Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών γίνεται στα μεγάλα λόγια

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών γίνεται στα μεγάλα λόγια
Ακούγονται λόγια υπερηφάνειας, τα επιτεύγματα ωστόσο σταματούν σχεδόν στα πλεονεκτήματα της απομακρυσμένης εργασίας η οποία κουβαλά στην πλάτη της σωρεία cyber κινδύνων.
Σχετικά Άρθρα

Η μαύρη αλήθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ασφαλιστικών είναι ότι έχει προχωρήσει ελάχιστα.
Ακούγονται λόγια υπερηφάνειας, τα επιτεύγματα ωστόσο σταματούν σχεδόν στα πλεονεκτήματα της απομακρυσμένης εργασίας η οποία κουβαλά στην πλάτη της σωρεία cyber κινδύνων.
Οι έρευνες, άρα τι πωλούν, ελπίδες και προσδοκίες;
Οι στόχοι της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης συνάδουν με τους στόχους των ασφαλιστικών και οι καταναλωτές τελικά τι θέλουν;
Το αυτοκίνητο ρολάρει ψηφιακά, αναγκαστικά οι ασφαλισμένοι που ζητούσαν ανανέωση συμβολαίου έβαζαν το χρήμα διαδικτυακά για να αγοράσουν ασφάλιση.
Κάπου εκεί πάει το αυτοκίνητο, στην online ασφάλιση.
Για τις υπόλοιπες ασφαλίσεις τα πράγματα δυσκολεύουν.
Μία κατηγορία ασφάλισης που μπορεί να κινηθεί διαδικτυακά κάπως εύκολα και καθόλου απίθανο να ήθελαν να το δουλέψουν από κοινού οι μεγάλες ασφαλιστικές που την έχουν σε συνεργασία με την ΕΑΕΕ είναι η ταξιδιωτική ασφάλιση.
Ακόμα ο Έλληνας από μόνος του αν δεν την σπρώξουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα μεγάλα γραφεία ταξιδίων όχι δεν την αγοράζει αλλά δεν ξέρει τι είναι, τι καλύπτει, τι κοστίζει, τι διάρκεια μπορεί να έχει. Κάτι πάει να γίνει τώρα με την πανδημία.
Εξυπηρετεί η συγκυρία.
Μεγάλες ασφαλιστικές όπως είναι η Allianz, η Generali Hellas, AIG που είναι και κορυφαία στην ταξιδιωτική ασφάλιση για επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια ψυχαγωγίας θα μπορούσαν σίγουρα να αναπτύξουν την ψηφιακή ασφάλιση στο τομέα των ταξιδιών.
Οι ασφαλιστική διαμεσολάβηση στον τομέα αυτό πώς θα μπορούσε να συνεισφέρει, να συμφωνήσουν και να βρουν τομές;
Με τα άλλα τα ασφαλιστικά προϊόντα τα πράγματα δυσκολεύουν.
Πώς θα πουλήσεις επενδυτικά προϊόντα και προϊόντα ζωής για παράδειγμα διαδικτυακά; 
Εδώ η ασφαλιστική διαμεσολάβηση δεν μπορεί να μπει στην άκρη.
Φαίνεται σαν να υπάρχουν πολλές άκρες και να είναι άλλες για τους καταναλωτές, άλλες για τις ασφαλιστικές, άλλες για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, και άλλες για τις μικρότερες σε γραμμένα ασφάλιστρα, ασφαλιστικές.

Έλενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης