
Η επιλογή του Mi-2 οφείλεται στο γεγονός ότι ένας σημαντικός αριθμός από αυτά τα μηχανήματα κατασκευάστηκαν κατά τη σοβιετική εποχή
Η Λευκορωσική εταιρεία UVR (United Vehicle Robotics) μετέτρεψε ένα ελικόπτερο Mi-2 σε drone.
Αυτό αναφέρει ρωσικό κανάλι Telegram με αναφορά σε εκπροσώπους της εταιρείας.
Το προσωρινό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδόθηκε το 2024 και οι δοκιμές του προϊόντος ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με τους προγραμματιστές, το drone έχει σχεδιαστεί για την παράδοση φορτίου στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων διάσωσης και την κατασκευή γραμμών ηλεκτροδότησης και άλλων δικτύων σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Η επιλογή του Mi-2 οφείλεται στο γεγονός ότι ένας σημαντικός αριθμός από αυτά τα μηχανήματα κατασκευάστηκαν κατά τη σοβιετική εποχή και ο εκσυγχρονισμός τους επιτρέπει την παράταση της διάρκειας ζωής τους.
Επιπλέον, το UVR σχεδιάζει να μετατρέψει άλλα ελικόπτερα, συμπεριλαμβανομένων των Mi-8 και Ka-32, σε μη επανδρωμένες εκδόσεις.
Είναι γνωστό ότι το drone που βασίζεται στο Mi-2 έχει ταχύτητα πλεύσης έως και 180 km/h, χρόνο πτήσης με ωφέλιμο φορτίο 700 kg έως 2,5 ώρες και εμβέλεια πτήσης έως 350 χιλιόμετρα.
Ο χρόνος πτήσης χωρίς φορτίο, αλλά με εξωτερικές δεξαμενές, είναι έως 5 ώρες και η εμβέλεια πτήσης είναι έως και 620 χιλιόμετρα.
Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, είναι 1,2 τόνοι.
Μετατροπή ελικοπτέρων σε drones
Νωρίτερα, στις 11 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ότι η Sikorsky, μέρος της Lockheed Martin, παρουσίασε το μη επανδρωμένο ελικόπτερο UH-60 Black Hawk.
Η επίδειξη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Aerial Logistics Connector του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, το οποίο διερευνά τις δυνατότητες των drones στην παροχή υλικοτεχνικής υποστήριξης σε δύσκολες συνθήκες μάχης.
Το Black Hawk ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα MATRIX, το οποίο μετατρέπει τα επανδρωμένα ελικόπτερα σε μη επανδρωμένα χωρίς σημαντικές αναβαθμίσεις.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του συστήματος είναι ότι οι πεζοναύτες μπορούν εύκολα να κάνουν προσαρμογές στην αποστολή πτήσης χρησιμοποιώντας ειδικά tablet.
www.bankingnews.gr
Αυτό αναφέρει ρωσικό κανάλι Telegram με αναφορά σε εκπροσώπους της εταιρείας.
Το προσωρινό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδόθηκε το 2024 και οι δοκιμές του προϊόντος ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με τους προγραμματιστές, το drone έχει σχεδιαστεί για την παράδοση φορτίου στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων διάσωσης και την κατασκευή γραμμών ηλεκτροδότησης και άλλων δικτύων σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Η επιλογή του Mi-2 οφείλεται στο γεγονός ότι ένας σημαντικός αριθμός από αυτά τα μηχανήματα κατασκευάστηκαν κατά τη σοβιετική εποχή και ο εκσυγχρονισμός τους επιτρέπει την παράταση της διάρκειας ζωής τους.
Επιπλέον, το UVR σχεδιάζει να μετατρέψει άλλα ελικόπτερα, συμπεριλαμβανομένων των Mi-8 και Ka-32, σε μη επανδρωμένες εκδόσεις.
Είναι γνωστό ότι το drone που βασίζεται στο Mi-2 έχει ταχύτητα πλεύσης έως και 180 km/h, χρόνο πτήσης με ωφέλιμο φορτίο 700 kg έως 2,5 ώρες και εμβέλεια πτήσης έως 350 χιλιόμετρα.
Ο χρόνος πτήσης χωρίς φορτίο, αλλά με εξωτερικές δεξαμενές, είναι έως 5 ώρες και η εμβέλεια πτήσης είναι έως και 620 χιλιόμετρα.
Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, είναι 1,2 τόνοι.
Μετατροπή ελικοπτέρων σε drones
Νωρίτερα, στις 11 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ότι η Sikorsky, μέρος της Lockheed Martin, παρουσίασε το μη επανδρωμένο ελικόπτερο UH-60 Black Hawk.
Η επίδειξη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Aerial Logistics Connector του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, το οποίο διερευνά τις δυνατότητες των drones στην παροχή υλικοτεχνικής υποστήριξης σε δύσκολες συνθήκες μάχης.
Το Black Hawk ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα MATRIX, το οποίο μετατρέπει τα επανδρωμένα ελικόπτερα σε μη επανδρωμένα χωρίς σημαντικές αναβαθμίσεις.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του συστήματος είναι ότι οι πεζοναύτες μπορούν εύκολα να κάνουν προσαρμογές στην αποστολή πτήσης χρησιμοποιώντας ειδικά tablet.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών