Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Εστίαση: «Κλειδί» η ασφάλεια που θα νιώθουν οι καταναλωτές - Τα σχέδια των Coca Cola και Ηeineken

Εστίαση: «Κλειδί» η ασφάλεια που θα νιώθουν οι καταναλωτές - Τα σχέδια των Coca Cola και Ηeineken
Ο κλάδος HoReCa αλλάζει, εξελίσσεται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία

Ο κλάδος HoReCa αλλάζει, εξελίσσεται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία τόνισαν οι ομιλητές του πάνελ «HO.RE.CA» μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας κας. Κατερίνας Σακελλαροπούλου, με συντονιστή τον δημοσιογράφο Νεκτάριο Νότη.
Η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca Cola 3Ε τόνισε πώς η πανδημία δεν κράτησε πίσω τον οργανισμό, καθώς την είδαν ως ευκαιρία για εξέλιξη.
Ο κλάδος άλλαξε και προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στα νέα δεδομένα όπως τόνισε.
Πρόσθεσε πως η Coca Cola 3Ε βρέθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα στους πελάτες της δημιουργώντας νέα ψηφιακά εργαλεία, ενισχύοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και δίνοντας έμφαση στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, που ήταν απαραίτητες για τη γρήγορη προσαρμογή στις νέες καταστάσεις που δημιούργησε η πανδημία.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, πάρα πολλές από τις αλλαγές που έλαβαν χώρα «ήρθαν για να μείνουν».
Εκτίμησε πως η εστίαση θα αλλάξει γιατί θα αλλάξουν οι απαιτήσεις των καταναλωτών.
H Coca Cola αφουγκραζόμενη τις ανάγκες που χρειάζεται η αγορά, δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα για να ενδυναμώσει 10.000 επαγγελματίες του HoReCa, νέους και γυναίκες έως το τέλος του 2021, βοηθώντας τους να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν περισσότερες, με βάση τις αναδυόμενες τάσεις και ανάγκες της νέας εποχής.
Από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σημείωσε πως η πανδημία ανάγκασε την εταιρεία να προσαρμοστεί πολύ γρήγορα, με γνώμονα την υγεία των συνεργατών και των εργαζόμενων της.
Πρόσθεσε πώς η επικοινωνία με την αγορά ακόμα και με κλειστά μαγαζιά ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Εκτίμησε πως ο στόχος από το άνοιγμα της αγοράς είναι να δημιουργηθεί μια νέα δυναμική.
Εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, τονίζοντας πως η επόμενη μέρα είναι μια άσκηση ευελιξίας καθώς οι προβλέψεις αλλάζουν καθημερινά.
Χαρακτήρισε «κλειδί» για την πορεία της αγοράς, την ασφάλεια που θα νιώθουν οι καταναλωτές να επισκέπτονται τα μαγαζιά.
Ο κ. Παναγιώτης Παλαιολόγος, Πρόεδρος και Ιδρυτής της Hotel Brain ανέφερε πώς έπρεπε να διαχειριστούμε μια δύσκολη κατάσταση χωρίς εισοδήματα, έχοντας να σκεφτούμε και να διαχειριστούμε τους εργαζομένους μας και την υγεία τους, τους εκμισθωτές μας, τους πελάτες και τους προμηθευτές μας.
Όπως τόνισε ήταν μια πολύ δύσκολη συνθήκη, μάθαμε πολλά πράγματα όπως το να δουλεύουμε χωρίς προβλέψεις.
Ξεκαθάρισε πώς το πλάνο της Hotel Brain είναι να ανοίξει μέχρι τις 18 Ιουνίου όλα της τα ξενοδοχεία και σημείωσε πως ο Ιούλιος, ο Αύγουστος, ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος θα είναι καλοί μήνες για την τουριστική αγορά.
Ο σεφ Λευτέρης Λαζάρου τόνισε πώς μέσα από τις εμπειρίες που αποκτήσαμε μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Ανέφερε πώς υπάρχει μεγάλη αγωνία για το πώς θα αντιδράσει η αγορά, ενώ εκτίμησε πώς ήταν λάθος το να μην ανοίξουν οι εσωτερικοί χώροι με μηχανήματα καθαρισμού αέρα. Παράλληλα σημείωσε πως η στρατηγική της Ελλάδας θα πρέπει να αλλάξει και να δώσει έμφαση στο να υπάρχει τουρισμός όλο το χρόνο και κυρίως τους χειμερινούς μήνες.
Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης εκτίμησε πώς αφήνουμε πίσω μας τα lockdown και προχωράμε με ασφάλεια.
Σημείωσε πως «ελπίζουμε μέσα στον Μάιο να αυξηθούν οι εμβολιασμοί έτσι ώστε τον Ιούνιο να έχουμε χτίσει ένα τοίχος ανοσίας και να ανοίξουν περισσότερες οικονομικές δραστηριότητες.
Εντός του Μαΐου θα δοθεί το πακέτο στήριξης 300 εκατ. ευρώ για την εστίαση που έχει σκοπό να βοηθήσει στην επανεκκίνηση των επιχειρήσεων, συμπλήρωσε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης