Νέες ζημίες για τη Snap
Νέες ζημίες παρουσίασε η Snap -δημιουργός του δημοφιλούς «Snapchat»- το δεύτερο τρίμηνο του 2019, στα 255 εκατ. δολάρια, έναντι καθαρών απωλειών ύψους 353 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο πριν.
Τα έσοδα της αμερικανικής εταιρείας, ωστόσο, «εκτοξεύθηκαν» κατά 48% για την ίδια χρονική περίοδο, στα 388 εκατ. δολάρια.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία παρουσίασε αριθμό-ρεκόρ ενεργών χρηστών, ήτοι 203 εκατομμύρια (+13 εκατομμύρια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2019).
Οι επιδόσεις ήταν πολύ καλύτερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ως αποτέλεσμα, η μετοχή καταγράφει «ράλι» άνω του 11% μετα-συνεδριακά στη Wall Street, όταν είχε κλείσει στο +4,8% και τα 14,8 δολάρια -με χρηματιστηριακή αξία ύψους 19,9 δισεκ. δολαρίων.
www.bankingnews.gr
Τα έσοδα της αμερικανικής εταιρείας, ωστόσο, «εκτοξεύθηκαν» κατά 48% για την ίδια χρονική περίοδο, στα 388 εκατ. δολάρια.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία παρουσίασε αριθμό-ρεκόρ ενεργών χρηστών, ήτοι 203 εκατομμύρια (+13 εκατομμύρια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2019).
Οι επιδόσεις ήταν πολύ καλύτερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ως αποτέλεσμα, η μετοχή καταγράφει «ράλι» άνω του 11% μετα-συνεδριακά στη Wall Street, όταν είχε κλείσει στο +4,8% και τα 14,8 δολάρια -με χρηματιστηριακή αξία ύψους 19,9 δισεκ. δολαρίων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών