
Η συνάντηση με Ρώσους αντιπροσώπους έλαβε χώρα από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου στο Ντουμπάι
Για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια, η διοίκηση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota διοργάνωσε μια μυστική συνάντηση σε επίπεδο VIP με πρώην αντιπροσώπους της εταιρείας από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεκάδες επιχειρήσεις προσκλήθηκαν στη συνάντηση και αναγκάστηκαν να υπογράψουν συμφωνίες μυστικότητας.
Από την άποψη αυτή, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς πήγαν οι διαπραγματεύσεις και ποια αποτελέσματα επιτεύχθηκαν.
Ωστόσο, έγινε γνωστό το γεγονός ότι έλαβε χώρα από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου στο Ντουμπάι .
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας επικοινώνησαν με πρώην αντιπροσώπους της Toyota στη Ρωσία και προσφέρθηκαν να συναντηθούν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Εκεί ζήτησαν συγγνώμη από τους Ρώσους που εγκατέλειψαν την εγχώρια αγορά και για το βίαιο σταμάτημα της συνεργασίας.
Επιπλέον, η διοίκηση του γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας υποσχέθηκε στους πρώην αντιπροσώπους να είναι οι πρώτοι που δούν χειρα συνεργασίας όταν «βελτιωθεί η κατάσταση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση της Toyota πλήρωσε την πτήση business class των Ρώσων στους Ντουμπάι και πίσω.
Επιπλέον, τους δόθηκε δωρεάν διαμονή σε ένα ξενοδοχείο κορυφαίας κατηγορίας.
Μαζική επιστροφή
Στα τέλη Φεβρουαρίου, ο εμπορικός διευθυντής της αγοράς αυτοκινήτων Fresh, Evgeny Zhitnukhin, δεν απέκλεισε την πιθανή επιστροφή της Toyota στη Ρωσική Ομοσπονδία μεσοπρόθεσμα.
Σημείωσε ότι, παρά το πάγωμα των δραστηριοτήτων της στη Ρωσία, αυτή η ανησυχία συνέχισε να παρέχει στους πελάτες και τους αντιπροσώπους της ολοκληρωμένης υποστήριξης.
Πρότεινε επίσης ότι η κορεατική εταιρεία Hyundai Motor Group, η οποία περιλαμβάνει και την Kia, θα είχε τις καλύτερες πιθανότητες να πραγματοποιήσει παραδόσεις ή προϊόντα στη ρωσική αγορά εντός των προαναφερθέντων χρονικών πλαισίων.
Η Hyundai και η Kia, υπενθύμισε ο ειδικός, επιφύλαξαν την ευκαιρία να επιστρέψουν στη Ρωσία και να αγοράσουν ξανά τις συσκευές τους. Τ
ο ίδιο ισχύει για τη γαλλική εταιρεία Renault και το ιαπωνικό Nissan.

Η Toyota, η οποία έφυγε από τη Ρωσία, διατήρησε την ηγετική της θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις
Μέχρι το τέλος του 2024, ο συνολικός όγκος των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων της Toyota ανήλθε σε 10.821.480 μονάδες, γεγονός που επέτρεψε στην ανησυχία που άφησε τη Ρωσία να διατηρήσει την παγκόσμια ηγετική της θέση.
Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας διατήρησε την πρώτη του θέση στον κόσμο όσον αφορά τις πωλήσεις για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Στη δεύτερη θέση το 2024 βρέθηκε η γερμανική εταιρεία Volkswagen , η οποία περιέλαβε επίσης τις δραστηριότητές της στη Ρωσία μετά την έναρξη ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία .
Ο νοτιοκορεάτης γίγαντας αυτοκινήτων Hyundai Motor ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Το 2024, η εταιρεία, η οποία σταμάτησε να πουλά και να παράγει τα αυτοκίνητά της στη Ρωσία, κατάφερε να πουλήσει συνολικά 7,23 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά.
Ταυτόχρονα, οι παγκόσμιοι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν και για τις τρεις κύριες αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η απόδοση της Toyota κατά την περίοδο αναφοράς μειώθηκε κατά 3,7%, της Volkswagen κατά 2,3% και της Hyundai κατά 1%.

www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεκάδες επιχειρήσεις προσκλήθηκαν στη συνάντηση και αναγκάστηκαν να υπογράψουν συμφωνίες μυστικότητας.
Από την άποψη αυτή, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πώς πήγαν οι διαπραγματεύσεις και ποια αποτελέσματα επιτεύχθηκαν.
Ωστόσο, έγινε γνωστό το γεγονός ότι έλαβε χώρα από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου στο Ντουμπάι .
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας επικοινώνησαν με πρώην αντιπροσώπους της Toyota στη Ρωσία και προσφέρθηκαν να συναντηθούν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Εκεί ζήτησαν συγγνώμη από τους Ρώσους που εγκατέλειψαν την εγχώρια αγορά και για το βίαιο σταμάτημα της συνεργασίας.

Επιπλέον, η διοίκηση του γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας υποσχέθηκε στους πρώην αντιπροσώπους να είναι οι πρώτοι που δούν χειρα συνεργασίας όταν «βελτιωθεί η κατάσταση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση της Toyota πλήρωσε την πτήση business class των Ρώσων στους Ντουμπάι και πίσω.
Επιπλέον, τους δόθηκε δωρεάν διαμονή σε ένα ξενοδοχείο κορυφαίας κατηγορίας.
Μαζική επιστροφή
Στα τέλη Φεβρουαρίου, ο εμπορικός διευθυντής της αγοράς αυτοκινήτων Fresh, Evgeny Zhitnukhin, δεν απέκλεισε την πιθανή επιστροφή της Toyota στη Ρωσική Ομοσπονδία μεσοπρόθεσμα.
Σημείωσε ότι, παρά το πάγωμα των δραστηριοτήτων της στη Ρωσία, αυτή η ανησυχία συνέχισε να παρέχει στους πελάτες και τους αντιπροσώπους της ολοκληρωμένης υποστήριξης.
Πρότεινε επίσης ότι η κορεατική εταιρεία Hyundai Motor Group, η οποία περιλαμβάνει και την Kia, θα είχε τις καλύτερες πιθανότητες να πραγματοποιήσει παραδόσεις ή προϊόντα στη ρωσική αγορά εντός των προαναφερθέντων χρονικών πλαισίων.
Η Hyundai και η Kia, υπενθύμισε ο ειδικός, επιφύλαξαν την ευκαιρία να επιστρέψουν στη Ρωσία και να αγοράσουν ξανά τις συσκευές τους. Τ
ο ίδιο ισχύει για τη γαλλική εταιρεία Renault και το ιαπωνικό Nissan.

Η Toyota, η οποία έφυγε από τη Ρωσία, διατήρησε την ηγετική της θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις
Μέχρι το τέλος του 2024, ο συνολικός όγκος των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων της Toyota ανήλθε σε 10.821.480 μονάδες, γεγονός που επέτρεψε στην ανησυχία που άφησε τη Ρωσία να διατηρήσει την παγκόσμια ηγετική της θέση.
Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας διατήρησε την πρώτη του θέση στον κόσμο όσον αφορά τις πωλήσεις για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Στη δεύτερη θέση το 2024 βρέθηκε η γερμανική εταιρεία Volkswagen , η οποία περιέλαβε επίσης τις δραστηριότητές της στη Ρωσία μετά την έναρξη ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία .
Ο νοτιοκορεάτης γίγαντας αυτοκινήτων Hyundai Motor ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Το 2024, η εταιρεία, η οποία σταμάτησε να πουλά και να παράγει τα αυτοκίνητά της στη Ρωσία, κατάφερε να πουλήσει συνολικά 7,23 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά.
Ταυτόχρονα, οι παγκόσμιοι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν και για τις τρεις κύριες αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η απόδοση της Toyota κατά την περίοδο αναφοράς μειώθηκε κατά 3,7%, της Volkswagen κατά 2,3% και της Hyundai κατά 1%.

www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών