Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Blueground αλλάζει το τοπίο στη διαμονή των ευκατάστατων ταξιδιωτών

tags :
Η Blueground αλλάζει το τοπίο στη διαμονή των ευκατάστατων ταξιδιωτών
Με την επιτυχημένη επέκτασή της σε Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι, κατάφερε να καταγράψει 5,5 εκατ. ετήσια έσοδα το 2016
Μία ιδέα αλλά και η αναγκαιότητα μιας προσφερόμενης υπηρεσίας δημιούργησαν την Blueground.
Έφτιαξαν μια πλατφόρμα ενοικίασης σπιτιών για επαγγελματικά στελέχη που βασίστηκε στην προσωπική εμπειρία των δημιουργών της καταγράφει σημαντική ανάπτυξη κι έντονη εξωστρέφεια.
Ο λόγος για τη Blueground, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startup στο χώρο της φιλοξενίας διεθνώς.
Ιδρύθηκε το 2013 από τους Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, Αλέξη Μαραγκό, Ανδρέα Νεζερίτη και Πέννυ Παπακωνσταντίνου, στελέχη εταιριών, (συμβούλων κτλ) που συνήθιζαν να ταξιδεύουν και να διαμένουν για διάφορα διαστήματα σε περιοχές του εξωτερικού.
Διαπίστωσαν την ανάγκη για κάλυψη της συγκεκριμένης ομάδας ταξιδιωτών και προχώρησαν στην ιδέα τους.
Έτσι η Blueground προσφέρει επιπλωμένα, υψηλής ποιότητας διαμερίσματα σε στελέχη εταιρειών, πρεσβειών και άλλων οργανισμών για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής.
Με την επιτυχημένη επέκτασή της σε Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι και με την ανοδική της πορεία στην αγορά των Αθηνών κατάφερε να καταγράψει 5,5 εκατ. ετήσια έσοδα και να τριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της τον τελευταίο χρόνο.
Αυτή τη στιγμή προσφέρει εργασία σε 60 άτομα, 40 άτομα εκ των οποίων βρίσκονται στις άλλες πόλεις που δραστηριοποιείται με την έδρα της εταιρείας να βρίσκεται και να παραμένει στην Αθήνα.
Είναι μέλος του διεθνές δικτύου της Endeavor, από την οποία δέχτηκε μεγάλη βοήθεια για την διεθνή επέκταση, ενώ το 2016 απέσπασε το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας καθώς και το βραβείο H2020 Seal of Excellence της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μάλιστα μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό fund VentureFriends, το Αμερικάνικο fund Endeavor Catalyst καθώς και ιδιώτες επενδυτές.
Τα νέα κεφάλαια, όπως ανακοινώθηκε σε ενημέρωση τύπου θα αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη των υπαρχόντων αγορών, για την ενίσχυση της τεχνολογικής υποδομής της εταιρείας καθώς και για την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας σε μια νέα αγορά, η οποία ακόμα δεν έχει αποφασιστεί.
Τα κριτήρια τα οποία θα ληφθούν υπόψη για την επιλογή της επόμενης αγοράς –στόχου είναι η ζήτηση του προορισμού από εταιρικούς ταξιδιώτες, το budget των ταξιδιωτών αυτών, η προσφορά των ακινήτων καθώς και ο ανταγωνισμός.
Η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με πάνω από 400 ιδιοκτήτες ακινήτων, παρέχοντάς τους σταθερό μηνιαίο εισόδημα, συμβόλαια μακράς διαρκείας και μεγάλη ευελιξία.
Τα 280 ακίνητα βρίσκονται σε Αθήνα και Μύκονο και τα υπόλοιπα σε Ντουμπάι και Κωνσταντινούπολη.
Παράλληλα, έχει υποδεχθεί χιλιάδες στελέχη εταιριών και ταξιδιώτες, στους οποίους και προσφέρει υψηλής ποιότητας διαμονή.
Ο μέσος χρόνος ενοικίασης είναι οκτώ μήνες με την εταιρεία μέχρι σήμερα να ανακαινίζει τα διαμερίσματα και να τα υποστηρίζει με διάφορες υπηρεσίες καθαρισμού και επισκευής τυχόν βλαβών.
Το μοντέλο αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον, με τους ιδιοκτήτες να αναλαμβάνουν εκείνοι την ανακαίνιση του διαμερίσματος κερδίζοντας με αυτό το τρόπο υψηλότερο ενοίκιο από την Blueground.
Αξίζει να σημειωθεί πως, μέχρι στιγμής, η πληρότητα των διαμερισμάτων που διαχειρίζεται η Blueground φτάνει το 92-95%.
Η λειτουργία της Blueground βασίζεται σε ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές (25-50% χαμηλότερες τιμές σε σύγκριση με άλλες εταιρίες που παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες φιλοξενίας).

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης