολικού μήκους 27 χλμ. στην περιοχή των Φερών.
Δεν θα είναι συνεχόμενος, όπως ο υφιστάμενος. Τα πρώτα 9 χλμ. θα φτιαχτούν στο «Πέταλο» Φερών, τα επόμενα 15 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή του «Κτήματος Τσιρόζη», ενώ άλλα 2,5 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή «Νέα Εγνατία».
Πρόκειται ουσιαστικά για δυσεπιτήρητα σημεία κατά μήκος της συνοριογραμμής Ελλάδας – Τουρκίας, όπου ο ποταμός Εβρος δεν λειτουργεί ως φυσικό σύνορο καθώς το τουρκικό έδαφος «μπαίνει» δυτικά του ποταμού.
Το δεύτερο σκέλος της προκήρυξης αφορά τη συντήρηση και την ενίσχυση του υφιστάμενου φράχτη μήκους 12,5 χλμ. που καλύπτει το χερσαίο τμήμα των συνόρων από τον μεθοριακό σταθμό 1 των Καστανιών μέχρι τη Νέα Βύσσα.
Ο φράχτης υπέστη φθορές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κρίσης με την Τουρκία, ενώ τα τελευταία 400 μέτρα στη θέση «πράσινη πόρτα» έχουν καταστραφεί ολοσχερώς εξαιτίας της κακοκαιρίας.
Η ανάδοχος εταιρεία καλείται να ενισχύσει τον φράχτη προσθέτοντας σε όλο το μήκος επιπλέον συρματόπλεγμα ύψους 5 μέτρων αντί για 3,5 που είναι σήμερα.
Στο ψηλότερο σημείο θα τοποθετηθεί κονσερτίνα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών