Μέσα σε ένα χρόνο, αναμένουν να ξεκινήσουν την κατασκευή και να φτάσουν σε ποσοστό 20-25 συσκευές ετησίως
Επί του παρόντος, η κινεζική βιομηχανία εργάζεται ενεργά για τη δημιουργία μη επανδρωμένων οχημάτων βαρέων μεταφορών. Προτείνονται διάφορα έργα αυτού του είδους και τα πρώτα δείγματα υποβάλλονται ήδη σε δοκιμές. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δείγματα αυτής της κατηγορίας είναι το μη επανδρωμένο μεταφορικό αεροσκάφος W5000 από την Air White Whale και τη γραμμή Bailu. Πριν από λίγο καιρό έκανε την πρώτη του πτήση και τώρα παρουσιάζεται στο κοινό στη μεγαλύτερη κινεζική αεροδιαστημική έκθεση.
Η Air White Whale ολοκλήρωσε το σχεδιασμό το αργότερο μέχρι το 2023-24.
Η κατασκευή του πρωτοτύπου ανατέθηκε στην Bailu Line στο Changzhou της επαρχίας Jiangsu. Λόγω της πολυπλοκότητας και της κλίμακας των εργασιών, αυτό το στάδιο κράτησε αρκετούς μήνες και ολοκληρώθηκε μόλις πρόσφατα. Κατόπιν αυτού, ο προγραμματιστής δημοσίευσε τα κύρια υλικά και δεδομένα για το νέο έργο για πρώτη φορά.
Το πρώτο πρωτότυπο W5000 ολοκληρώθηκε πριν από περίπου ένα μήνα. Στις 18 Οκτωβρίου, βγήκε από το κατάστημα συναρμολόγησης και μεταφέρθηκε για δοκιμή.
Η πρώτη πτήση με επίδειξη των κύριων χαρακτηριστικών σχεδιάστηκε για το εγγύς μέλλον. Στη συνέχεια θα πρέπει να πραγματοποιηθούν δοκιμές πλήρους κλίμακας, κατά τις οποίες θα επιλυθούν όλα τα ζητήματα σχεδιασμού και θα επιβεβαιωθούν τα λειτουργικά και άλλα χαρακτηριστικά.
Ένα σύντομο διάλειμμα στις δοκιμές είχε προγραμματιστεί για τα μέσα Νοεμβρίου. Το πειραματικό UAV υποτίθεται ότι θα ήταν έκθεση στην αεροδιαστημική έκθεση Airshow China 2024.
Μαζί με άλλο εξοπλισμό από διάφορες εταιρείες, θα πρέπει να επιδεικνύει τα τελευταία επιτεύγματα της κινεζικής κατασκευής αεροσκαφών στον τομέα των μη επανδρωμένων συστημάτων.
W5000 στο Airshow China 2024
Την παραμονή των εγκαινίων της έκθεσης, το W5000 πέταξε μόνο του στο αεροδρόμιο Zhuhai και πήρε τη θέση του στη στατική οθόνη. Το UAV παρουσιάζεται με μια ανοιχτή ουρά καταπακτή για φόρτωση και μια χαμηλωμένη ράμπα. Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν το μέγεθος της καμπίνας φορτίου και τις δυνατότητες μεταφοράς του drone.
Αυτή τη στιγμή, το έργο W5000 βρίσκεται στο στάδιο της δοκιμής ενός πρωτοτύπου. Ωστόσο, η εταιρεία ανάπτυξης έχει ήδη ξεκινήσει την πιστοποίηση του νέου UAV. Έχει υποβάλει ένα πακέτο απαραίτητων εγγράφων στον κινεζικό ρυθμιστικό φορέα και περιμένει την απόφαση.
Μόλις ληφθεί το πιστοποιητικό καταλληλότητας, ο προγραμματιστής και ο κατασκευαστής θα μπορούν να αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες από διάφορες δομές και οργανισμούς. Αναμένεται ότι οι κινεζικές ένοπλες δυνάμεις και οι αερομεταφορείς μπορούν να αγοράσουν αρκετές δεκάδες UAV τύπου W5000. Το ενδιαφέρον τους θα πρέπει να διευκολύνει ο ευνοϊκός συνδυασμός τεχνικών χαρακτηριστικών, καθώς και τα λειτουργικά και οικονομικά χαρακτηριστικά του drone.
Στο εγγύς μέλλον, η Air White Whale και η Bailu Line σχεδιάζουν να προετοιμάσουν μια γραμμή συναρμολόγησης και να ξεκινήσουν τη σειριακή παραγωγή του νέου UAV. Μέσα σε ένα χρόνο, αναμένουν να ξεκινήσουν την κατασκευή και να φτάσουν σε ποσοστό 20-25 συσκευές ετησίως. Στο μέλλον, εάν υπάρξει επαρκής όγκος παραγγελιών, οι εταιρείες σκοπεύουν να παράγουν έως και 40-50 μηχανές ετησίως.
www.bankingnews.gr
Ανάπτυξη και επίδειξη
Το πολλά υποσχόμενο μεταφορικό UAV W5000 αναπτύχθηκε από την εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Air White Whale. Οι εργασίες για αυτό το έργο ξεκίνησαν πριν από λίγο καιρό, αλλά ο ακριβής χρόνος παραμένει άγνωστος. Καθώς προχωρούσαν οι εργασίες, η εταιρεία έδειξε κάποια υλικά σε εκθέσεις, αλλά το έργο στο σύνολό του δημιουργήθηκε κεκλεισμένων των θυρών.Η Air White Whale ολοκλήρωσε το σχεδιασμό το αργότερο μέχρι το 2023-24.
Η κατασκευή του πρωτοτύπου ανατέθηκε στην Bailu Line στο Changzhou της επαρχίας Jiangsu. Λόγω της πολυπλοκότητας και της κλίμακας των εργασιών, αυτό το στάδιο κράτησε αρκετούς μήνες και ολοκληρώθηκε μόλις πρόσφατα. Κατόπιν αυτού, ο προγραμματιστής δημοσίευσε τα κύρια υλικά και δεδομένα για το νέο έργο για πρώτη φορά.
Το πρώτο πρωτότυπο W5000 ολοκληρώθηκε πριν από περίπου ένα μήνα. Στις 18 Οκτωβρίου, βγήκε από το κατάστημα συναρμολόγησης και μεταφέρθηκε για δοκιμή.
Η πρώτη πτήση με επίδειξη των κύριων χαρακτηριστικών σχεδιάστηκε για το εγγύς μέλλον. Στη συνέχεια θα πρέπει να πραγματοποιηθούν δοκιμές πλήρους κλίμακας, κατά τις οποίες θα επιλυθούν όλα τα ζητήματα σχεδιασμού και θα επιβεβαιωθούν τα λειτουργικά και άλλα χαρακτηριστικά.
Ένα σύντομο διάλειμμα στις δοκιμές είχε προγραμματιστεί για τα μέσα Νοεμβρίου. Το πειραματικό UAV υποτίθεται ότι θα ήταν έκθεση στην αεροδιαστημική έκθεση Airshow China 2024.
Μαζί με άλλο εξοπλισμό από διάφορες εταιρείες, θα πρέπει να επιδεικνύει τα τελευταία επιτεύγματα της κινεζικής κατασκευής αεροσκαφών στον τομέα των μη επανδρωμένων συστημάτων.
W5000 στο Airshow China 2024
Την παραμονή των εγκαινίων της έκθεσης, το W5000 πέταξε μόνο του στο αεροδρόμιο Zhuhai και πήρε τη θέση του στη στατική οθόνη. Το UAV παρουσιάζεται με μια ανοιχτή ουρά καταπακτή για φόρτωση και μια χαμηλωμένη ράμπα. Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν το μέγεθος της καμπίνας φορτίου και τις δυνατότητες μεταφοράς του drone.
Τολμηρά σχέδια
Κατά τη διάρκεια της πρώτης δημόσιας επίδειξης, η Air White Whale παρουσίασε νέα δεδομένα για το UAV της, καθώς και αποκάλυψε τα κύρια σχέδιά της για το μέλλον. Όπως αποδείχθηκε, το έργο προχωρά με επιτυχία και ο κύριος του έργου προετοιμάζεται ήδη για πλήρη παραγωγή και εφαρμογή της νέας τεχνολογίας.Αυτή τη στιγμή, το έργο W5000 βρίσκεται στο στάδιο της δοκιμής ενός πρωτοτύπου. Ωστόσο, η εταιρεία ανάπτυξης έχει ήδη ξεκινήσει την πιστοποίηση του νέου UAV. Έχει υποβάλει ένα πακέτο απαραίτητων εγγράφων στον κινεζικό ρυθμιστικό φορέα και περιμένει την απόφαση.
Μόλις ληφθεί το πιστοποιητικό καταλληλότητας, ο προγραμματιστής και ο κατασκευαστής θα μπορούν να αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες από διάφορες δομές και οργανισμούς. Αναμένεται ότι οι κινεζικές ένοπλες δυνάμεις και οι αερομεταφορείς μπορούν να αγοράσουν αρκετές δεκάδες UAV τύπου W5000. Το ενδιαφέρον τους θα πρέπει να διευκολύνει ο ευνοϊκός συνδυασμός τεχνικών χαρακτηριστικών, καθώς και τα λειτουργικά και οικονομικά χαρακτηριστικά του drone.
Στο εγγύς μέλλον, η Air White Whale και η Bailu Line σχεδιάζουν να προετοιμάσουν μια γραμμή συναρμολόγησης και να ξεκινήσουν τη σειριακή παραγωγή του νέου UAV. Μέσα σε ένα χρόνο, αναμένουν να ξεκινήσουν την κατασκευή και να φτάσουν σε ποσοστό 20-25 συσκευές ετησίως. Στο μέλλον, εάν υπάρξει επαρκής όγκος παραγγελιών, οι εταιρείες σκοπεύουν να παράγουν έως και 40-50 μηχανές ετησίως.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών