Τελευταία Νέα
Ενέργεια

ΔΕΔΔΗΕ: Πλήρως ψηφιακή η εξυπηρέτηση των πελατών από Δευτέρα 4 Νοεμβρίου - Ο νέος τρόπος υποβολής αιτημάτων

ΔΕΔΔΗΕ: Πλήρως ψηφιακή η εξυπηρέτηση των πελατών από Δευτέρα 4 Νοεμβρίου -  Ο νέος τρόπος υποβολής αιτημάτων
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων
Με ψηφιακό τρόπο και όχι με τη φυσική παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματα θα γίνεται η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του ΔΕΔΔΗE από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, προσηλωμένος στο στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 όλοι οι πελάτες του θα εξυπηρετούνται για όλα τα αιτήματά τους μέσα από την ιστοσελίδα deddie.gr και της εφαρμογής για κινητά & tablets "my deddie app" (android & IOS), όπου και παρέχονται οι δυνατότητες επιλογής κατηγορίας αιτήματος, καθώς και επισύναψης εγγράφων σε περίπτωση που απαιτούνται.
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
-Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
-Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμό, αποξήλωση παροχής κλπ
-Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
-Έλεγχο & Επανατοποθέτηση μετρητή
-Ηλεκτροκίνηση - Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
-Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
"Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης, ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει την εμπειρία των πελατών, μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα. Εξάλλου, σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ παραμένει η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς όλους τους πελάτες του, με ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους", αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης