Σε μια αγορά που αρχικά το Netflix ήταν κυρίαρχο αλλά πλέον θεωρείται κορεσμένη με την εμφάνιση πολλών και ισχυρών παικτών, η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε διαδοχικούς γύρους απολύσεων με στόχο την μείωση του κόστους
Η Netflix Inc σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες της κατά 300 εκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές με γνώση του θέματος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ηγετική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας φέρεται να προτρέπει τους επικεφαλής τμημάτων να είναι συνετοί με τις δαπάνες τους, συμπεριλαμβανομένων των προσλήψεων. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι ακόμα δεν υπάρχει επίσημο «πάγωμα» των προσλήψεων ή πρόσθετες απολύσεις.
Η Netflix δεν σχολίασε το δημοσίευμα αλλά η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε σχεδόν 2% στο ξεκίνημα της συνεδρίασης.
Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα το Netflix ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το α’ τρίμηνο, αλλά προχώρησε σε πιο «ήπιες» εκτιμήσεις για την πορεία της εταιρείας από το αναμένομενο, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μετατόπισε χρονικά το ευρύτερο λανσάρισμα του σχεδίου για τον περιορισμό της μη εγκεκριμένης κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, ώστε να προχωρήσει σε σχετικές βελτιώσεις.
Το θέμα περιορισμού του διαμοιρασμού κωδικών πρόσβασης είναι, μαζί με μία νέα έκδοση της υπηρεσίας που θα υποστηρίζει διαφημίσεις, από τις κορυφαίες προτεραιότητες της πλατφόρμας streaming στην προσπάθειά της να βρει νέους τρόπους να αυξήσει τα έσοδα.
Σε μια αγορά που αρχικά το Netflix ήταν κυρίαρχο αλλά πλέον θεωρείται κορεσμένη με την εμφάνιση πολλών και ισχυρών παικτών, η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε διαδοχικούς γύρους απολύσεων με στόχο την μείωση του κόστους.
Η δύσκολη χρονιά
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.
Tο Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρηστών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.
Το Netflix, τέλος, σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ηγετική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας φέρεται να προτρέπει τους επικεφαλής τμημάτων να είναι συνετοί με τις δαπάνες τους, συμπεριλαμβανομένων των προσλήψεων. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι ακόμα δεν υπάρχει επίσημο «πάγωμα» των προσλήψεων ή πρόσθετες απολύσεις.
Η Netflix δεν σχολίασε το δημοσίευμα αλλά η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε σχεδόν 2% στο ξεκίνημα της συνεδρίασης.
Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα το Netflix ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το α’ τρίμηνο, αλλά προχώρησε σε πιο «ήπιες» εκτιμήσεις για την πορεία της εταιρείας από το αναμένομενο, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μετατόπισε χρονικά το ευρύτερο λανσάρισμα του σχεδίου για τον περιορισμό της μη εγκεκριμένης κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, ώστε να προχωρήσει σε σχετικές βελτιώσεις.
Το θέμα περιορισμού του διαμοιρασμού κωδικών πρόσβασης είναι, μαζί με μία νέα έκδοση της υπηρεσίας που θα υποστηρίζει διαφημίσεις, από τις κορυφαίες προτεραιότητες της πλατφόρμας streaming στην προσπάθειά της να βρει νέους τρόπους να αυξήσει τα έσοδα.
Σε μια αγορά που αρχικά το Netflix ήταν κυρίαρχο αλλά πλέον θεωρείται κορεσμένη με την εμφάνιση πολλών και ισχυρών παικτών, η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε διαδοχικούς γύρους απολύσεων με στόχο την μείωση του κόστους.
Η δύσκολη χρονιά
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.
Tο Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρηστών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.
Το Netflix, τέλος, σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών