γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Η «Ελπίς» και τα πρωτόγνωρα προβλήματα που σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής Οδού αλλά και σε άλλους βασικούς άξονες της Αττικής έφερε στην σκέψη μου τα ετήσια έσοδα των τελών κυκλοφορίας που να σημειωθεί φτάνουν το 1,2 δις ευρώ.
Το ποσό αυτό ως ετήσιο έσοδο είναι από την εποχή του ευρώ στις αρχές του 2002 δηλαδή μιλάμε για περισσότερα από 20 δισ ευρώ τα τελευταία 20 χρόνια και όπως όλοι γνωρίζουμε και γνωρίζετε δεν έχουμε δρόμους.
Με αφορμή τα όσα επικίνδυνα συνέβησαν στο πιο άρτιο οδικό δίκτυο της χώρας στην Αττική Οδό φέροντας μία ανάσα από τον χειρότερη εφιάλτη περισσότερους από 3000 οδηγούς, ήταν απόδειξη η κατάρρευση των κρατικών και ιδιωτικών δομών μιας χώρας αγγίζει και τη Νέα Δημοκρατία
Η φιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη αντί να ζητάει συγνώμη από τους πολίτες για όσα τράβηξαν θα ήταν προτιμότερο ως κόμμα που υπερασπίζεται την ιδιωτική πρωτοβουλίας και μάχεται τον κρατισμό, θα ήταν προτιμότερο να έλεγε ότι από το 1,2 δισ ευρώ που προέρχονται από τα έσοδα των τελών κυκλοφορίας τα 200 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την αναβάθμιση της ποιότητας των βασικών δρόμων της Αττικής.
Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι ανταποδοτικά και πάνε για να κλείνουν τρύπες του προϋπολογισμού. Είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε ΠΑΣΟΚ είτε Νέα Δημοκρατία το κράτος θα σε αφήσει χωρίς ρεύμα θα εγκλωβιστείς με το πρώτο χιόνι και ο Θεός βοηθός
Πότε η Νέα Δημοκρατία θα γίνει στην πράξη φιλελεύθερη παράταξη.
Από το 1980 περιμένουμε η Νέα Δημοκρατία να μπολιάσει με κάτι φρέσκο την κοινωνία και να δώσει επιχειρήματα και τρόπους λειτουργίας του κράτους.
Απλά για δεκαετίες κάθεται στην καρέκλα της διακυβέρνησης της χώρας και κατανείμει το δημόσιο χρήμα όπως επιθυμεί.
Οι μεν το πλεόνασμα το έδιναν στους φτωχούς και απόρους και σήμερα επιστρέφεται στους κατέχοντες από τη μείωση της φορολογικής κλίμακας.
Στην συγκεκριμένη συγκυρία με αποκλεισμένους δρόμους όπως η Μεσογείων η Μιχαλακοπούλου η Κατεχάκη και άλλες βασικές οδικές αρτηρίες να παραμένουν κλειστές από τον χιονιά τι νόημα έχει αν στην κυβέρνηση είναι η Νέα Δημοκρατία ή το ΚΚΕ. Αν και θα πόνταρα ότι με το ΚΚΕ θα ήταν όλα ανοιχτά.
Η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που εξαντλεί την ιδεολογική της και πολιτική ταυτότητα στη διαχείριση των 55 δισ ευρώ του κρατικού προϋπολογισμού, τι θα πει ότι έκανε στο τέλος της τετραετίας.
Ότι διαχειρίστηκε κρίσεις και μοίρασε λεφτά που είναι το πολιτικό στίγμα της Νέας Δημοκρατίας ως φιλελεύθερη παράταξη.
Στην Μητρόπολη του Καπιταλισμού η φορολογία είναι υψηλή διότι η κερδοφορία πρέπει να πληρώνει φόρους ως ανταποδοτικό τέλος προς την κοινωνία.
Η καινοτομία και η ευκαιρία της Νέας Δημοκρατίας θα ήταν να δώσει μέρος των χρημάτων των τελών κυκλοφορίας σε ιδιώτες για την αναβάθμιση του οδικού δικτύου της χώρας.
Αν θέλετε αναλογικά όταν η πλειονότητα των χρημάτων συγκεντρώνεται στην περιφέρεια Αττικής.
Διότι κάθε χρόνο οι οδηγοί να δίνουν 1,2 δις ευρώ για να μην έχουν δρόμους (;) και να εγκλωβίζονται με το πρώτο χιόνι και από τις πλημμύρες.
Άλλωστε το κράτος θα είναι ανήμπορο να δώσει βοήθεια στους πολίτες είτε κυβερνά η Νέα Δημοκρατία ή ο ΣΥΡΙΖΑ ή το ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη.
Λοιπόν αν η Νέα Δημοκρατία θέλει να υπερασπίζεται αυτό που λέει ας δώσει τουλάχιστον μέρος από το 1,2 δις ευρώ των τελών κυκλοφορίας στους πολίτες με έργα βελτίωσης του οδικού δικτύου της Αττικής.
Από διαχείριση χορτάσαμε όπως και από τις επιτυχίες του κρατικού μηχανισμού.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών