Το πενθήμερο TEKNOFEST, το οποίο ξεκίνησε την Τετάρτη (2/10/2024), φιλοξενεί χιλιάδες εκθέτες
Το αεροσκάφος που σχεδιάστηκε και παρήχθη από την Turkish Aerospace Industries (TAI) πέταξε μαζί με το προηγμένο εκπαιδευτικό αεροσκάφος jet HURJET και το βασικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος HURKUS κατά τη δεύτερη ημέρα της εκδήλωσης την Πέμπτη.
Το πρώτο UCAV με κινητήρα στροβιλοκινητήρα χωρίς ουρά της Τουρκίας σχεδιάστηκε για να λειτουργεί στα 40.000 πόδια, να φτάνει ταχύτητα 0,7 Mach και να παραμένει στον αέρα έως και 10 ώρες.
Μπορεί να μεταφέρει περίπου επτά τόνους κατά την απογείωση.
Με τον κινητήρα του τζετ, το ANKA III είναι ταχύτερο από τους ομολόγους του, έχει υψηλή ικανότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου και είναι λιγότερο ορατό στα ραντάρ με τη δομή του χωρίς ουρά, σύμφωνα με την TAI.
Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα μάχης παρέχει διαφορετικές αποστολές, όπως αναγνώριση, επιτήρηση και πληροφορίες, με πυρομαχικά αέρος - εδάφους, πυρομαχικά αέρος - αέρος και συστήματα ραντάρ.
Η TAI άρχισε να εργάζεται για το όχημα το 2022.
Η ANKA III ολοκλήρωσε την παρθενική της πτήση τον Δεκέμβριο του 2023, μετά την πρώτη της λειτουργία κινητήρα που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2023.
Ανεξάρτητη αμυντική βιομηχανία
Το πενθήμερο TEKNOFEST, το οποίο ξεκίνησε την Τετάρτη (2/10/2024), φιλοξενεί αεροπορικές εκθέσεις που πραγματοποιούνται από πολλά αεροσκάφη της χώρας.
Η εστίαση της Τουρκίας στην αμυντική βιομηχανία, και ιδιαίτερα η δέσμευσή της στην εγχώρια αμυντική παραγωγή, αυξάνεται.
Ενώ το τοπικό ποσοστό περιεχομένου στην αμυντική βιομηχανία ήταν κάτω από 20% το 2000, αυξήθηκε στο 80% το 2022.
Οι μη οικονομικοί λόγοι για την αύξηση περιλαμβάνουν ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια και τη στρατηγική αυτονομία.
Οι οικονομικοί λόγοι, από την άλλη πλευρά, ποικίλλουν από την εξοικονόμηση μακροπρόθεσμου κόστους έως τη δημιουργία εξαγωγικών δυνατοτήτων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών