Ο εναέριος χώρος της ανατολικής Ουκρανίας "απαγορευμένος" για τις αεροπορικές
Διαδρομή που αποφεύγουν πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες επέλεξε να ακολουθήσει η τραγική πτήση της Malaysian Airlines.
Ο εναέριος χώρος που βρίσκεται πάνω από την Ανατολική Ουκρανία έχει «κηρυχτεί» επικίνδυνος από τις αεροπορικές εταιρείες από όταν ξέσπασε η κρίση στην Κριμαία.
Η αυστραλιανή Qantas Airways δεν χρησιμοποιεί τη διαδρομή εδώ και «κάμποσους μήνες», σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της εταιρείας, ενώ η Cathay Pacific Airways εδώ και «κάμποσο καιρό».
Η Singapore Airlines «δεν χρησιμοποιεί πλέον τον εναέριο χώρο της Ουκρανίας».
Η Korean Air Lines και η Asiana Airlines αποφεύγουν αυτή τη διαδρομή, ήδη, από τον Μάρτιο, η Philippine Airlines δήλωσε ότι αποφεύγει «τη ζώνη πόλεμου», ενώ και οι άλλες αεροπορικές, της Νέας Ζηλανδίας, της Ινδονησίας και της Ιαπωνίας, αναφέρουν ότι δεν εκτελούν διαδρομές πάνω από την Ουκρανία.
Οι κινεζικές αερογραμμές έχουν λάβει οδηγία από τον σχετικό φορέα της χώρας τους να αποφεύγουν την εκτέλεση πτήσεων στον συγκεκριμένο εναέριο χώρο αλλά και οι ευρωπαϊκές Lufthansa και KLM δήλωσαν ότι θα αποφεύγουν την ανατολική Ουκρανία.
Η Delta Air Lines δεν θα εκτελεί πτήσεις σε όλο τον εναέριο χώρο της Ουκρανίας.
Γενικά, όλες οι οργανώσεις πολιτικής αεροπορίας προβαίνουν σε εκδόσεις σχετικών οδηγιών.
Η Malaysian Airlines δήλωσε, ωστόσο, «ότι η συνηθισμένη μας διαδρομή είχε εγκριθεί ως ασφαλής από τη Διεθνή Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας», ενώ και «ο Σύνδεσμος των Διεθνών Αερομεταφορών είχε δηλώσει ότι ο εναέριος χώρος στον οποίο εκτελούσε την πτήση η αερογραμμή, δεν υπόκειται σε περιορισμούς».
Οι ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι η Malaysian Airlines ήταν η μόνη αερογραμμή που συνέχιζε να χρησιμοποιεί τη δημοφιλή για τις αεροπορικές διαδρομή.
Ο Brent Spencer, ειδικός επί της αεροπορικής κίνησης, υπογράμμισε το αυτονόητο «ακόμα και αν μια εναέρια διαδρομή δεν υπόκειται σε περιορισμούς, εντούτοις οι αεροπορικές οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές», ενώ «ίσως πρέπει να το σκεφτούν δυο φορές προτού αποφασίσουν να εκτελέσουν εναέρια διαδρομή, όπου πιθανώς κάποιος να πετάει πυραύλους».
www.bankingnews.gr
Ο εναέριος χώρος που βρίσκεται πάνω από την Ανατολική Ουκρανία έχει «κηρυχτεί» επικίνδυνος από τις αεροπορικές εταιρείες από όταν ξέσπασε η κρίση στην Κριμαία.
Η αυστραλιανή Qantas Airways δεν χρησιμοποιεί τη διαδρομή εδώ και «κάμποσους μήνες», σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της εταιρείας, ενώ η Cathay Pacific Airways εδώ και «κάμποσο καιρό».
Η Singapore Airlines «δεν χρησιμοποιεί πλέον τον εναέριο χώρο της Ουκρανίας».
Η Korean Air Lines και η Asiana Airlines αποφεύγουν αυτή τη διαδρομή, ήδη, από τον Μάρτιο, η Philippine Airlines δήλωσε ότι αποφεύγει «τη ζώνη πόλεμου», ενώ και οι άλλες αεροπορικές, της Νέας Ζηλανδίας, της Ινδονησίας και της Ιαπωνίας, αναφέρουν ότι δεν εκτελούν διαδρομές πάνω από την Ουκρανία.
Οι κινεζικές αερογραμμές έχουν λάβει οδηγία από τον σχετικό φορέα της χώρας τους να αποφεύγουν την εκτέλεση πτήσεων στον συγκεκριμένο εναέριο χώρο αλλά και οι ευρωπαϊκές Lufthansa και KLM δήλωσαν ότι θα αποφεύγουν την ανατολική Ουκρανία.
Η Delta Air Lines δεν θα εκτελεί πτήσεις σε όλο τον εναέριο χώρο της Ουκρανίας.
Γενικά, όλες οι οργανώσεις πολιτικής αεροπορίας προβαίνουν σε εκδόσεις σχετικών οδηγιών.
Η Malaysian Airlines δήλωσε, ωστόσο, «ότι η συνηθισμένη μας διαδρομή είχε εγκριθεί ως ασφαλής από τη Διεθνή Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας», ενώ και «ο Σύνδεσμος των Διεθνών Αερομεταφορών είχε δηλώσει ότι ο εναέριος χώρος στον οποίο εκτελούσε την πτήση η αερογραμμή, δεν υπόκειται σε περιορισμούς».
Οι ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι η Malaysian Airlines ήταν η μόνη αερογραμμή που συνέχιζε να χρησιμοποιεί τη δημοφιλή για τις αεροπορικές διαδρομή.
Ο Brent Spencer, ειδικός επί της αεροπορικής κίνησης, υπογράμμισε το αυτονόητο «ακόμα και αν μια εναέρια διαδρομή δεν υπόκειται σε περιορισμούς, εντούτοις οι αεροπορικές οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές», ενώ «ίσως πρέπει να το σκεφτούν δυο φορές προτού αποφασίσουν να εκτελέσουν εναέρια διαδρομή, όπου πιθανώς κάποιος να πετάει πυραύλους».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών