Τελευταία Νέα
Διεθνή

Καλπάζει η Ferrari - Τιμή - στόχος τα 484 ευρώ από την Berenberg

Καλπάζει η Ferrari -  Τιμή - στόχος τα  484 ευρώ από την Berenberg
Οι μετοχές της ιταλικής κατασκευάστριας πολυτελών σπορ αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 2,5%.

Η Berenberg ξεκίνησε την κάλυψη της Ferrari με σύσταση «αγορά» και τιμή-στόχο τα €484, χαρακτηρίζοντας την εταιρεία ως «μια μακροπρόθεσμη επένδυση συναίνεσης που αξίζει το premium της υψηλής ποιότητας στα πολυτελή προϊόντα», επικαλούμενη τα ανθεκτικά περιθώρια, τη δύναμη του brand και τη δυνατότητα τιμολόγησης.
Οι μετοχές της ιταλικής κατασκευάστριας πολυτελών σπορ αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 2,5%.
Η Berenberg τόνισε ότι η Ferrari ξεχωρίζει από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, με λειτουργικά περιθώρια περίπου 30%, μετατροπή ελεύθερων ταμειακών ροών άνω του 75% και απόδοση επενδυμένου κεφαλαίου πάνω από 30%.
Οι αναλυτές δήλωσαν ότι η Ferrari «ξεχωρίζει από τον κλάδο αυτοκινήτων ως luxury compounder τύπου Hermès», καθιστώντας τις μετοχές της πιο συγκρίσιμες με κατασκευαστές πολυτελών αγαθών υψηλής ποιότητας παρά με παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Στο κλείσιμο του Μιλάνου τη Δευτέρα, η Ferrari διαπραγματεύτηκε στα €406,70, με κεφαλαιοποίηση αγοράς €72,3 δισ.
Η Berenberg εκτίμησε τη μετοχή στα 24 φορές EV/EBITDA για το 2027, εφαρμόζοντας έκπτωση 10% σε σχέση με τη Hermès.
Η χρηματιστηριακή προβλέπει ότι οι πωλήσεις της Ferrari θα αυξηθούν από €7,05 δισ. το 2025 σε €8,67 δισ. το 2027, ενώ τα προσαρμοσμένα EBIT αναμένεται να φτάσουν από €2,03 δισ. σε €2,74 δισ. την ίδια περίοδο. Τα κέρδη ανά μετοχή προβλέπεται να αυξηθούν από €8,75 το 2025 σε €12,15 το 2027.

Στρατηγική και Μοναδικότητα

Η Berenberg ανέφερε ότι η στρατηγική της Ferrari να παράγει «ένα αυτοκίνητο λιγότερο από τη ζήτηση της αγοράς» ενισχύει τη δύναμη τιμολόγησης και την αίσθηση αποκλειστικότητας.
Η εταιρεία διαθέτει backlog παραγγελιών 18–24 μηνών, με το 81% των πωλήσεων του 2024 να κατευθύνεται σε υπάρχοντες πελάτες.
Η εξατομίκευση αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης, φτάνοντας το 20% των εσόδων από αυτοκίνητα, ή περίπου €80.000 ανά όχημα το 2024. «Πιστεύουμε ότι η Ferrari έχει μοναδική ικανότητα να λανσάρει και να πουλάει ειδικές σειρές και περιορισμένα μοντέλα υψηλής αξίας με κανονικό ρυθμό, υποστηρίζοντας την αύξηση της μέσης τιμής πώλησης και της κερδοφορίας», ανέφερε η Berenberg.

Καταλύτες ανάπτυξης

Μεταξύ των καταλυτών που επισημάνθηκαν είναι η επερχόμενη Capital Markets Day τον Οκτώβριο, η παραγωγή του F80 hypercar αξίας €3,9 εκατ., που έχει ήδη εξαντλήσει τις 799 μονάδες, και η κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου Ferrari, Elettrica, το 2026.

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι τα λειτουργικά περιθώρια θα φτάσουν το 32% τα επόμενα πέντε χρόνια, υποστηριζόμενα από την τιμολόγηση, το μείγμα προϊόντων και την εξατομίκευση, ακόμη και αν οι όγκοι αποστολών παραμείνουν σταθεροί το 2025 πριν συνεχίσουν μια μετριοπαθή αύξηση 2% έως το 2030.

Κίνδυνοι και αντιδράσεις

Η Berenberg σημείωσε πιθανούς κινδύνους εάν η Ferrari υπερεκτιμήσει τους όγκους ή υποεκτιμήσει τη ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα. Οι απόψεις των πελατών δείχνουν σκεπτικισμό για το Elettrica, με μια έρευνα να δείχνει ότι το 77% των ερωτηθέντων δεν θα το αγοράσει ποτέ. «Η συζήτηση επικεντρώνεται στο κατά πόσο το πρώτο EV της Ferrari θα μπορέσει να διατηρήσει τον πυρήνα της ταυτότητας του brand ώστε να ελκύσει την πελατεία της», ανέφερε η χρηματιστηριακή.
Παρά τις ανησυχίες, οι αναλυτές τόνισαν την ανθεκτικότητα της Ferrari σε προηγούμενες υφέσεις, διατηρώντας διψήφια περιθώρια κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης και της πανδημίας COVID-19. Με περιορισμένη έκθεση στην Κίνα, περίπου 8% των εσόδων σε σύγκριση με τον μέσο όρο των ανταγωνιστών 18%, η εταιρεία είναι επίσης λιγότερο ευάλωτη σε γεωπολιτικούς κινδύνους.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης