Το πλοίο φόρτωσε το πετρέλαιο από τον τερματικό σταθμό Prigorodnoye, στο νότιο τμήμα του Sakhalin, μεταφέροντας 600.000 βαρέλια στο ιαπωνικό λιμάνι Kikuma
Παρά τις δυτικές κυρώσεις και το πλαφόν στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, πολλές χώρες –συμπεριλαμβανομένων και «μη φιλικών»– εξακολουθούν να προμηθεύονται ενεργειακούς πόρους από τη Ρωσία.
Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία, η οποία αγόρασε πρόσφατα παρτίδα αργού πετρελαίου τύπου Sakhalin Blend από το δεξαμενόπλοιο Voyager.
Το πλοίο φόρτωσε το πετρέλαιο από τον τερματικό σταθμό Prigorodnoye, στο νότιο τμήμα του Sakhalin, μεταφέροντας 600.000 βαρέλια στο ιαπωνικό λιμάνι Kikuma, στα ανατολικά της χώρας.
Παραλήπτης της αποστολής ήταν η Taiyo Oil Co.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ήδη από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το αμερικανικό Υπουργείο Οικονομικών είχε εντάξει το εν λόγω δεξαμενόπλοιο στη «μαύρη λίστα» 161 πλοίων στα οποία απαγορεύεται η μεταφορά ρωσικού πετρελαίου και παραγώγων του.
Παρόμοια μέτρα υιοθέτησε και η Ευρωπαϊκή Ένωση έναν μήνα αργότερα.
Πριν από την έναρξη της ρωσικής «ειδικής επιχείρησης», η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου προμηθευόταν κατά μέσο όρο τέσσερις παρτίδες ρωσικού πετρελαίου μηνιαίως από το έργο Sakhalin-2.
Το 2022, η Ρωσία αναδιάρθρωσε το ιδιοκτησιακό σχήμα του project, μετασχηματίζοντας πλήρως τη δομή του.
Ωστόσο, οι εταιρείες Mitsui & Co. και Mitsubishi Corporation διατήρησαν τα μερίδιά τους, σε ποσοστά 12,5% και 10% αντίστοιχα.
Η συνέχιση των ρωσικών εισαγωγών πετρελαίου από ιαπωνικές εταιρείες καταδεικνύει ξεκάθαρα το διαρκές παγκόσμιο ενδιαφέρον για τα ενεργειακά προϊόντα της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Οι αμερικανικές και ευρωπαϊκές κυρώσεις δεν φαίνεται να έχουν την ισχύ να ανακόψουν τη διεθνή εμπορική ροή, ούτε να στερήσουν από τη Μόσχα τα έσοδα από την πώληση πρώτων υλών που παραμένουν απαραίτητες για πολλές περιοχές του πλανήτη.
www.bankingnews.gr
Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία, η οποία αγόρασε πρόσφατα παρτίδα αργού πετρελαίου τύπου Sakhalin Blend από το δεξαμενόπλοιο Voyager.
Το πλοίο φόρτωσε το πετρέλαιο από τον τερματικό σταθμό Prigorodnoye, στο νότιο τμήμα του Sakhalin, μεταφέροντας 600.000 βαρέλια στο ιαπωνικό λιμάνι Kikuma, στα ανατολικά της χώρας.
Παραλήπτης της αποστολής ήταν η Taiyo Oil Co.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ήδη από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το αμερικανικό Υπουργείο Οικονομικών είχε εντάξει το εν λόγω δεξαμενόπλοιο στη «μαύρη λίστα» 161 πλοίων στα οποία απαγορεύεται η μεταφορά ρωσικού πετρελαίου και παραγώγων του.
Παρόμοια μέτρα υιοθέτησε και η Ευρωπαϊκή Ένωση έναν μήνα αργότερα.
Πριν από την έναρξη της ρωσικής «ειδικής επιχείρησης», η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου προμηθευόταν κατά μέσο όρο τέσσερις παρτίδες ρωσικού πετρελαίου μηνιαίως από το έργο Sakhalin-2.
Το 2022, η Ρωσία αναδιάρθρωσε το ιδιοκτησιακό σχήμα του project, μετασχηματίζοντας πλήρως τη δομή του.
Ωστόσο, οι εταιρείες Mitsui & Co. και Mitsubishi Corporation διατήρησαν τα μερίδιά τους, σε ποσοστά 12,5% και 10% αντίστοιχα.
Η συνέχιση των ρωσικών εισαγωγών πετρελαίου από ιαπωνικές εταιρείες καταδεικνύει ξεκάθαρα το διαρκές παγκόσμιο ενδιαφέρον για τα ενεργειακά προϊόντα της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Οι αμερικανικές και ευρωπαϊκές κυρώσεις δεν φαίνεται να έχουν την ισχύ να ανακόψουν τη διεθνή εμπορική ροή, ούτε να στερήσουν από τη Μόσχα τα έσοδα από την πώληση πρώτων υλών που παραμένουν απαραίτητες για πολλές περιοχές του πλανήτη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών