Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Οι μαρίνες φιλέτα του Ιονίου... και πριν την πώληση τους από το ΤΑΙΠΕΔ

tags :
Οι μαρίνες φιλέτα του Ιονίου... και πριν την πώληση τους από το ΤΑΙΠΕΔ
Μπορεί η υγειονομική κρίση να έχει αφήσει βαρύ το αποτύπωμά της στον τουριστικό κλάδο, την κρουαζιέρα και τις υπηρεσίες ελλιμενισμού σκαφών, ωστόσο με το πέρας της οι λιμενικές υποδομές θα ανακάμψουν
Μπορεί η υγειονομική κρίση να έχει αφήσει βαρύ το αποτύπωμά της στον τουριστικό κλάδο, την κρουαζιέρα και τις υπηρεσίες ελλιμενισμού σκαφών, ωστόσο με το πέρας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού οι λιμενικές υποδομές θα ανακάμψουν εκ νέου.
Αυτό φαίνεται να ενστερνίζεται και η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία αυτή την περίοδο εξετάζει διεξοδικά το δίκτυο των μαρίνων του Ιονίου που έχει στο χαρτοφυλάκιό του το Ταμείο.
Στο αναθεωρημένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης (Asset Development Plan-ADP) του ΤΑΙΠΕΔ υπάρχει ιδιαίτερη αναφορά στις μαρίνες και τα προσεχώς των ιδιωτικοποιήσεών τους, ενώ καταγράφεται και η μελλοντική δυνατότητα αξιοποίησης κάποιων από τους μικρούς λιμένες ή/και μαρίνες του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας.
Με την κρουαζιέρα να έχει ουσιαστικά «παγώσει» μέχρι νεωτέρας, η ανάπτυξη του δικτύου μαρινών και ειδικά αυτών του Ιουνίου, είναι μέσα στις προτεραιότητες του ΤΑΙΠΕΔ, δυνητικά από το 2021 και μετά.
Όλα βέβαια θα εξαρτηθούν από το πιθανό επενδυτικό ενδιαφέρον και τη διαμόρφωση του κατάλληλου επενδυτικού περιβάλλοντος που θα επιτρέψει την αξιοποίηση και θα προσελκύσει επενδύσεις ανάπτυξης.
Στην Κέρκυρα ο εκεί Οργανισμός Λιμένος διαθέτει σειρά μαρινών, λιμενικών ταμείων κτλ., οι οποίες θα μπορούσαν να εξεταστούν για παραχώρηση.
Δεν θεωρείται το πιο ώριμο έργο, τουλάχιστον συγκριτικά με τις μαρίνες Αργοστολίου και Ζακύνθου.
Στην μαρίνα Αργοστολίου, σύμφωνα με το ADP του ΤΑΙΠΕΔ εκκρεμεί η απόφαση της επιτροπής χάραξης αιγιαλού της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου.
Με το κλείσιμο αυτού του θέματος, λύνονται τα χέρια του Ταμείου και μπορεί να προχωρήσει σε έναρξη διαγωνισμού. Για τη μαρίνα της Ζακύνθου, διεξάγεται Τεχνικός και Νομικός έλεγχος της και στη συνέχεια το Ταμείο μπορεί να πάρει απόφαση να προχωρήσει και εκεί σε διαγωνισμό.
Εάν αυτές οι μαρίνες συνδυαστούν με τη επικείμενη ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας, ο οποίος επίσης διαχειρίζεται μαρίνες, αλλά και το προχωρημένο στάδιο του διαγωνισμού για τη μαρίνα Ιτέας (έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τον όμιλο Κυριακούλη) τότε γίνεται αντιληπτό ότι τα επόμενα χρόνια ο τουρισμός στο Ιόνιο μπορεί να αναμορφωθεί πλήρως με τεράστιους ρυθμούς ανάπτυξης προσελκύοντας τους… σκαφάτους όλου του κόσμου.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης