Τελευταία Νέα
Διεθνή

Δεκάδες εταιρείες αποχωρούν από την στήριξη του Pride μετά τον οικονομικό στραγγαλισμό του 2023 – Τα μποϊκοτάζ ταρακούνησαν τους επιχειρηματίες

Δεκάδες εταιρείες αποχωρούν από την στήριξη του Pride μετά τον οικονομικό στραγγαλισμό του 2023 – Τα μποϊκοτάζ ταρακούνησαν τους επιχειρηματίες

Οι εταιρείες αποχωρούν από το «Pride» στον απόηχο της διαμάχης του 2023

Σχετικά Άρθρα

Τη δεκαετία μεταξύ 2013 και 2023, ο μήνας υπερηφάνειας μετατράπηκε από ένα σκοτεινό αμερικανικό γεγονός σε έναν σχεδόν παγκόσμιο -και σε πολλές πλευρές υποχρεωτικό- εορτασμό ομοφυλοφιλικών πράξεων και προώθησης της ταυτότητας φύλου..
Ο Ιούνιος από κανονικός μήνας, είχε μετατραπεί σε άβολο μήνα.
Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πτυχές του μήνα υπερηφάνειας ήταν η «συμμαχία» από εταιρείες, ειδικά τεράστιες πολυεθνικές εταιρείες.
Ωστόσο, το 2023, πολλοί καταναλωτές κατέστησαν σαφές ότι βρήκαν αυτό το είδος μηνυμάτων δυσάρεστο και ορισμένες εταιρείες φαίνεται να το έχουν προσέξει.
Tο 2024, ο μήνας υπερηφάνειας φαίνεται, αν όχι μια πιο συγκρατημένη υπόθεση, τουλάχιστον μια πολύ λιγότερο εταιρική υπόθεση.

Μαγιό και μποϊκοτάζ

Τον Απρίλιο του 2023, η Bud Light, μια μάλλον ήπια αμερικάνικη μπύρα που αγαπήθηκε πολύ από τους «πραγματικούς Αμερικανούς», κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με τον Dylan Mulvaney.
Για όσους έχουν άγνοια, ο Mulvaney είναι σταρ του TikTok που ήταν γνωστός στο παρελθόν για τη σειρά «Days of Girlhood».
Πιο αξιοσημείωτο, όμως, ο Mulvaney γεννήθηκε άνδρας και σήμερα ταυτίζεται ως γυναίκα.
Η διαφήμιση ήταν ειλικρινά ασήμαντη.
Ήταν απλώς ένα ακόμη παράδειγμα του είδους των μηνυμάτων που επιβεβαιώνουν τα LGBT άτομα που όλοι περίμεναν από τις εταιρείες. Ωστόσο, εκτίμησε άσχημα τη βάση υποστήριξης του προϊόντος.
Αμέσως μετά την κυκλοφορία της διαφήμισης, ο μουσικός και υποστηρικτής του Trump, Kid Rock μαζί με το συγκρότημα, άρχισαν να υποστηρίζουν το μποϊκοτάζ στις μπύρες Bud Light και Budweiser, που ανήκουν και οι δύο στην Anheuser-Busch.
Ενώ υπήρξαν πολλές απόπειρες μποϊκοτάζ για αυτού του είδους τα εταιρικά μηνύματα, για οποιονδήποτε λόγο, αυτό λειτούργησε.
Μέσα σε ένα μήνα, οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν δραστικά και σύντομα οι τιμές των μετοχών της Anheuser-Busch μειώθηκαν κατά 20%.
Η μεγαλύτερη νίκη, ωστόσο, ήταν όταν, μετά από είκοσι συνεχόμενα χρόνια ως η μπύρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Bud Light έχασε τον τίτλο τον Μάιο του 2023.
Αλλά η Bud Light δεν ήταν η μόνη προειδοποιητική ιστορία του 2023.
Η Target, η αλυσίδα πολυκαταστημάτων, υπήρξε εδώ και καιρό υπέρμαχος των μη παραδοσιακών σεξουαλικών εκφράσεων, καλωσορίζοντας περίφημα οποιονδήποτε επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τις γυναικείες τουαλέτες ήδη από το 2016.
Κάθε Ιούνιο η  συλλογή «Pride» καταλάμβανε όλο και περισσότερο χώρο στο ράφι — και απευθυνόταν σε ένα ολοένα νεότερο κοινό.
Ίσως το πιο διάσημο, η Target άρχισε να πουλά γυναικεία μαγιό «φιλικά με πιέτα» με χώρο για τα γεννητικά όργανα που, μέχρι τα τελευταία χρόνια, θα συνδέονταν με τους άνδρες.
Ενισχυμένοι από την επιτυχία των μποϊκοτάζ του Bud Light, πολλοί Αμερικανοί, ειδικά οι γονείς, άρχισαν να ζητούν μποϊκοτάζ στο Target, είτε για τον μήνα υπερηφάνειας είτε για όλο το χρόνο.
Ο ράπερ Forgiato Blow κυκλοφόρησε το "Boycott Target", το οποίο συγκέντρωσε πολλά εκατομμύρια προβολές σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Τα στοχευμένα μποϊκοτάζ ήταν τόσο επιτυχημένα που το κατάστημα ανακοίνωσε τον Μάιο ότι θα περικόψει δραστικά τη συλλογή Pride.
Πράγματι, ορισμένα καταστήματα Target δεν διαφημίζουν κανένα εμπόρευμα Pride φέτος.

Η Νίκη της Ιερής Καρδιάς

Ο στόχος δεν είναι μόνος.
Οι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει σχεδόν κάθε εταιρεία να γεμίζει τα μέσα κοινωνικής της δικτύωσης με αναρτήσεις για την υποστήριξη του μήνα υπερηφάνειας κάθε Ιούνιο, αλλά φέτος πολλοί έχουν σιωπήσει για το θέμα.
Φαίνεται ότι τα περσινά μποϊκοτάζ προκάλεσαν αρκετά κύματα που οι εταιρείες συνειδητοποιούν επιτέλους ότι ένα μεγάλο μέρος της πελατειακής τους βάσης δεν υποστηρίζει τα τεράστια κοινωνικά πειράματα στη δομή της οικογένειας και του ανθρώπινου σώματος που αντιπροσωπεύει ο μήνας υπερηφάνειας.
Ωστόσο, πολλοί παρατηρούν εναλλακτικούς εορτασμούς, όπως ο Robert P. George, καθηγητής νομολογίας McCormick στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον.
Ο George άρχισε να τηρεί τον «Μήνα Πίστης» κάθε Ιούνιο πριν από αρκετά χρόνια, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια έχει τραβήξει πολύ μεγαλύτερη προσοχή.
Ο Μήνας Πίστης έχει επαινεθεί ακόμη και από τον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων.
Ιδιαίτερα οι Χριστιανοί υποστήριξαν τέτοιες προσπάθειες.
Ίσως το πιο επιτυχημένο από αυτά ήταν να επιστήσει την προσοχή σε μια παλιά παράδοση. Δηλαδή, πολλοί Καθολικοί τηρούν τον Ιούνιο ως τον μήνα ειδικά αφιερωμένο στην Ιερή Καρδιά του Ιησού Χριστού.
Για τον χριστιανό, υπάρχει πολύ κακό στον κόσμο, αλλά ποτέ δεν θα είναι ο τελικός νικητής.
Η θυσία του Χριστού στον Σταυρό έχει νικήσει τον Σατανά και όλοι καλούνται να μετανοήσουν για την αμαρτία και να έρθουν στον Χριστό.
Υπάρχει χώρος στην καρδιά Του για όλους, όπως τονίζουν.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης