σύμβολα :
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.
Η υψηλή έκθεση του ΔΑΑ στα ταξίδια αναψυχής (87% της συνολικής κίνησης) και στα ταξίδια μικρών και μεσαίων αποστάσεων (88%) την έχει οδηγήσει να επωφελείται από την ανάκαμψη αυτών των τομέων
Την κάλυψη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αρχίζει η Barclays, δίνοντας τιμή στόχο στα 8,40 ευρώ, ήτοι χαμηλότερα από τα 8,61 ευρώ που διαπραγματεύεται σήμερα η μετοχή.
Η σύσταση είναι equal - weight, αν και όπως παραδέχεται η Barclays, ο ΔΑΑ έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα μεταξύ των εισηγμένων αεροδρομίων, καθώς είναι ένα αεροδρόμιο Greenfield με μια σύμβαση παραχώρησης σταθερής διάρκειας ενός περιουσιακού στοιχείου που διαρκεί έως το 2046.
Μια μοναδική εταιρεία στον τομέα των ευρωπαϊκών αεροδρομίων
Ο ΔΑΑ είναι η μοναδική παραχώρηση αεροδρομίου στην ΕΕ για την κατασκευή και μεταφορά (BOT).
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1995 για να έχει την παραχώρηση BOT για ένα ολοκαίνουργιο αεροδρόμιο Greenfield 30 χλμ από το κέντρο της Αθήνας.
Ο νέος αερολιμένας άνοιξε το 2001, με την επιφύλαξη διπλής ρύθμισης που επιτρέπει απόδοση 15% επί των ιδίων κεφαλαίων στον τομέα των αερομεταφορών, με την αξία να αυξάνεται ετησίως σύμφωνα με τον ΕνΔΤΚ της ΕΕ.
Το 2019 το αρχικό συμβόλαιο διάρκειας 30 ετών επεκτάθηκε για άλλα 20 χρόνια έως το 2046 με τιμή λίγο πάνω από 1 δισ. ευρώ.
Το ελληνικό δημόσιο διέθεσε το 19,0% της εταιρείας στο χρηματιστήριο Αθηνών στις 6 Φεβρουαρίου.
Η γερμανική εταιρεία αεροδρομίων Holding AviAlliance κατέχει την πλειοψηφία της εταιρείας.
Δυναμική ανάκαμψη μετά την Covid εποχή
Ο αερολιμένας της Αθήνας γνώρισε δυναμική ανάκαμψη από την εποχή του Covid, επιτυγχάνοντας το 110% της επιβατικής κίνησης του 2019 το 2023, με το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA του 60,8% να υπερβαίνει το επίπεδο του 2019.
Η υψηλή έκθεση της Αθήνας στα ταξίδια αναψυχής (87% της συνολικής κίνησης) και στα ταξίδια μικρών και μεσαίων αποστάσεων (88%) την έχει οδηγήσει να επωφελείται από την ανάκαμψη αυτών των τομέων.
Η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας έχει πολύ ισχυρές επιδόσεις μετά την πανδημία.
Επιπλέον, η τοπική ελληνική οικονομία ανακάμπτει επίσης ταχύτερα από την ευρύτερη ΕΕ.
Το αεροδρόμιο επωφελείται από ένα ποικίλο μείγμα αεροπορικών εταιρειών, με την Aegean να κατέχει μερίδιο αγοράς 45%, τη δεύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία Sky Express 12%, αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους 18% και άλλους αερομεταφορείς 25%.
Η Aegean έχει ισχυρό ιστορικό κερδοφορίας και σταθερό ισολογισμό παρά τις προκλήσεις του Covid, αναφέρει η Barclays.
www.bankingnews.gr
Η σύσταση είναι equal - weight, αν και όπως παραδέχεται η Barclays, ο ΔΑΑ έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα μεταξύ των εισηγμένων αεροδρομίων, καθώς είναι ένα αεροδρόμιο Greenfield με μια σύμβαση παραχώρησης σταθερής διάρκειας ενός περιουσιακού στοιχείου που διαρκεί έως το 2046.
Μια μοναδική εταιρεία στον τομέα των ευρωπαϊκών αεροδρομίων
Ο ΔΑΑ είναι η μοναδική παραχώρηση αεροδρομίου στην ΕΕ για την κατασκευή και μεταφορά (BOT).
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1995 για να έχει την παραχώρηση BOT για ένα ολοκαίνουργιο αεροδρόμιο Greenfield 30 χλμ από το κέντρο της Αθήνας.
Ο νέος αερολιμένας άνοιξε το 2001, με την επιφύλαξη διπλής ρύθμισης που επιτρέπει απόδοση 15% επί των ιδίων κεφαλαίων στον τομέα των αερομεταφορών, με την αξία να αυξάνεται ετησίως σύμφωνα με τον ΕνΔΤΚ της ΕΕ.
Το 2019 το αρχικό συμβόλαιο διάρκειας 30 ετών επεκτάθηκε για άλλα 20 χρόνια έως το 2046 με τιμή λίγο πάνω από 1 δισ. ευρώ.
Το ελληνικό δημόσιο διέθεσε το 19,0% της εταιρείας στο χρηματιστήριο Αθηνών στις 6 Φεβρουαρίου.
Η γερμανική εταιρεία αεροδρομίων Holding AviAlliance κατέχει την πλειοψηφία της εταιρείας.
Δυναμική ανάκαμψη μετά την Covid εποχή
Ο αερολιμένας της Αθήνας γνώρισε δυναμική ανάκαμψη από την εποχή του Covid, επιτυγχάνοντας το 110% της επιβατικής κίνησης του 2019 το 2023, με το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA του 60,8% να υπερβαίνει το επίπεδο του 2019.
Η υψηλή έκθεση της Αθήνας στα ταξίδια αναψυχής (87% της συνολικής κίνησης) και στα ταξίδια μικρών και μεσαίων αποστάσεων (88%) την έχει οδηγήσει να επωφελείται από την ανάκαμψη αυτών των τομέων.
Η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας έχει πολύ ισχυρές επιδόσεις μετά την πανδημία.
Επιπλέον, η τοπική ελληνική οικονομία ανακάμπτει επίσης ταχύτερα από την ευρύτερη ΕΕ.
Το αεροδρόμιο επωφελείται από ένα ποικίλο μείγμα αεροπορικών εταιρειών, με την Aegean να κατέχει μερίδιο αγοράς 45%, τη δεύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία Sky Express 12%, αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους 18% και άλλους αερομεταφορείς 25%.
Η Aegean έχει ισχυρό ιστορικό κερδοφορίας και σταθερό ισολογισμό παρά τις προκλήσεις του Covid, αναφέρει η Barclays.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών