Η Maersk αναμένει ότι η παγκόσμια ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων θα είναι περίπου 1% έως 3% αυξημένη το 2020.
Η μεγαλύτερη εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η Moller-Maersk, προειδοποίησε ότι η επιδημία Covid-19 στην Κίνα και η ταχύτερη διάδοσή της σε όλο τον κόσμο θα πλήξει την διεθνή οικονομία.
Η Maersk ανέφερε ότι τα εργοστάσια στην Κίνα λειτουργούν σήμερα στο 50-60% της παραγωγικής ικανότητας τους, επειδή η οικονομία έχει δραματικά επιβραδυνθεί.
Ο Maersk ανακοίνωσε απροσδόκητη απώλεια στο τέταρτο τρίμηνο 2019, περί των 72 εκατομμυρίων δολαιρίων, από κέρδος 46 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο έτος.
Η μεγαλύτερη εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η Moller-Maersk είναι ένα βαρόμετρο του παγκόσμιου εμπορίου, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 5,6% στα 9,67 δισ. δολάρια.
Η εταιρία ανέφερε ότι οι εκτιμήσεις για το 2020 είναι γεμάτες με πολλές αβεβαιότητες, διότι ο θανατηφόρος ιός μπορεί να εξαπλωθεί εκτός της Κίνας και να επηρεάσει την παγκόσμια οικονομία.
Καθώς τα εργοστάσια στην Κίνα είναι κλειστά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο σε σχέση με το Κινεζικό νέο έτος ως αποτέλεσμα του COVID-19, στιε αρχές του 2020 οικονομία και εταιρίες θα έχουν αδύναμη εκκίνηση ανέφερε η Maersk.
Η προειδοποίηση της Maersk πραγματοποιείται μια συγκυρία όπου η οικονομία της Κίνας έχει παραλύσει και η εξέλιξη αυτή αναμένεται να επιβραδύνει το παγκόσμιο εμπόριο αγαθών τους προσεχείς μήνες και να προκαλέσει μεγάλες αβεβαιότητες στο εμπόριο, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ).
Η ετήσια αύξηση του εμπορίου ενδέχεται να υποχωρήσει και πάλι το πρώτο τρίμηνο του 2020, αν και τα επίσημα στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο τον Ιούνιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk, δήλωσε στους Financial Times ότι η Κίνα θα μπορούσε να λειτουργήσει σε ποσοστό 90% μέχρι τις 2 Μαρτίου.
Ωστόσο, σημείωσε ότι πολλά "πράγματα θα μπορούσαν να πάνε στραβά".
Ο μεγάλος κίνδυνος για την Κίνα είναι η επανεκκίνηση των εργοστασίων να είναι πιο αργή διαδικασία.
Η Maersk αναμένει ότι η παγκόσμια ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων θα είναι περίπου 1% έως 3% αυξημένη το 2020.
Αυτός είναι ο χαμηλότερος ρυθμός που παρατηρήθηκε πριν από την οικονομική κρίση του 2008 - 2009.
Η Maersk ανέφερε ότι τα εργοστάσια στην Κίνα λειτουργούν σήμερα στο 50-60% της παραγωγικής ικανότητας τους, επειδή η οικονομία έχει δραματικά επιβραδυνθεί.
Ο Maersk ανακοίνωσε απροσδόκητη απώλεια στο τέταρτο τρίμηνο 2019, περί των 72 εκατομμυρίων δολαιρίων, από κέρδος 46 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο έτος.
Η μεγαλύτερη εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η Moller-Maersk είναι ένα βαρόμετρο του παγκόσμιου εμπορίου, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 5,6% στα 9,67 δισ. δολάρια.
Η εταιρία ανέφερε ότι οι εκτιμήσεις για το 2020 είναι γεμάτες με πολλές αβεβαιότητες, διότι ο θανατηφόρος ιός μπορεί να εξαπλωθεί εκτός της Κίνας και να επηρεάσει την παγκόσμια οικονομία.
Καθώς τα εργοστάσια στην Κίνα είναι κλειστά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο σε σχέση με το Κινεζικό νέο έτος ως αποτέλεσμα του COVID-19, στιε αρχές του 2020 οικονομία και εταιρίες θα έχουν αδύναμη εκκίνηση ανέφερε η Maersk.
Η προειδοποίηση της Maersk πραγματοποιείται μια συγκυρία όπου η οικονομία της Κίνας έχει παραλύσει και η εξέλιξη αυτή αναμένεται να επιβραδύνει το παγκόσμιο εμπόριο αγαθών τους προσεχείς μήνες και να προκαλέσει μεγάλες αβεβαιότητες στο εμπόριο, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ).
Η ετήσια αύξηση του εμπορίου ενδέχεται να υποχωρήσει και πάλι το πρώτο τρίμηνο του 2020, αν και τα επίσημα στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο τον Ιούνιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk, δήλωσε στους Financial Times ότι η Κίνα θα μπορούσε να λειτουργήσει σε ποσοστό 90% μέχρι τις 2 Μαρτίου.
Ωστόσο, σημείωσε ότι πολλά "πράγματα θα μπορούσαν να πάνε στραβά".
Ο μεγάλος κίνδυνος για την Κίνα είναι η επανεκκίνηση των εργοστασίων να είναι πιο αργή διαδικασία.
Η Maersk αναμένει ότι η παγκόσμια ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων θα είναι περίπου 1% έως 3% αυξημένη το 2020.
Αυτός είναι ο χαμηλότερος ρυθμός που παρατηρήθηκε πριν από την οικονομική κρίση του 2008 - 2009.
Σχόλια αναγνωστών