Η Lidl, μία από τις κορυφαίες αλυσίδες λιανικής τροφίμων στην Ευρώπη, γιορτάζει την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της διεθνούς χορηγίας στο ποδόσφαιρο με το UEFA EURO 2024™. Με τον αθλητισμό να αποτελεί κεντρικό πυλώνα στη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Lidl για την υγεία και την συνειδητή διατροφή, η χορηγία αυτή ηγήθηκε της εταιρικής καμπάνιας "We are on your team". Από τη διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών και τη διαθεσιμότητα απλών, υγιεινών, φρέσκων τροφίμων, έως το να φέρνει τους φιλάθλους πιο κοντά στη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση στην Ευρώπη, εκπροσωπώντας τη δέσμευσή της να είναι στο πλευρό των πελατών της, η εταιρεία απέδειξε για ακόμη μια φορά πως είναι δίπλα σε όλους.
Χέρι - χέρι με τους αστέρες του ποδοσφαίρου
Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων, η Lidl έδωσε την ευκαιρία σε 1.122 παιδιά να απαρτίσουν το γνωστό Lidl Kids Team, να ταξιδέψουν στη Γερμανία και παρευρεθούν στους αγώνες ως επίσημοι συνοδοί παικτών. Οι θέσεις στο Lidl Kids Team κληρώθηκαν σε παιδιά ηλικίας από έξι έως δέκα ετών, ανεξαρτήτως φύλου, καταγωγής ή άλλων χαρακτηριστικών. Οι νόμιμοι κηδεμόνες των παιδιών χρειάστηκε μόνο να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής, που ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής Lidl Plus. Αξιοσημείωτος είναι ο αριθμός των συμμετοχών στον διαγωνισμό που ξεπέρασε το 1,1 εκατομμύριο.
Κάθε Lidl Kids Team είχε ένα γεμάτο πρόγραμμα με διασκεδαστικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικές τοπικές εμπειρίες, πριν γνωρίσουν από κοντά τους καλύτερους ποδοσφαιριστές της Ευρώπης στο γήπεδο μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες φιλάθλους σε έναν αγώνα του UEFA EURO 2024™. Από αγκαλιές με τον ποδοσφαιρικό θρύλο Cristiano Ronaldo, μέχρι συνομιλίες με τον αρχηγό της Τσεχίας Tomáš Souček, περπάτημα στο γήπεδο με τον μέσο της Ισπανίας Rodri, και συναντήσεις με είδωλα της Αγγλίας όπως ο Rio Ferdinand, όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές εμπειρίες καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά.
Εμπνέοντας πιο υγιεινές επιλογές
Ξεφεύγοντας από την παράδοση και με στόχο να δώσει στο ποδόσφαιρο ένα χέρι βοηθείας, η εταιρεία είχε ως στόχο να κάνει τις υγιεινές επιλογές πιο ελκυστικές και προσιτές. Με την πρωτοποριακή απόφαση να προσφέρει υγιεινές επιλογές αντί τα παραδοσιακά σνακ του σταδίου, η Lidl διέθεσε φρέσκα φρούτα στις εμπορικές προβολές των σταδίων στο Βερολίνο, το Μόναχο, το Ντόρτμουντ, τη Στουτγάρδη και τη Φρανκφούρτη, καθώς και στις ζώνες φιλάθλων στο Βερολίνο, το Μόναχο, το Ντόρτμουντ, τη Στουτγάρδη, τη Φρανκφούρτη, τη Λειψία, το Αμβούργο και το Ντίσελντορφ, δημιουργώντας νέες σχέσεις μεταξύ των σταδίων ποδοσφαίρου και της διατροφής. Ως αποτέλεσμα, 91 τόνοι φρούτων χρησιμοποιήθηκαν για τις φρουτοσαλάτες που μοιράστηκαν σε όλους, εντός και εκτός σταδίων, ως υγιεινή εναλλακτική λύση. Αυτό έκανε τους αγώνες ποδοσφαίρου πιο φρέσκους και υγιεινούς όχι μόνο για τους επαγγελματίες παίκτες, αλλά και για τους θεατές, υποστηρικτές και φιλάθλους όλων των ηλικιών – ιδιαίτερα τα παιδιά. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα βάζει το ποδόσφαιρο στο προσκήνιο και η Lidl έβαλε τα φρέσκα φρούτα στο προσκήνιο για να επαναπροσδιορίσει τα σνακ και τη διατροφή κατά τη διάρκεια των αθλητικών εκδηλώσεων.
