"Εξετάζουμε αυτή τη διαδικασία, ενόψει μιας πιθανής μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης εμπιστευτικών πληροφοριών", δήλωσε εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής
Ρυθμιστική αρχή στη Γερμανία δήλωσε την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017, ότι διερευνά το κατά πόσον η Volkswagen αποκάλυψε παράνομα πληροφορίες για το σκάνδαλο εκπομπών σε τρίτους, προσθέτοντας στην εταιρεία νέες νομικές δύο χρόνια μετά το σκάνδαλο dieselgate.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο έρευνας από τη ρυθμιστική αρχή BaFin, για παράνομη διαπραγμάτευση εμπιστευτικών πληροφοριών σχετικά με το σκάνδαλο "Dieselgate" και την έρευνα των εισαγγελέων σχετικά με τις πιθανολογούμενες πράξεις χειραγώγησης της αγοράς.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ένα γερμανικό δικαστήριο, αποφάσισε ότι πρέπει να διοριστεί ανεξάρτητος ελεγκτής για να διερευνήσει την εξαπάτηση των δοκιμών κινητήρων ντίζελ της Volkswagen.
Την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017, το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel ανέφερε ότι ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, ενημέρωσε τον υπουργό Μεταφορών Alexander Dobrindt και τον επικεφαλής του Γερμανικού Επιμελητηρίου Αυτοκινήτων στις 21 Σεπτεμβρίου 2015, σχετικά με την έκταση της παραποίησης της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως, η VW δεν δημοσιοποίησε μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου 2015 ότι περίπου 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο εξοπλίστηκαν με λογισμικό παραποίησης των εκπομπών και ότι θα στοίχιζε δισεκατομμύρια ευρώ για να καλύψει το πιθανό κόστος του σκανδάλου.
"Εξετάζουμε αυτή τη διαδικασία, ενόψει μιας πιθανής μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης εμπιστευτικών πληροφοριών", δήλωσε εκπρόσωπος της BaFin, επιβεβαιώνοντας την έκθεση του Der Spiegel.
Η VW αρνήθηκε να σχολιάσει την τελευταία έρευνα της BaFin, αλλά επανέλαβε την άποψή της ότι το διοικητικό της συμβούλιο «εκπλήρωσε δεόντως» τις υποχρεώσεις του, όσον αφορά τους κανόνες ενημέρωσης της κεφαλαιαγοράς.
www.bankingnews.gr
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο έρευνας από τη ρυθμιστική αρχή BaFin, για παράνομη διαπραγμάτευση εμπιστευτικών πληροφοριών σχετικά με το σκάνδαλο "Dieselgate" και την έρευνα των εισαγγελέων σχετικά με τις πιθανολογούμενες πράξεις χειραγώγησης της αγοράς.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ένα γερμανικό δικαστήριο, αποφάσισε ότι πρέπει να διοριστεί ανεξάρτητος ελεγκτής για να διερευνήσει την εξαπάτηση των δοκιμών κινητήρων ντίζελ της Volkswagen.
Την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017, το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel ανέφερε ότι ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, ενημέρωσε τον υπουργό Μεταφορών Alexander Dobrindt και τον επικεφαλής του Γερμανικού Επιμελητηρίου Αυτοκινήτων στις 21 Σεπτεμβρίου 2015, σχετικά με την έκταση της παραποίησης της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως, η VW δεν δημοσιοποίησε μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου 2015 ότι περίπου 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο εξοπλίστηκαν με λογισμικό παραποίησης των εκπομπών και ότι θα στοίχιζε δισεκατομμύρια ευρώ για να καλύψει το πιθανό κόστος του σκανδάλου.
"Εξετάζουμε αυτή τη διαδικασία, ενόψει μιας πιθανής μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης εμπιστευτικών πληροφοριών", δήλωσε εκπρόσωπος της BaFin, επιβεβαιώνοντας την έκθεση του Der Spiegel.
Η VW αρνήθηκε να σχολιάσει την τελευταία έρευνα της BaFin, αλλά επανέλαβε την άποψή της ότι το διοικητικό της συμβούλιο «εκπλήρωσε δεόντως» τις υποχρεώσεις του, όσον αφορά τους κανόνες ενημέρωσης της κεφαλαιαγοράς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών