
Εκτός πραγματικότητας οι μετρήσεις - Τα στοιχεία που δείχνουν το χάλι
Κρύος ιδρώτας πιάνει τους καταναλωτές όταν ανοίγουν το λογαριασμούς του ρεύματος, καθώς διαπιστώνουν ότι στις μετρήσεις πέφτουν κατά χιλιάδες οι KWh.
Η αδιαφορία του διευθύνοντος συμβούλου Αναστασίου Μάνου δεν έχει προηγούμενο, διότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ανταποκρίνεται στα προβλήματα των πολιτών.
Τα θέματα των πολιτών που ανέδειξε το ΒΝ δεν συγκίνησαν στο παραμικρό τη διοίκηση του κ. Μάνου, καθώς οι ενδιαφερόμενοι δεν είχαν καμία αντίδραση από τις υπηρεσίες του που διοικεί από το 2019 και ακόμη δεν έχει βάλει τάξη!
Είχε κάνει διακοπή ρεύματος από τον Ιούνιο του 2022
Το νέο περιστατικό ξεπερνά όλα τα προηγούμενα με τον ενδιαφερόμενο να έχει στείλει έγγραφη διαμαρτυρία στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ από τις 12 Δεκεμβρίου 2024 και μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι είχε ζητήσει την διακοπή ηλεκτροδότησης καταστήματος τον Ιούνιο του 2022 η οποία πραγματοποιήθηκε από την υπηρεσία.
Ωστόσο, με το πέρασμα των χρόνων ο προμηθευτής ενέργειας με βάση τις μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ που ήταν εξωπραγματικές, έστειλε φουσκωμένο λογαριασμό για μετρητή που είχε γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης.
Ο λογαριασμός έλεγε για κατανάλωση 46.491 KWh.
Η τιμολόγηση που ταχυδρομήθηκε στον ενδιαφερόμενο ο λογαριασμός έγραφε κατανάλωση 46.491 KWh.
Η αξία του ρεύματος που καταναλώθηκε υπολογίστηκε σε 12.793,58 ευρώ. Το εντυπωσιακό ήταν ότι ο χρόνος της μέτρησης αφορούσε από τις 19 Απριλίου 2022 μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2024.
Τη χρονική περίοδο που ήταν κομμένο το ρεύμα οι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ διαπίστωσαν καταναλώσεις ρεύματος σε κατάστημα που δεν είχε ρεύμα από τις 26 Ιουνίου 2022.
Για τον ενδιαφερόμενο ήταν σοκ αφού του ζητούσαν να πληρώσει έναν λογαριασμό ρεύματος που ο ίδιος είχε κάνει διακοπή ρεύματος.
Απευθύνθηκε στο Banking News για να καταδείξει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ που διευθύνει ο κ. Μάνος, από το 2019 έχει καταρρεύσει και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του και στο ελάχιστο που είναι η μέτρηση των ρολογιών ρεύματος.
Ποιος υπουργός θα ασχοληθεί με τον Οργανισμό που έχει χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία των καταναλωτών οι οποίοι τρομάζουν να ανοίξουν τον λογαριασμό.
Η αντίδραση του ΔΕΔΔΗΕ να αποκαταστήσει τα λάθη είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
Κανένας δεν δίνει ενδιαφέρον για την αποκατάσταση για λανθασμένες μετρήσεις.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών