Η αγορά ηλεκτρικής κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) θα μπορούσε να έχει αξία 1 τρισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2040, σύμφωνα με την JPMorgan
Σε μια νέα εποχή έχει εισέλθει ο κόσμος τα τελευταία χρόνια, με αυτά που παρακολουθούσαν πολλοί στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας να γίνονται πραγματικότητα.
Και η JP Morgan δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με αυτήν, βλέποντας ότι τα… ιπτάμενα αυτοκίνητα θα κατακλύσουν σταδιακά τον κόσμο.
Όπως εκτίμησε, η αγορά ηλεκτρικής κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) θα μπορούσε να έχει αξία 1 τρισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2040.
Τα eVTOL ονομάζονται ευρέως ιπτάμενα αυτοκίνητα, αεροπορικά ταξί ή επιβατικά drones και δεκάδες εταιρείες εργάζονται για τα δικά τους οχήματα ελπίζοντας να πετάξουν αυτή τη δεκαετία.
Οι υποστηρικτές των εναέριων μέσων τα βλέπουν ως βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις για ταξίδια σε αστικά περιβάλλοντα ή μεταξύ κοντινών πόλεων.
Αγορά άνω του 1 τρισ. δολαρίων
Σύμφωνα με την JPMorgan, υπάρχει μια ευκαιρία αγοράς 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων για ηλεκτρικά ιπτάμενα αυτοκίνητα και μια εταιρεία συγκεκριμένα, η Eve, είναι έτοιμη να απογειωθεί.
Όπως διαπιστώθηκε από τη βραζιλιάνικη εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Embraer, η εταιρεία, η οποία δημιουργεί ηλεκτρικά οχήματα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL), έχει καλύτερες γνώσεις, σημείωσε ο αναλυτής Marcelo Motta.
Η Eve εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης τον Μάιο του περασμένου έτους, αλλά το 89% της εταιρείας ανήκει στην Embraer.
Η συμφωνία υπηρεσιών μεταξύ της εταιρείας και της Embraer, σύμφωνα με τον Motta, «αντιπροσωπεύει, κατά την άποψή μας, ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ομοτίμων, καθώς θα επιτρέψει στην Eve να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Embraer και την υπάρχουσα υποδομή ανάπτυξης μειώνοντας βραχυπρόθεσμα τα κόστη της (Capex και Opex).
Ο Motta ξεκίνησε επίσης την κάλυψη της μετοχής της Eve με σύσταση overweight.
Ο τιμή στόχος των 8 δολαρίων συνεπάγεται αύξηση 46%.
Αυξάνονται οι παραγγελίες
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Eve έχει επίσης τις περισσότερες πιθανές παραγγελίες στην αγορά, με 2,8 δισεκατομμύρια eVTOL, ή περίπου 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία, από πελάτες όπως η United Airlines.
Η United δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι είχε συνάψει σύμβαση με την επιχείρηση για την αγορά 200 ηλεκτρικών αεροταξί και είχε την επιλογή να αγοράσει άλλα 200.
Σύμφωνα με τον Motta, η αγορά νέων eVTOLs έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
Μέχρι το 2040, η συνολική διευθυνσιοδοτούμενη αγορά για τη μεταφορά επιβατών μπορεί να είναι 1 τρισεκατομμύριο δολάρια και όταν ληφθούν υπόψη οι εμπορευματικές και στρατιωτικές δραστηριότητες, ο αριθμός αυτός αυξάνεται στα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον Motta, αυτός ο τομέας ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος από την ετήσια αγορά ελικοπτέρων 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να παρέχει οφέλη για την ασφάλεια, τις χαμηλότερες εκπομπές θορύβου και το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Παρόλα αυτά, δεν αναμένει ότι η Eve θα είναι κερδοφόρα στο εγγύς μέλλον.