Επιπλέον, η αποστολή είχε ως στόχο να φέρει την ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα και στους φιλάθλους εκτός των πόλεων φιλοξενίας του UEFA EURO 2024™. Για τον λόγο αυτό, τα φεστιβάλ φιλάθλων της Lidl, τα οποία εστίαζαν επίσης στην υγιεινή διατροφή, πραγματοποιήθηκαν σε 21 τοποθεσίες στη Γερμανία καθώς και σε 9 άλλες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl κατά τη διάρκεια του τουρνουά.
Η Lidl αναγνωρίζει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το UEFA EURO 2024™ στην προτροπή των παιδιών να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες. Ως εκ τούτου, η παροχή εμπειριών όπως η ευκαιρία να γίνουν μέλη του Lidl Kids Team, βοήθησε στην προώθηση αυτής της προτροπής και η εταιρεία ευελπιστεί να εμπνεύσει περισσότερα παιδιά σε όλη την Ευρώπη να αποκτήσουν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.
Φέρνοντας τους φιλάθλους πιο κοντά στο ποδόσφαιρο
Η συνεργασία της Lidl με το UEFA EURO 2024™ σχεδιάστηκε με σκοπό να ανταμείψει τους πιστούς πελάτες της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη. Η Lidl διοργάνωσε κληρώσεις, για παράδειγμα, μέσω της εφαρμογής Lidl Plus, προσφέροντας στους χρήστες της εφαρμογής τη μοναδική ευκαιρία να κερδίσουν ένα διπλό εισιτήριο για τους αγώνες και ένα ταξίδι για δύο άτομα στη Γερμανία, με όλα τα έξοδα καλυμμένα. Οι συνολικές συμμετοχές άγγιξαν τον εκπληκτικό αριθμό των 15,3 εκατομμυρίων. Η εταιρεία έδωσε την ευκαιρία σε 16.000 φιλάθλους από περίπου 30 χώρες, κυρίως μέσω των κληρώσεων που πραγματοποιήθηκαν στην εφαρμογή Lidl Plus, να παρακολουθήσουν αγώνες κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2024™.
Ακόμη και στις χώρες της Lidl που δεν προκρίθηκαν στο UEFA EURO 2024™, η Lidl μπόρεσε να μεταδώσει τα συναισθήματα με την καμπάνια της. Αυτό δημιούργησε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, η οποία προσέγγισε τους φιλάθλους στα στάδια και στις ζώνες φιλάθλων, αλλά και τους ανθρώπους στην τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την UEFA, οι δέκα ζώνες φιλάθλων στις πόλεις φιλοξενίας υποδέχθηκαν συνολικά 5,8 εκατομμύρια επισκέπτες.
Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Το ποδόσφαιρο εμπνέει εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μέρα. Και η Lidl είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης στις καθημερινές αγορές εκατομμυρίων πελατών. Κατά συνέπεια, το UEFA EURO 2024™ ήταν μια τέλεια επιλογή για εμάς. Εμείς στη Lidl φέραμε επίσης την κοινωνική μας ευθύνη σε αυτή τη συνεργασία. Κοινός μας στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση για έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής με φρέσκα, βιώσιμα και υγιεινά τρόφιμα, κάτι που κατά τη γνώμη μας λειτούργησε πολύ καλά».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών