Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Volkswagen θα διαχωρίσει τις μάρκες του ομίλου για να μειώσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό

Η Volkswagen θα διαχωρίσει τις μάρκες του ομίλου για να μειώσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό
Η βασική πρόκληση είναι (να επιτευχθεί) μια τέλεια κάλυψη της αγοράς με σαφείς στόχους για τις μάρκες μας
Η Volkswagen θέλει να διαχωρίσει τις τρεις μάρκες του ομίλου, για να μειώσει τις αλληλεπικαλύψεις και να εξουδετερώσει τις εντάσεις εντός της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε την Πέμπτη ο επικεφαλής της.
Η γερμανική εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα και να γίνει πιο αποτελεσματική για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση μιας δαπανηρής μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα μετά το σκάνδαλο για τις εκπομπές ντίζελ.
Ο διευθύνων σύμβουλος Matthias Mueller δήλωσε ότι το εκτελεστικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας είχε θέσει ένα νέο επίκεντρο για τις μάρκες VW, Skoda και Seat που βασίζονται σε 14 ομάδες πελατών στην κεντρική ευρωπαϊκή αγορά.
"Η βασική πρόκληση είναι (να επιτευχθεί) μια τέλεια κάλυψη της αγοράς με σαφείς στόχους για τις μάρκες μας", δήλωσε σε μια συνάντηση στρατηγικής περίπου 400 στελεχών στο Wolfsburg.
"Πρέπει τώρα να είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις συνεργίες που προσφέρει η μοναδική συμμαχία μας,από ό, τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα".
Η κίνηση μπορεί να συμβάλει στην εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ των εταιρειών του ομίλου.
Πηγές της VW ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα στο Reuters ότι οι διευθυντές και τα σωματεία, προσπαθούσαν να περιορίσουν τον ανταγωνισμό της Skoda και να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής της στη Γερμανία, αλλά και να αναγκάσουν την τσέχικη μάρκα να πληρώσει περισσότερο για την κοινή τεχνολογία.
Αυτό πυροδότησε αντιδράσεις στη Skoda, με την κύρια εργατική ένωση της τσεχικής μάρκας απειλούσε να μειώσει τις υπερωρίες.
Ο Τσέχος πρωθυπουργός Bohuslav Sobotka ζήτησε επίσης συνομιλίες για το θέμα με την ηγεσία της Skoda.
Σε επόμενο βήμα, η Volkswagen θα επιδιώξει μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των κορυφαίων brands της και θα επεκτείνει τη στρατηγική σε άλλες περιοχές, ανέφερε ο Mueller, χωρίς να γίνει πιο συγκεκριμένος.
Ξεχωριστά, ο Mueller δήλωσε ότι η ομάδα αναμένεται να πραγματοποιήσει σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος ανάπτυξης των κορυφαίων εμπορικών σημάτων Audi (και της Porsche, μέσω της νέας κοινόχρηστης πλατφόρμας παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
"Αναμένουμε 30% λιγότερο φόρτο εργασίας" σε σύγκριση με τις τρέχουσες πλατφόρμες MLB και MSB που λειτουργούν χωριστά από την Audi και την Porsche, δήλωσε ο CEO.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης