«Υπάρχει πολύ… βουντού» στις φορολογικές πολιτικές που σκοπεύει να εφαρμόσει η κυβέρνηση του Ρεπουμπλικάνου
«Έξω από τα δόντια» τα είπε για ακόμα μια φορά ο γνωστός μεγαλοεπενδυτής, Bill Gross, σχολιάζοντας τις πρακτικές του νεοεκλεγέντα Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δισεκατομμυριούχος στο Bloomberg radio, οι πρακτικές πίεσης και εκβιασμών του Donald Trump προς τις πολυεθνικές με απώτερο σκοπό την επένδυση στις Η.Π.Α., του θυμίζουν παρόμοιους χειρισμούς του ναζί δικτάτορα της Ιταλίας (δεκαετία '40), Benito Mussolini.
Επίσης, σχολίασε πως «υπάρχει πολύ… βουντού» στις φορολογικές πολιτικές που σκοπεύει να εφαρμόσει η κυβέρνηση του Ρεπουμπλικάνου, εννοώντας πως ο αντίκτυπος δε θα είναι κατ' ανάγκη πολύ θετικός για την αμερικανική οικονομία.
Σημειώνεται ότι σε πρόσφατο σημείωμά του, ο επικεφαλής της Janus Global Unconstrained Bond Fund κ. Gross εκτιμούσε ότι ναι μεν οι πολιτικές του Ρεπουμπλικάνου θα δώσουν ώθηση βραχυπρόθεσμα στις μετοχές, ωστόσο τα οφέλη μακροπρόθεσμα θα υπερκαλυφθούν από τον προστατευτισμό που θα επιβάλει στο εμπόριο κλπ.
Ο Ιάπωνας ΥΠΟΙΚ απαντά στον Trump: Στην Toyota οφείλεται μεγάλος μέρος της απασχόλησης στις ΗΠΑ
Την οργή τους για τις «απειλές» του Donald Trump στην Toyota εκφράζουν το τελευταίο 24ωρο επιχειρηματικές ενώσεις αλλά και κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Ιαπωνίας, καθώς κατά τη σημερινή (6 Ιανουαρίου 2017) διαπραγμάτευση στις εγχώριες αγορές οι μετοχές των Toyota, Nissan και Mazda κινήθηκαν πτωτικά (μέχρι και -3,2%), βάζοντας απότομο stop στην άνοδο των προηγούμενων ημερών.
Η πιο βαρύγδουπη δήλωση έγινε από τον υπουργό Οικονομικών της ασιατικής υπερδύναμης, Hiroshige Seko:
«Η Toyota είναι υπεύθυνη για την υψηλή απασχόληση στις Η.Π.Α. με τα εργοστάσια που έχει κατασκευάσει στη χώρα, όπως στο Κεντάκι.
Είναι αμφίβολο κατά πόσον ο νεοεκλεγέντας Πρόεδρος έχει κατανοήσει το πόσα πολλά οχήματα της Toyota κατασκευάζονται στις Η.Π.Α.».
Σε ίδιο μήκος κύματος, ο υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας, Hiroshige Seko, διαμήνυσε πως η ιαπωνική κυβέρνηση θα εξηγήσει στην αμερικανική κυβέρνηση τη συμβολή της Toyota στην οικονομία των Η.Π.Α.
Χθες, σε συνέχεια των «εκβιασμών» του προς τις πολυεθνικές εταιρείες, ειδικά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο νεοεκλεγέντας Πρόεδρος έβαλε στο στόχαστρο την Toyota.
Μέσω Twitter, ως συνήθως, ο Donald Trump είπε ευθέως στην αυτοκινητοβιομηχανία να μην κατασκευάσει το εργοστάσιο της στην Baja του Μεξικού για την παραγωγή των Corolla, αλλά να προτιμήσει τις Η.Π.Α.
Σε αντίθετη περίπτωση θα επιβαρυνθεί και αυτή με «έναν υψηλότερο διασυνοριακό φόρο».
«Η Toyota Motor ανακοίνωσε πως σκοπεύει να χτίσει ένα νέο εργοστάσιο στην Baja του Μεξικού για την παραγωγή των Corolla των Η.Π.Α.
Με τίποτα!
Χτίστε το εργοστάσιο στις Η.Π.Α. ή πληρώστε υψηλότερο διασυνοριακό φόρο», ήταν το tweet.
Η απάντηση της General Motors στις απειλές του Ρεπουμπλικάνου
Άμεση απάντηση στον νεοεκλεγέντα Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών έδωσε στις 3 Ιανουαρίου η General Motors, με αφορμή τα περί διασυνοριακού φόρου που «τουΐταρε» προηγουμένως ο Donald Trump.
«Η General Motors στέλνει το κατασκευασμένο στο Μεξικό μοντέλο Chevy Cruze σε πωλητές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, χωρίς να πληρώνει φόρο στα σύνορα.
Κατασκευάστε στις ΗΠΑ ή πληρώστε μεγάλο διασυνοριακό φόρο!», είχε γράψει στο Twitter ο Ρεπουμπλικάνος, ως συνέχεια της συνηθισμένης πρακτικής που ακολουθεί.
Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία - γίγαντας είπε στον Πρόεδρο των Η.Π.Α. πως «κάνει λάθος», καθώς «όλα τα μοντέλα Chevrolet Cruze που διατίθενται στην αμερικανική αγορά κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Lordstown, στο Ohio.
Η GM χτίζει ένα νέο Chevrolet Cruze τύπου hatchback για την παγκόσμια αγορά στο Μεξικό, με έναν μικρό αριθμό εξ’ αυτών να πωλείται στις Η.Π.Α.», συμπληρώνει στην ανακοίνωσή της η GM.
Η Ford υπέκυψε, ακυρώνοντας επένδυση 1,6 δισ. δολάριο στο Μεξικό
Την ακύρωση μεγάλης επένδυσης 1,6 δισ. δολαρίων (1,54 δισ. ευρώ) που σχεδίαζε να πραγματοποιήσει στο Μεξικό ανακοίνωσε στις 3 Ιανουαρίου αιφνιδιαστικά η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητο-βιομηχανία των ΗΠΑ, Ford, υποκύπτοντας τελικά στις πιέσεις του μεξικανο-φοβικού Αμερικανού προέδρου για εναλλακτική υλοποίηση επένδυσης εντός των συνόρων των ΗΠΑ.
Μόλις 17 ημέρες πριν την ανάληψη των προεδρικών καθηκόντων του Trump, η Ford ανακοίνωσε επισήμως, ότι αντί για νέο εργοστάσιο στο Μεξικό αποφάσισε να επενδύσει 700 εκατ. δολάρια σε εργοστάσιό της στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ δημιουργώντας 700 νέες θέσεις εργασίας, στο πλαίσιο προσφοράς νέων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων αυτοκινήτων.
Ο Trump είχε απειλήσει τη Ford, ότι πρόκειται να επιβάλλει φόρο εισαγωγής 35% σε όσα οχήματά της παράγονται στο Μεξικό και πωλούνται στις ΗΠΑ.
Βεβαίως, o διευθύνων σύμβουλος της Ford, Mark Fields, αρνήθηκε ότι της απόφασής του προηγήθηκε οποιαδήποτε συμφωνία με τον Trump - αν και υπήρξε σημερινή πρωινή επαφή με τον Trump και τον αντιπρόεδρό του, Mike Pence - ισχυριζόμενος ότι η απόφαση ελήφθη επειδή υπηρετεί τα συμφέροντα της Ford με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η επένδυση 700 εκατ. δολαρίων στο Μίσιγκαν θα κατευθυνθεί στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock, όπου θα αναβαθμιστεί η γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αυτοκινήτων χωρίς οδηγό.
www.bankingnews.gr
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δισεκατομμυριούχος στο Bloomberg radio, οι πρακτικές πίεσης και εκβιασμών του Donald Trump προς τις πολυεθνικές με απώτερο σκοπό την επένδυση στις Η.Π.Α., του θυμίζουν παρόμοιους χειρισμούς του ναζί δικτάτορα της Ιταλίας (δεκαετία '40), Benito Mussolini.
Επίσης, σχολίασε πως «υπάρχει πολύ… βουντού» στις φορολογικές πολιτικές που σκοπεύει να εφαρμόσει η κυβέρνηση του Ρεπουμπλικάνου, εννοώντας πως ο αντίκτυπος δε θα είναι κατ' ανάγκη πολύ θετικός για την αμερικανική οικονομία.
Σημειώνεται ότι σε πρόσφατο σημείωμά του, ο επικεφαλής της Janus Global Unconstrained Bond Fund κ. Gross εκτιμούσε ότι ναι μεν οι πολιτικές του Ρεπουμπλικάνου θα δώσουν ώθηση βραχυπρόθεσμα στις μετοχές, ωστόσο τα οφέλη μακροπρόθεσμα θα υπερκαλυφθούν από τον προστατευτισμό που θα επιβάλει στο εμπόριο κλπ.
Ο Ιάπωνας ΥΠΟΙΚ απαντά στον Trump: Στην Toyota οφείλεται μεγάλος μέρος της απασχόλησης στις ΗΠΑ
Την οργή τους για τις «απειλές» του Donald Trump στην Toyota εκφράζουν το τελευταίο 24ωρο επιχειρηματικές ενώσεις αλλά και κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Ιαπωνίας, καθώς κατά τη σημερινή (6 Ιανουαρίου 2017) διαπραγμάτευση στις εγχώριες αγορές οι μετοχές των Toyota, Nissan και Mazda κινήθηκαν πτωτικά (μέχρι και -3,2%), βάζοντας απότομο stop στην άνοδο των προηγούμενων ημερών.
Η πιο βαρύγδουπη δήλωση έγινε από τον υπουργό Οικονομικών της ασιατικής υπερδύναμης, Hiroshige Seko:
«Η Toyota είναι υπεύθυνη για την υψηλή απασχόληση στις Η.Π.Α. με τα εργοστάσια που έχει κατασκευάσει στη χώρα, όπως στο Κεντάκι.
Είναι αμφίβολο κατά πόσον ο νεοεκλεγέντας Πρόεδρος έχει κατανοήσει το πόσα πολλά οχήματα της Toyota κατασκευάζονται στις Η.Π.Α.».
Σε ίδιο μήκος κύματος, ο υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας, Hiroshige Seko, διαμήνυσε πως η ιαπωνική κυβέρνηση θα εξηγήσει στην αμερικανική κυβέρνηση τη συμβολή της Toyota στην οικονομία των Η.Π.Α.
Χθες, σε συνέχεια των «εκβιασμών» του προς τις πολυεθνικές εταιρείες, ειδικά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο νεοεκλεγέντας Πρόεδρος έβαλε στο στόχαστρο την Toyota.
Μέσω Twitter, ως συνήθως, ο Donald Trump είπε ευθέως στην αυτοκινητοβιομηχανία να μην κατασκευάσει το εργοστάσιο της στην Baja του Μεξικού για την παραγωγή των Corolla, αλλά να προτιμήσει τις Η.Π.Α.
Σε αντίθετη περίπτωση θα επιβαρυνθεί και αυτή με «έναν υψηλότερο διασυνοριακό φόρο».
«Η Toyota Motor ανακοίνωσε πως σκοπεύει να χτίσει ένα νέο εργοστάσιο στην Baja του Μεξικού για την παραγωγή των Corolla των Η.Π.Α.
Με τίποτα!
Χτίστε το εργοστάσιο στις Η.Π.Α. ή πληρώστε υψηλότερο διασυνοριακό φόρο», ήταν το tweet.
Η απάντηση της General Motors στις απειλές του Ρεπουμπλικάνου
Άμεση απάντηση στον νεοεκλεγέντα Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών έδωσε στις 3 Ιανουαρίου η General Motors, με αφορμή τα περί διασυνοριακού φόρου που «τουΐταρε» προηγουμένως ο Donald Trump.
«Η General Motors στέλνει το κατασκευασμένο στο Μεξικό μοντέλο Chevy Cruze σε πωλητές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, χωρίς να πληρώνει φόρο στα σύνορα.
Κατασκευάστε στις ΗΠΑ ή πληρώστε μεγάλο διασυνοριακό φόρο!», είχε γράψει στο Twitter ο Ρεπουμπλικάνος, ως συνέχεια της συνηθισμένης πρακτικής που ακολουθεί.
Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία - γίγαντας είπε στον Πρόεδρο των Η.Π.Α. πως «κάνει λάθος», καθώς «όλα τα μοντέλα Chevrolet Cruze που διατίθενται στην αμερικανική αγορά κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Lordstown, στο Ohio.
Η GM χτίζει ένα νέο Chevrolet Cruze τύπου hatchback για την παγκόσμια αγορά στο Μεξικό, με έναν μικρό αριθμό εξ’ αυτών να πωλείται στις Η.Π.Α.», συμπληρώνει στην ανακοίνωσή της η GM.
Η Ford υπέκυψε, ακυρώνοντας επένδυση 1,6 δισ. δολάριο στο Μεξικό
Την ακύρωση μεγάλης επένδυσης 1,6 δισ. δολαρίων (1,54 δισ. ευρώ) που σχεδίαζε να πραγματοποιήσει στο Μεξικό ανακοίνωσε στις 3 Ιανουαρίου αιφνιδιαστικά η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητο-βιομηχανία των ΗΠΑ, Ford, υποκύπτοντας τελικά στις πιέσεις του μεξικανο-φοβικού Αμερικανού προέδρου για εναλλακτική υλοποίηση επένδυσης εντός των συνόρων των ΗΠΑ.
Μόλις 17 ημέρες πριν την ανάληψη των προεδρικών καθηκόντων του Trump, η Ford ανακοίνωσε επισήμως, ότι αντί για νέο εργοστάσιο στο Μεξικό αποφάσισε να επενδύσει 700 εκατ. δολάρια σε εργοστάσιό της στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ δημιουργώντας 700 νέες θέσεις εργασίας, στο πλαίσιο προσφοράς νέων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων αυτοκινήτων.
Ο Trump είχε απειλήσει τη Ford, ότι πρόκειται να επιβάλλει φόρο εισαγωγής 35% σε όσα οχήματά της παράγονται στο Μεξικό και πωλούνται στις ΗΠΑ.
Βεβαίως, o διευθύνων σύμβουλος της Ford, Mark Fields, αρνήθηκε ότι της απόφασής του προηγήθηκε οποιαδήποτε συμφωνία με τον Trump - αν και υπήρξε σημερινή πρωινή επαφή με τον Trump και τον αντιπρόεδρό του, Mike Pence - ισχυριζόμενος ότι η απόφαση ελήφθη επειδή υπηρετεί τα συμφέροντα της Ford με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η επένδυση 700 εκατ. δολαρίων στο Μίσιγκαν θα κατευθυνθεί στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock, όπου θα αναβαθμιστεί η γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αυτοκινήτων χωρίς οδηγό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών