Οι καταναλωτές διέγνωσαν ήδη τους νέους πιο φθηνούς τιμοκαταλόγους του
Με τη μείωση των τιμών από 8 έως 10% σε 2000 κωδικούς προϊόντων σε σύνολο 8000 ο επικεφαλής του ομίλουFourlis κ. Βασίλειος Φουρλής με το νέο λογότυπο προσδιόρισε τη νέα στρατηγική προσδιορίζοντας ότι ο στόχος του κύκλο εργασιών είναι στα 750 εκατ ευρώ και το περιθώριο EBIT 8% έως το 2026 με 2027.
Οι καταναλωτές διέγνωσαν ήδη τους νέους πιο φθηνούς τιμοκαταλόγους του ΙΚΕΑ όπως και στα καταστήματα αθλητικών ειδών Intersport τα οποία διαθέτουν σε περιορισμένο αριθμό κωδικών αφού οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 4,7% με βάση τους όγκους που αποτελούν το βασικό οικονομικό κριτήριο για την πορεία μίας επιχείρησης.
Τα αθλητικά είδη η νέα τάση της αγοράς
Ο κ. Φουρλής διαπιστώνει ότι η αγορά των αθλητικών ειδών έχει λάβει νέες διαστάσεις με το καταναλωτικό κοινό να έχει απαιτήσεις με την αξία της συνολικής αγοράς να διαμορφώνεται στα 600 εκατ. ευρώ από 250 εκατ. ευρώ που ήταν πριν από 4 χρόνια.
Στο τομέα αυτό ο κ. Φουρλής είπε ότι αναμένονται θετικές εκπλήξεις χωρίς ωστόσο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Σημειώνοντας ότι η NIKE έχει περιορίσει την πελατείας της μέσω των καταστημάτων και επιδιώκει οι πωλήσεις να γίνονται από την ιστοσελίδα της αφήνοντας χώρο έτσι ώστε τα προϊόντα της να εισέρχονται σε καταστήματα μπορεί να τα αναζητήσει ο καταναλωτής που δεν χρησιμοποιεί το online κατάστημα.
Ο κ. Φουρλής είπε ότι πρόκειται για μια δυναμική αγορά σε βαθμό που ακόμη και η Gucci βγάζει παπούτσια.
Ο Όμιλος διερευνά σε ορισμένες περιοχές που δεν μπορούν να φιλοξενήσουν ένα μεγάλο κατάστημα intersport διότι οι όγκοι πωλήσεων δεν είναι στο επιθυμητό βαθμό, να δημιουργηθεί ένα σύστημα Franchise με το όμιλο να προμηθεύει επώνυμα αθλητικά προϊόντα.
Η Δημοκρατία του καταναλωτή
Η πορεία τιμών ήταν ένα από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν την παρουσίαση με τον κ Φουρλή να λέει ότι «το θέμα της τιμής είναι στην καρδιά του σύγχρονου λιανεμπορίου.
Πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν καλές τιμές, τις οποίες μπορεί να ελέγξει ο καταναλωτής. Έχουμε πλέον μια νέα δημοκρατία του καταναλωτή. Γιατί ψηφίζει με την τσέπη του αλλά και ενημερώνεται πολύ εύκολα και συγκρίνει».
Σημείωσε ότι από τις αρχές του έτους δεν είχε γίνει καμία αύξηση τόσο στο ΙΚΕΑ όσο και στο Intersport.
Τα προϊόντα Holland & Barrett (Η&Β), μέσα στα Intersport
Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων λιανικής, ο προχωράει κανονικά το σχέδιο λειτουργίας νέων ΙΚΕΑ σε Πάτρα τον Νοέμβριο, στο Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025 και στο Ελληνικό το 2027 αλλά και Intersport σε Ελλάδα αλλά και Ρουμανία και Βουλγαρία.
Σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την Holland & Barrett (Η&Β), μέσα και από την συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με τα καταστήματα shop in shop. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία έξι σημείων σε διάφορες πόλεις χωρίς ωστόσο ακόμη να έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
Το θέμα που ενδιαφέρει την επενδυτική κοινότητα είναι το placement της Trade Estates το οποίο δρομολογείται σε ποσοστό 13%. Τέλος να σημειωθεί ότι ο κ. Φουρλής αναφέρθηκε στο νέο εταιρικό λογότυπο, λέγοντας πως συμβολίζει τη νέα εποχή του ομίλου. «Είναι η 5η φορά στην ιστορία μας που κάνουμε rebranding από το 1985 που μπήκα στον όμιλο.»
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Οι καταναλωτές διέγνωσαν ήδη τους νέους πιο φθηνούς τιμοκαταλόγους του ΙΚΕΑ όπως και στα καταστήματα αθλητικών ειδών Intersport τα οποία διαθέτουν σε περιορισμένο αριθμό κωδικών αφού οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 4,7% με βάση τους όγκους που αποτελούν το βασικό οικονομικό κριτήριο για την πορεία μίας επιχείρησης.
Τα αθλητικά είδη η νέα τάση της αγοράς
Ο κ. Φουρλής διαπιστώνει ότι η αγορά των αθλητικών ειδών έχει λάβει νέες διαστάσεις με το καταναλωτικό κοινό να έχει απαιτήσεις με την αξία της συνολικής αγοράς να διαμορφώνεται στα 600 εκατ. ευρώ από 250 εκατ. ευρώ που ήταν πριν από 4 χρόνια.
Στο τομέα αυτό ο κ. Φουρλής είπε ότι αναμένονται θετικές εκπλήξεις χωρίς ωστόσο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Σημειώνοντας ότι η NIKE έχει περιορίσει την πελατείας της μέσω των καταστημάτων και επιδιώκει οι πωλήσεις να γίνονται από την ιστοσελίδα της αφήνοντας χώρο έτσι ώστε τα προϊόντα της να εισέρχονται σε καταστήματα μπορεί να τα αναζητήσει ο καταναλωτής που δεν χρησιμοποιεί το online κατάστημα.
Ο κ. Φουρλής είπε ότι πρόκειται για μια δυναμική αγορά σε βαθμό που ακόμη και η Gucci βγάζει παπούτσια.
Ο Όμιλος διερευνά σε ορισμένες περιοχές που δεν μπορούν να φιλοξενήσουν ένα μεγάλο κατάστημα intersport διότι οι όγκοι πωλήσεων δεν είναι στο επιθυμητό βαθμό, να δημιουργηθεί ένα σύστημα Franchise με το όμιλο να προμηθεύει επώνυμα αθλητικά προϊόντα.
Η Δημοκρατία του καταναλωτή
Η πορεία τιμών ήταν ένα από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν την παρουσίαση με τον κ Φουρλή να λέει ότι «το θέμα της τιμής είναι στην καρδιά του σύγχρονου λιανεμπορίου.
Πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν καλές τιμές, τις οποίες μπορεί να ελέγξει ο καταναλωτής. Έχουμε πλέον μια νέα δημοκρατία του καταναλωτή. Γιατί ψηφίζει με την τσέπη του αλλά και ενημερώνεται πολύ εύκολα και συγκρίνει».
Σημείωσε ότι από τις αρχές του έτους δεν είχε γίνει καμία αύξηση τόσο στο ΙΚΕΑ όσο και στο Intersport.
Τα προϊόντα Holland & Barrett (Η&Β), μέσα στα Intersport
Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων λιανικής, ο προχωράει κανονικά το σχέδιο λειτουργίας νέων ΙΚΕΑ σε Πάτρα τον Νοέμβριο, στο Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025 και στο Ελληνικό το 2027 αλλά και Intersport σε Ελλάδα αλλά και Ρουμανία και Βουλγαρία.
Σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την Holland & Barrett (Η&Β), μέσα και από την συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με τα καταστήματα shop in shop. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία έξι σημείων σε διάφορες πόλεις χωρίς ωστόσο ακόμη να έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
Το θέμα που ενδιαφέρει την επενδυτική κοινότητα είναι το placement της Trade Estates το οποίο δρομολογείται σε ποσοστό 13%. Τέλος να σημειωθεί ότι ο κ. Φουρλής αναφέρθηκε στο νέο εταιρικό λογότυπο, λέγοντας πως συμβολίζει τη νέα εποχή του ομίλου. «Είναι η 5η φορά στην ιστορία μας που κάνουμε rebranding από το 1985 που μπήκα στον όμιλο.»
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών