Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Πέφτουν οι υπογραφές με καθυστέρηση 15 ετών για την οδική σύνδεση ΟΛΘ - Εγνατίας

Πέφτουν οι υπογραφές με καθυστέρηση 15 ετών για την οδική σύνδεση ΟΛΘ - Εγνατίας
Η αναδοχή από την ΑΚΤΩΡ και το παρελθόν με… ΒΙΟΤΕΡ
Σχετικά Άρθρα

Ημέρα υπογραφών η 16η Ιουνίου για την «πολύπαθη» εργολαβία που θα ολοκληρώσει την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με την Εγνατία και τον ΠΑΘΕ.
Ανάδοχος του έργου με αρχικό προϋπολογισμό 59,7 εκατ. ευρώ (74,1 εκατ. ευρώ συμπ. ΦΠΑ) είχε αναδειχθεί από την προηγούμενη χρονιά η ΑΚΤΩΡ, προσφέροντας ποσοστό έκπτωσης 56,61%, επικρατώντας των INTRAKAT και ΤΕΡΝΑ.
Η υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του λιμανιού με τον αυτοκινητόδρομο βάζει τέλος σε ένα έργο η υλοποίηση του οποίου είχε «κολλήσει» σε πολυετή αναμονή, δεδομένου η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί στην εταιρεία ΒΙΟΤΕΡ προ… δεκαπενταετίας.
Η συμβασιοποίηση του έργου ανοίγει το δρόμο για την άμεση εκκίνηση των κατασκευαστικών εργασιών, οι οποίες αναμένεται να διαρκέσουν 30 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι από το 2024 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα αποκτήσει αξιόπιστη και επαρκή σύνδεση με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, γεγονός που θα του δώσει περαιτέρω ώθηση στις επιχειρησιακές δυνατότητες και αναπτυξιακές προοπτικές του.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Αντικείμενο του έργου είναι η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης, μήκους 3,5 χλμ. περίπου (εκ των οποίων 1,4 χλμ. είναι ήδη στην κυκλοφορία), των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο της περιοχής του Καλοχωρίου.
Σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή, η σύνδεση θα αναπτυχθεί επί οδογέφυρας αμφίδρομης κατεύθυνσης, κατά το μεγαλύτερό της τμήμα και παράλληλα, θα αναβαθμιστεί μέρος του τοπικού οδικού δικτύου στη βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου, αποκαθιστώντας τη σύνδεσή του με τον 6ο προβλήτα και τον ΠΑΘΕ.
Το έργο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει 6 μεγάλα τεχνικά έργα (γέφυρες) συνολικού μήκους 1.374 μ., την πλήρη κατασκευή οδικού τμήματος 855 μ. ως συνδετηρίου κλάδου μεταξύ της Επαρχιακής Οδού 1 (Θεσσαλονίκης-Καλοχωρίου) και του αριστερού κλάδου της οδογέφυρας, την αναβάθμιση του τοπικού οδικού δικτύου της ΒΙΠΕ Καλοχωρίου καθώς και την αναμόρφωση τμημάτων του παραπλεύρου και καθέτου οδικού δικτύου του ΠΑΘΕ.
Όπως ορίζεται στη σύμβαση, σε περίπτωση ενεργοποίησης του δικαιώματος προαίρεσης, στο αντικείμενο του έργου δύνανται να προστεθούν επιπλέον εργασίες όπως η κατασκευή του τεχνικού του κλάδου ανόδου στο δεξιό κλάδο της οδογέφυρας στο Βόρειο Τμήμα, μήκους 197 μ., για τη σύνδεση τού τοπικού οδικού δικτύου με την οδογέφυρα, η αναβάθμιση υφιστάμενης τοπικής οδού παράλληλα με το ρέμα Δενδροποτάμου, μήκους περί τα 800 μ. καθώς και ολοκλήρωση της αναβάθμισης του τοπικού οδικού δικτύου της ΒΙΠΕ Καλοχωρίου στο Βόρειο Τμήμα της περιοχής της οδογέφυρας.

Φίλιππος Παναγόπουλος
bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης