Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΟΛΠ: Σε συζητήσεις με το ΤΑΙΠΕΔ για το 16% των μετοχών - Nέο δάνειο 100 εκατ. ευρώ για επενδύσεις

ΟΛΠ: Σε συζητήσεις με το ΤΑΙΠΕΔ για το 16% των μετοχών - Nέο δάνειο 100 εκατ. ευρώ για επενδύσεις

Οι ενδείξεις για το 2021 είναι ενθαρρυντικές και η διοίκηση περιμένει πως θα είναι μία καλύτερη χρονιά για τον ΟΛΠ έναντι του 2020 στην κρουαζιέρα και την ακτοπλοΐα αλλά όχι στο ύψος του 2019

Σε συζητήσεις με το ΤΑΙΠΕΔ βρίσκεται η διοίκηση του ΟΛΠ προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις και να γίνει η μεταβίβαση του 16% από το ΤΑΙΠΕΔ στην Cosco χωρίς καθυστέρηση και όπως προβλέπει το χρονοδιάγραμμα, δηλαδή τον Αύγουστο του 2021.

Αυτό ανέφερε κατά τη διάρκεια της χθεσινής τηλεδιάσκεψης η διοίκηση του ΟΛΠ στους αναλυτές.
Η εταιρεία μετά από 4 χρόνια μεσοσταθμικής ανάπτυξης άνω του 10% είχε μείωση τζίρου και κερδοφορίας.
Ο ΟΛΠ παραμένει τέταρτο λιμάνι στην Ευρώπη στα εμπορευματοκιβώτια, παρά τη μικρή μείωση το 2020.
Οι υποχρεωτικές επενδύσεις προχωρούν κανονικά και τα ταμειακά διαθέσιμα σε συνδυασμό με νέο δάνειο που θα λάβει από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ύψους 100 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτήσουν το επενδυτικό πρόγραμμα.
Αναφορικά με τις προαιρετικές επενδύσεις που έχει αποφασίσει ο ΟΛΠ, αναμένεται το Προεδρικό Διάταγμα, ώστε στη συνέχεια να κατατεθούν οι μελέτες και να ληφθούν οι απαραίτητες άδειες.

Ο προβλήτας 4

Η διοίκηση ανέφερε πως η Κυβέρνηση με το Δήμο Δραπετσώνας είναι σε συζητήσεις προκειμένου να λυθούν οι διαφορές και να γίνει ο προβλήτας 4 που είναι απαραίτητος για να κρατηθεί το λιμάνι στην τέταρτη θέση της Ευρώπης.
Οι ενδείξεις για το 2021 είναι ενθαρρυντικές και η διοίκηση περιμένει πως θα είναι μία καλύτερη χρονιά για τον ΟΛΠ έναντι του 2020 στην κρουαζιέρα και την ακτοπλοΐα αλλά όχι στο ύψος του 2019.
Το 2020 ο ΟΛΠ από το ενοίκιο που εισπράττει από τις παραχωρημένες προβλήτες (2 και 3) είχε έσοδο 66,5 εκατ. ευρώ.
Το έσοδο αποτελείται από δύο μεταβλητές.
Από το ποσοστό των εσόδων της εταιρείας που της διαχειρίζεται και το σταθερό έσοδο από την επιφάνεια των προβλητών.
Τα έσοδα από τον προβλήτα 1, τον οποίο διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, είναι μικρότερα
Η διακίνηση των αυτοκινήτων είχε σημαντική ενώ οι επιβατικές δραστηριότητες (κρουαζιέρα) επηρεάστηκαν περισσότερο από την κρίση.
Σχεδόν μηδενίστηκε η κίνηση επιβατών λόγω των απαγορευτικών που υπάρχουν και σήμερα.
Στο ναυπηγοεπισκευαστικό κομμάτι τονίστηκε πως η επένδυση που έγινε έχει αρχίσει και αποδίδει, με τον τζίρο να βελτιώνεται χρονιά με τη χρονιά.
Παράλληλα με τα νέα έργα που γίνονται διευρύνονται οι υπηρεσίες στους πελάτες και θα βελτιωθούν και από εκεί τα έσοδα, τόνισε η διοίκηση.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης