Η νέα έκδοση του AASM XLR διαθέτει πλέον έναν μικρό κινητήρα turbojet τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ενώ η παλιά έκδοση είχε πυραυλοκινητήρα στερεού προωθητικού
Μια νέα αναβάθμιση των κιτ κατευθυνόμενων βομβών AASM Hammer, που ονομάζεται AASM Hammer XLR, έχει αυξήσει την εμβέλεια κατά 2-3 φορές, όπως αναφέρει η έκδοση Flight.
Μια νέα έκδοση των κιτ κατευθυνόμενων βομβών AASM Hammer επιδείχθηκε από τη γαλλική εταιρεία Safran στην φετινή Αεροπορική Έκθεση του Παρισιού.
Το νέο όπλο ονομάζεται AASM Hammer XLR, όπου το πρόθεμα XLR πιθανότατα σημαίνει «μεγάλης εμβέλειας».
Η κύρια βελτίωση αφορά τον κινητήρα.
Η νέα έκδοση του AASM XLR διαθέτει πλέον έναν μικρό κινητήρα turbojet τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ενώ η παλιά έκδοση είχε πυραυλοκινητήρα στερεού προωθητικού.
Σύμφωνα με τη δημοσίευση, αυτό οδήγησε σε αύξηση της μέγιστης εμβέλειας χρήσης από 70 χιλιόμετρα σε 150-200 χιλιόμετρα κατά την εκτόξευση από μεγάλο υψόμετρο.
Όπως και η βασική έκδοση, το AASM XLR επιδείχθηκε σε δύο μεγέθη βομβών - 250 και 1000 kg και με τμήμα καθοδήγησης κατασκευασμένο σε τρεις εκδόσεις: με πλοήγηση INS/GPS, καθώς και με πρόσθετη καθοδήγηση λέιζερ ή με κεφαλή υπέρυθρης ανίχνευσης.

Το κύριο πλεονέκτημα της νέας έκδοσης των κιτ AASM είναι ότι η μεγάλη εμβέλεια πτήσης επιτρέπει τη ρίψη βομβών εκτός της εχθρικής αεράμυνας, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια του αεροσκάφους.
Επιπλέον, είναι πιθανό η χρήση κινητήρα τζετ να επιτρέψει στη βόμβα να πετάξει σε χαμηλά υψόμετρα, γεγονός που θα δυσκολέψει την αναχαίτιση της ίδιας της βόμβας από τις εχθρικές αεράμυνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Safran δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα αυτή τη νέα αναβάθμιση, επομένως οι πληροφορίες σχετικά με το νέο προϊόν είναι εξαιρετικά περιορισμένες.
Συγκεκριμένα, δεν είναι γνωστό σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται και σε ποια αεροσκάφη σχεδιάζεται να ενσωματωθεί.
Το 2023, η Safran ανακοίνωσε ότι ανέπτυσσε ένα νέο σύνολο κινητήρων που θα αύξανε σημαντικά την εμβέλεια πτήσης.
Σύμφωνα με το σχέδιο της Safran, ο νέος κινητήρας υποτίθεται ότι θα διπλασίαζε ή και θα τριπλασιάζονταν την εμβέλεια πτήσης στα 150-200 χλμ.
Ωστόσο, δεν αποκαλύφθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες.

Η βασική έκδοση του AASM Hammer είναι ενσωματωμένη σε ουκρανικά μαχητικά MiG-29 και επιθετικά αεροσκάφη Su-25 και έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία για την καταστροφή ρωσικών θέσεων διοίκησης, θέσεων χειριστών UAV, οχυρώσεων και χώρων συσσώρευσης ανθρώπινου δυναμικού.
www.bankingnews.gr
Μια νέα έκδοση των κιτ κατευθυνόμενων βομβών AASM Hammer επιδείχθηκε από τη γαλλική εταιρεία Safran στην φετινή Αεροπορική Έκθεση του Παρισιού.
Το νέο όπλο ονομάζεται AASM Hammer XLR, όπου το πρόθεμα XLR πιθανότατα σημαίνει «μεγάλης εμβέλειας».
Η κύρια βελτίωση αφορά τον κινητήρα.
Η νέα έκδοση του AASM XLR διαθέτει πλέον έναν μικρό κινητήρα turbojet τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ενώ η παλιά έκδοση είχε πυραυλοκινητήρα στερεού προωθητικού.
Σύμφωνα με τη δημοσίευση, αυτό οδήγησε σε αύξηση της μέγιστης εμβέλειας χρήσης από 70 χιλιόμετρα σε 150-200 χιλιόμετρα κατά την εκτόξευση από μεγάλο υψόμετρο.
Όπως και η βασική έκδοση, το AASM XLR επιδείχθηκε σε δύο μεγέθη βομβών - 250 και 1000 kg και με τμήμα καθοδήγησης κατασκευασμένο σε τρεις εκδόσεις: με πλοήγηση INS/GPS, καθώς και με πρόσθετη καθοδήγηση λέιζερ ή με κεφαλή υπέρυθρης ανίχνευσης.

Το κύριο πλεονέκτημα της νέας έκδοσης των κιτ AASM είναι ότι η μεγάλη εμβέλεια πτήσης επιτρέπει τη ρίψη βομβών εκτός της εχθρικής αεράμυνας, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια του αεροσκάφους.
Επιπλέον, είναι πιθανό η χρήση κινητήρα τζετ να επιτρέψει στη βόμβα να πετάξει σε χαμηλά υψόμετρα, γεγονός που θα δυσκολέψει την αναχαίτιση της ίδιας της βόμβας από τις εχθρικές αεράμυνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Safran δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα αυτή τη νέα αναβάθμιση, επομένως οι πληροφορίες σχετικά με το νέο προϊόν είναι εξαιρετικά περιορισμένες.
Συγκεκριμένα, δεν είναι γνωστό σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται και σε ποια αεροσκάφη σχεδιάζεται να ενσωματωθεί.
Το 2023, η Safran ανακοίνωσε ότι ανέπτυσσε ένα νέο σύνολο κινητήρων που θα αύξανε σημαντικά την εμβέλεια πτήσης.
Σύμφωνα με το σχέδιο της Safran, ο νέος κινητήρας υποτίθεται ότι θα διπλασίαζε ή και θα τριπλασιάζονταν την εμβέλεια πτήσης στα 150-200 χλμ.
Ωστόσο, δεν αποκαλύφθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες.

Η βασική έκδοση του AASM Hammer είναι ενσωματωμένη σε ουκρανικά μαχητικά MiG-29 και επιθετικά αεροσκάφη Su-25 και έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία για την καταστροφή ρωσικών θέσεων διοίκησης, θέσεων χειριστών UAV, οχυρώσεων και χώρων συσσώρευσης ανθρώπινου δυναμικού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών