Η προσέλκυση συνδρομητών που πληρώνουν για τα δημοφιλή ηλεκτρονικά παιχνίδια, απειλεί το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο της Sony
Η μεγάλη συμφωνία οδήγησε τη Sony να χάσει 20 δισεκατομμύρια δολάρια από την αποτίμηση της, μέσα σε μία ημέρα.
Το deal δείχνει τη μεγάλη διάθεση της Microsoft να δαπανήσει χρήματα, προκειμένου να διασφαλίσει την πνευματική ιδιοκτησία της συνδρομητικής υπηρεσίας Xbox Game Pass.
Η προσέλκυση συνδρομητών που πληρώνουν για τα δημοφιλή ηλεκτρονικά παιχνίδια, απειλεί το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο κονσόλας της Sony που βασίζεται σε αποκλειστικούς τίτλους υψηλού προφίλ.
Τα παιχνίδια και οι υπηρεσίες δικτύου αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% των εσόδων της Sony.
Μεγάλη πρόσκληση για τη Sony
«Η Sony βρίσκεται αντιμέτωπη με μία μνημειώδη πρόκληση για να σταθεί μόνη της σε αυτόν τον πόλεμο χαρακωμάτων», σχολιάζει χαρακτηριστικά ο Amir Anvarzadeh των Asymmetric Advisors.
«Με το Call of Duty που είναι πλέον πιθανό να προστεθεί αποκλειστικά στο ρόστερ του Game Pass, τα εμπόδια για τη Sony θα ενισχυθούν», πρόσθεσε σύμφωνα με το Bloomberg.
H Microsoft ανακοίνωσε ότι διαθέτει πάνω από 25 εκατομμύρια συνδρομητές στο Game Pass και ότι θα προσφέρει όσα περισσότερα παιχνίδια της Activision Blizzard μπορεί στο Xbox Game Pass και στο PC Game Pass, σύμφωνα με τον επικεφαλής της XBox, Phil Spencer.
Τα Call of Duty, Diablo και World of Warcraft είναι μεταξύ των πολλών επιτυχημένων franchises που αναπτύχθηκαν κάτω από την ομπρέλα της Activision Blizzard.
Σημειώνεται ότι η Activision, έχει κλονιστεί τους τελευταίους μήνες μετά τις κατηγορίες κατά στελεχών της εταιρείας για σεξουαλική παρενόχληση.
Τη Δευτέρα, η Activision ανακοίνωσε ότι απέλυσε δεκάδες στελέχη μετά από σχετική έρευνα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών