Δίχως επίσημο λογότυπο, ούτε υπογραφές στελεχών και χωρίς να αναφέρεται στην επίσημη τιμολογιακή πολιτική της τράπεζας η χρέωση
Επικοινωνία χειρότερη και από αυτή που χρησιμοποιούσαν τα παλιά καλά “μπακάλικα” έχουν ανακαλύψει ορισμένα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας.
Και η επικοινωνία, όπως θα δούμε, σε μια περίοδο ψηφιακών υπηρεσιών συνοδεύεται από μια χρέωση 40 ευρώ για το άνοιγμα λογαριασμού !
Όπως φαίνεται από... το χειρόγραφο που δημοσιεύει σήμερα 28/9 το Bankingnews, ένα κατάστημα της Εθνικής ( κεντρική Ελλάδα ) ζητά μια σειρά από προσωπικά δεδομένα τους πελάτες του ( ταυτότητα- διαβατήριο, εκκαθαριστικό φορολογικής δήλωσης ή απόδοσης ΦΠΑ, Αποδεικτικά εργασίας, απόδειξη μισθοδοσίας κλπ ) παραθέτοντας μόνο τα τηλέφωνα επικοινωνίας ! Και την χρέωση των 40 ευρώ την αναφέρουν στο τέλος του εγγράφου ως υποσημείωση.
Όλα αυτά δίχως να περιλαμβάνεται το επίσημο λογότυπο της Τράπεζας, αλλά ούτε και οι υπογραφές των υπεύθυνων στελεχών που την δεσμεύουν.
Βεβαίως, και η χρέωση των 40 ευρώ δεν περιλαμβάνεται σε κανένα επίσημο τιμολόγιο της Εθνική Τράπεζας – όπως αυτό έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της, αλλά και στα έντυπα που διατίθενται στους χώρους των καταστημάτων.
Η ίδια χρέωση δεν υφίσταται ούτε στις προσυμβατικές ενημερώσεις που δημοσιεύει η τράπεζα για κάθε προϊόν.
Αποσκοπούν οι χρεώσεις στα έσοδα από προμήθειες ;
Πέραν, όμως, του γεγονότος ότι, τέτοια χρέωση δεν υφίσταται στον επίσημο κατάλογο προμηθειών, το ερώτημα που προκύπτουν είναι σε τι αποσκοπεί η χρέωση.
Με το ποσό των 40 ευρώ ανά λογαριασμό η τράπεζα στοχεύει να εμφανίσει έσοδα από προμήθειες ;
Εάν η διοίκηση δεν έχει λάβει γνώση τότε ένας εισηγμένος τραπεζικός όμιλος και μάλιστα με την ιστορία και το κύρος της Εθνικής Τράπεζας, διασύρεται καθημερινά.
Εκτός, κι αν τα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας έχουν λόγους να “κρύβονται” από τους πελάτες τους.
Εξάλλου, κανείς δεν θα ήθελε να πιστέψει ότι, υπάρχουν στελέχη σε καταστήματα της Εθνικής Τράπεζα, τα οποία αναζητούν αφελείς πελάτες χρησιμοποιώντας τον ίδιο ακριβώς τρόπο που μετέρχονται στο διαδίκτυο διάφοροι επιτήδειοι.
Oι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες της Τραπέζης Ελλάδος – στις οποίες εργάζονται και στελέχη που προέρχονται από την Εθνική Τράπεζα - θα είχαν πολλά να πουν για την πρωτοβουλία της Τράπεζας.
Σε μια περίοδο ψηφιακής επικοινωνίας, όπου το άνοιγμα λογαριασμού χρειάζεται μερικά λεπτά, δίχως καμία φυσική παρουσία κάποιοι έχουν επιλέξει να επιστρέψουν στο… χειρότερο παρελθόν.
Δημήτρης Παφίλας
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών