Με νέα οπτικά εφέ παρουσιάζεται το League of Legends Pro League που θέλει να γίνει το κορυφαίο eSports πρωτάθλημα του πλανήτη.
Τη συνεργασία του με τη DesignStudio ανακοίνωσε το League of Legends Pro League (LPL) που έθεσε ως στόχο την ολική αναβάθμιση της εικόνας του λίγο πριν τους καλοκαιρινούς τελικούς του πρωταθλήματος. Η Λονδρέζικη εταιρεία δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τη Riot Games, αφού αντίστοιχο πόστο είχε το 2018 για την Ευρωπαϊκή διοργάνωση του LEC, αλλά και το 2020 όταν ανέλαβε τα πρωταθλήματα της Κορέας (LCK) και της Λατινικής Αμερικής (LLA).
Μια ανανεωμένη έκδοση του LPL εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2020 με το σλόγκαν «All We Fight For». Ωστόσο, η παρούσα εκδοχή του θα έχει καινούργια οπτικά εφέ και περισσότερες εικόνες, προμοτάροντας παράλληλα το σύνθημα «Crazy is Our Game».
«To LPL θέλει να γίνει το καλύτερο eSports πρωτάθλημα του κόσμου. Οι αλλαγές θα ανανεώσουν την εικόνα μας και με τη βοήθεια της DesignStudio θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε όλο και περισσότερους φιλάθλους από το εξωτερικό», δήλωσε η Κέιτ Χαν, διοργανώτρια των events της TJ Sports, που μαζί με την Tencent Holdings έχει τα δικαιώματα του LPL από το 2019, αλλά και αυτά της θυγατρικής Κινεζικής Λίγκας, Legends Development League (LDL).
Η Κίνα έχει σημειώσει σπουδαία άνοδο τα τελευταία χρόνια στο αγωνιστικό επίπεδο. Οι ομάδες της στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα του League of Legends παρουσιάζονται όλο και πιο δυνατές, όντας μάλιστα οι μοναδικές που μπόρεσαν να διακόψουν το σερί 5 διαδοχικών κατακτήσεων που έτρεχαν οι Κορεάτες μέχρι το 2017. Παράλληλα διαπρέπουν και εμπορικά, έχοντας συνάψει χορηγικές συμφωνίες με εταιρείες-κολοσσούς όπως οι Nike, HyperIce, Mercedes-Benz, Mobil, KFC, Intel και Razer.
Πάνος Σταμούλης
Σχόλια αναγνωστών