Δεδομένου ότι η εταιρεία θα πρέπει να έχει αρνητικό τελικό αποτέλεσμα και αρνητικό FCF μέχρι το 2027 ή το 2028, ο Motta προέβλεψε ότι εταιρικά γεγονότα όπως νέες παραγγελίες και ορόσημα πιστοποίησης θα έχουν πιο άμεσο αντίκτυπο στην τιμή της μετοχής της Eve παρά στην τριμηνιαία κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Και η JP Morgan δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με αυτήν, βλέποντας ότι τα… ιπτάμενα αυτοκίνητα θα κατακλύσουν σταδιακά τον κόσμο.
Όπως εκτίμησε, η αγορά ηλεκτρικής κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) θα μπορούσε να έχει αξία 1 τρισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2040.
Τα eVTOL ονομάζονται ευρέως ιπτάμενα αυτοκίνητα, αεροπορικά ταξί ή επιβατικά drones και δεκάδες εταιρείες εργάζονται για τα δικά τους οχήματα ελπίζοντας να πετάξουν αυτή τη δεκαετία.
Οι υποστηρικτές των εναέριων μέσων τα βλέπουν ως βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις για ταξίδια σε αστικά περιβάλλοντα ή μεταξύ κοντινών πόλεων.
Αγορά άνω του 1 τρισ. δολαρίων
Σύμφωνα με την JPMorgan, υπάρχει μια ευκαιρία αγοράς 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων για ηλεκτρικά ιπτάμενα αυτοκίνητα και μια εταιρεία συγκεκριμένα, η Eve, είναι έτοιμη να απογειωθεί.
Όπως διαπιστώθηκε από τη βραζιλιάνικη εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Embraer, η εταιρεία, η οποία δημιουργεί ηλεκτρικά οχήματα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL), έχει καλύτερες γνώσεις, σημείωσε ο αναλυτής Marcelo Motta.
Η Eve εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης τον Μάιο του περασμένου έτους, αλλά το 89% της εταιρείας ανήκει στην Embraer.
Η συμφωνία υπηρεσιών μεταξύ της εταιρείας και της Embraer, σύμφωνα με τον Motta, «αντιπροσωπεύει, κατά την άποψή μας, ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ομοτίμων, καθώς θα επιτρέψει στην Eve να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Embraer και την υπάρχουσα υποδομή ανάπτυξης μειώνοντας βραχυπρόθεσμα τα κόστη της (Capex και Opex).
Ο Motta ξεκίνησε επίσης την κάλυψη της μετοχής της Eve με σύσταση overweight.
Ο τιμή στόχος των 8 δολαρίων συνεπάγεται αύξηση 46%.
Αυξάνονται οι παραγγελίες
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Eve έχει επίσης τις περισσότερες πιθανές παραγγελίες στην αγορά, με 2,8 δισεκατομμύρια eVTOL, ή περίπου 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία, από πελάτες όπως η United Airlines.
Η United δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι είχε συνάψει σύμβαση με την επιχείρηση για την αγορά 200 ηλεκτρικών αεροταξί και είχε την επιλογή να αγοράσει άλλα 200.
Σύμφωνα με τον Motta, η αγορά νέων eVTOLs έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
Μέχρι το 2040, η συνολική διευθυνσιοδοτούμενη αγορά για τη μεταφορά επιβατών μπορεί να είναι 1 τρισεκατομμύριο δολάρια και όταν ληφθούν υπόψη οι εμπορευματικές και στρατιωτικές δραστηριότητες, ο αριθμός αυτός αυξάνεται στα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον Motta, αυτός ο τομέας ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος από την ετήσια αγορά ελικοπτέρων 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να παρέχει οφέλη για την ασφάλεια, τις χαμηλότερες εκπομπές θορύβου και το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Παρόλα αυτά, δεν αναμένει ότι η Eve θα είναι κερδοφόρα στο εγγύς μέλλον.
Δεδομένου ότι η εταιρεία θα πρέπει να έχει αρνητικό τελικό αποτέλεσμα και αρνητικό FCF μέχρι το 2027 ή το 2028, ο Motta προέβλεψε ότι εταιρικά γεγονότα όπως νέες παραγγελίες και ορόσημα πιστοποίησης θα έχουν πιο άμεσο αντίκτυπο στην τιμή της μετοχής της Eve παρά στην τριμηνιαία κερδοφορία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών