Το Netflix είναι η «πρωταθλήτριας» της κατηγορίας, με άνοδο στον χρόνο παρακολούθησης κατά 8% για τον Ιούλιο σε μηνιαίο επίπεδο.
Συνολικά, οι πλατφόρμες streaming συγκέντρωσαν το 34,8% της τηλεθέασης φτάνοντας σε νέο ιστορικό υψηλό, με τα καλωδιακά κανάλια να σημειώνουν 34,4% και τα «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα να έχουν ποσοστό 21,36%
Η θέαση περιεχομένου streaming από τις πλατφόρμες της Netflix, του YouTube και του HBO MAX αυξήθηκε 22,6% σε ετήσιο επίπεδο, ενώ η θέαση στα τηλεοπτικά δίκτυα έπεσε 9,8% και στα καλωδιακά κανάλια κατά 8,9%.
Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στις μεταδόσεις αθλητικών προγραμμάτων, με απώλειες 43% σε ετήσιο επίπεδο και 41% σε σχέση με τον Ιούνιο.
Η πρωτιά στην Netflix
Η Nielsen ανάφερε πως οι Αμερικανοί παρακολούθησαν 191 δισ. λεπτά ανά εβδομάδα στις πλατφόρμες streaming, με την Netflix να είναι η «πρωταθλήτριας» της κατηγορίας, με άνοδο στον χρόνο παρακολούθησης κατά 8% για τον Ιούλιο σε μηνιαίο επίπεδο.
«Ναυαρχίδα» τη πλατφόρμας αναδείχθηκε η σειρά Strangers Things, με 18 δισ. λεπτών θέασης, μετέδωσε το MarketWatch.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών