Το "#BoycottZara" ήταν trend στην πλατφόρμα X.
Ο ισπανικός κολοσσός Zara δήλωσε την Τρίτη ότι λυπάται για την "παρεξήγηση" σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια με ακρωτηριασμένες κούκλες και αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά, η οποία προκάλεσε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ από φιλοπαλαιστινιακούς ακτιβιστές, καθώς θεωρήθηκε ότι παραπέμπει στη Γάζα.
"Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από αυτές τις εικόνες, οι οποίες έχουν πλέον αφαιρεθεί, και είδαν σε αυτές κάτι που απέχει πολύ από αυτό που επεδίωκαν όταν δημιουργήθηκαν", ανέφερε η Zara σε ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram.
Στον εν λόγω λογαριασμό είχαν αναρτηθεί δεκάδες χιλιάδες σχόλια σχετικά με τις φωτογραφίες, πολλές με παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το "#BoycottZara" ήταν trend στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων X.
Οι επικριτές είπαν ότι οι εικόνες έμοιαζαν με φωτογραφίες πτωμάτων με λευκά σάβανα στη Γάζα, αναφέρει το Reuters.
Παρεξήγηση
"Η Zara λυπάται για την παρεξήγηση αυτή και επιβεβαιώνουμε τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους", δήλωσε η Zara.
Έξι αναρτήσεις που παρουσίαζαν την καμπάνια διαγράφηκαν από τη σελίδα της Zara στο Instagram.
Η Zara δήλωσε κατά την παρουσίαση της συλλογής στις 7 Δεκεμβρίου ότι ήταν εμπνευσμένη από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων.
Οι φωτογραφίες εμφανίζονταν να δείχνουν ένα στούντιο καλλιτέχνη με σκάλες, υλικά συσκευασίας, ξύλινα κιβώτια και γερανούς, καθώς και βοηθούς που φορούσαν φόρμες.
www.bankingnews.gr
"Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από αυτές τις εικόνες, οι οποίες έχουν πλέον αφαιρεθεί, και είδαν σε αυτές κάτι που απέχει πολύ από αυτό που επεδίωκαν όταν δημιουργήθηκαν", ανέφερε η Zara σε ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram.
Στον εν λόγω λογαριασμό είχαν αναρτηθεί δεκάδες χιλιάδες σχόλια σχετικά με τις φωτογραφίες, πολλές με παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το "#BoycottZara" ήταν trend στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων X.
Οι επικριτές είπαν ότι οι εικόνες έμοιαζαν με φωτογραφίες πτωμάτων με λευκά σάβανα στη Γάζα, αναφέρει το Reuters.
Παρεξήγηση
"Η Zara λυπάται για την παρεξήγηση αυτή και επιβεβαιώνουμε τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους", δήλωσε η Zara.
Έξι αναρτήσεις που παρουσίαζαν την καμπάνια διαγράφηκαν από τη σελίδα της Zara στο Instagram.
Η Zara δήλωσε κατά την παρουσίαση της συλλογής στις 7 Δεκεμβρίου ότι ήταν εμπνευσμένη από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων.
Οι φωτογραφίες εμφανίζονταν να δείχνουν ένα στούντιο καλλιτέχνη με σκάλες, υλικά συσκευασίας, ξύλινα κιβώτια και γερανούς, καθώς και βοηθούς που φορούσαν φόρμες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών