
Η Κρατική Δούμα ενέκρινε τη δαπάνη 2,2 δισεκατομμυρίων ρούβλια για τη μείωση του βάρους του αεροσκάφους MS-21-310
Οι βουλευτές της Κρατικής Δούμας ενέκριναν σε δεύτερη ανάγνωση νομοσχέδιο για αλλαγές στους δείκτες του ομοσπονδιακού προϋπολογισμού για το 2025, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των προτεινόμενων τροποποιήσεων. Ορισμένες από αυτές αφορούσαν τη χρηματοδότηση της δημιουργίας πολιτικών αεροσκαφών, αναφέρει το TASS .
Συγκεκριμένα, η United Aircraft Corporation (UAC) έλαβε άδεια να δαπανήσει αχρησιμοποίητα κεφάλαια από την εγκεκριμένη κεφαλαιακή της συμμετοχή ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων ρούβλιων για το έργο του αεροσκάφους MS-21-310, το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος στο στάδιο της πιστοποίησης.
Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) με σκοπό τη βελτίωση των πτήσεων και των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του αεροσκάφους και τη βελτιστοποίηση του βάρους του.
Επίσης, 400 εκατομμύρια ρούβλια θα δαπανηθούν για την αναβάθμιση των κόμβων επικοινωνίας των αεροσκαφών σε αεροσκάφη ειδικής χρήσης όπως το Tu-214, τα οποία ανήκουν στη Ρωσία.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, η χρήση εγχώριων σύνθετων υλικών οδήγησε σε σημαντική αύξηση του βάρους του MS-21, η οποία έχει γίνει ένας από τους κύριους λόγους για τις καθυστερήσεις στην περίοδο υλοποίησης του έργου.
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, η United Aircraft Corporation (UAC) έλαβε άδεια να δαπανήσει αχρησιμοποίητα κεφάλαια από την εγκεκριμένη κεφαλαιακή της συμμετοχή ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων ρούβλιων για το έργο του αεροσκάφους MS-21-310, το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος στο στάδιο της πιστοποίησης.
Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) με σκοπό τη βελτίωση των πτήσεων και των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του αεροσκάφους και τη βελτιστοποίηση του βάρους του.
Επίσης, 400 εκατομμύρια ρούβλια θα δαπανηθούν για την αναβάθμιση των κόμβων επικοινωνίας των αεροσκαφών σε αεροσκάφη ειδικής χρήσης όπως το Tu-214, τα οποία ανήκουν στη Ρωσία.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, η χρήση εγχώριων σύνθετων υλικών οδήγησε σε σημαντική αύξηση του βάρους του MS-21, η οποία έχει γίνει ένας από τους κύριους λόγους για τις καθυστερήσεις στην περίοδο υλοποίησης του έργου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών