Το νέο Kamsarmax της Euroseas - με χωρητικότητα εκτοπίσματος 82 χιλ. dwt και περιβαλλοντικά φιλική λειτουργία μηχανών - έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στην ιδιοκτήτρια εταιρεία της τον Ιούνιο του 2018
Σε παραγγελία ναυπήγησης ενός ακόμα μεγάλου πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου κλάσης Kamsarmax προχώρησε η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas Ltd του Αριστείδη Πίττα.
Το πλοίο είχε αρχικά παραγγελθεί το 2014 στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding (JYS), με το υπολειπόμενο ποσό αγοράς του να συμφωνείται πλέον ότι θα εξοφληθεί με 10% έκπτωση, για να περιοριστεί στα 22,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Το νέο Kamsarmax της Euroseas - με χωρητικότητα εκτοπίσματος 82 χιλ. dwt και περιβαλλοντικά φιλική λειτουργία μηχανών - έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στην ιδιοκτήτρια εταιρεία της τον Ιούνιο του 2018.
Το πλοίο είναι πανομοιότυπο με το Kamsarmax M/V "Xenia" της Euroseas, του οποίου η ναυπήγηση από τα ίδια ναυπηγεία ολοκληρώθηκε το 2016.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Έλληνα εφοπλιστή προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Euroseas, η μείωση του κόστους αγοράς του υπό ναυπήγηση νέου πλοίου, σε συνδυασμό με την ανάκαμψη των ναύλων στη διεθνή αγορά ξηρού χύδην φορτίου «κατέστησε τη συγκεκριμένη επένδυση πολύ ελκυστική, οδηγώντας μας στην απόφαση να παραμερίσουμε το δικαίωμα προαίρεσης [option] πρόωρου τερματισμού του συμβολαίου ναυπήγησης και αντ' αυτού να προχωρήσουμε στην κατασκευή του πλοίου».
Επισημαίνεται, ότι τα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Kamsarmax είναι μεγαλύτρα από τα Panamax και μπορούν να έχουν μέγιστο μήκος έως 229 μέτρα, όσο επιτρέπεται να έχουν πλοία που προσεγγίζουν το λιμάνι Κάμσαρ της Δημοκρατίας της Γουινέας για να φορτώσουν μετάλλευμα βωξίτη.
www.bankingnews.gr
Το πλοίο είχε αρχικά παραγγελθεί το 2014 στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding (JYS), με το υπολειπόμενο ποσό αγοράς του να συμφωνείται πλέον ότι θα εξοφληθεί με 10% έκπτωση, για να περιοριστεί στα 22,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Το νέο Kamsarmax της Euroseas - με χωρητικότητα εκτοπίσματος 82 χιλ. dwt και περιβαλλοντικά φιλική λειτουργία μηχανών - έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στην ιδιοκτήτρια εταιρεία της τον Ιούνιο του 2018.
Το πλοίο είναι πανομοιότυπο με το Kamsarmax M/V "Xenia" της Euroseas, του οποίου η ναυπήγηση από τα ίδια ναυπηγεία ολοκληρώθηκε το 2016.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Έλληνα εφοπλιστή προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Euroseas, η μείωση του κόστους αγοράς του υπό ναυπήγηση νέου πλοίου, σε συνδυασμό με την ανάκαμψη των ναύλων στη διεθνή αγορά ξηρού χύδην φορτίου «κατέστησε τη συγκεκριμένη επένδυση πολύ ελκυστική, οδηγώντας μας στην απόφαση να παραμερίσουμε το δικαίωμα προαίρεσης [option] πρόωρου τερματισμού του συμβολαίου ναυπήγησης και αντ' αυτού να προχωρήσουμε στην κατασκευή του πλοίου».
Επισημαίνεται, ότι τα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Kamsarmax είναι μεγαλύτρα από τα Panamax και μπορούν να έχουν μέγιστο μήκος έως 229 μέτρα, όσο επιτρέπεται να έχουν πλοία που προσεγγίζουν το λιμάνι Κάμσαρ της Δημοκρατίας της Γουινέας για να φορτώσουν μετάλλευμα βωξίτη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών