Τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιώτες στις αναζητήσεις πτήσεων
Τα ταξίδια αναψυχής επιστρέφουν δυναμικά, πλησιάζοντας τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Αυτό δείχνουν τα νέα στοιχεία έκθεσης της εταιρείας τεχνολογίας μάρκετινγκ Conductor.
Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τι ψάχνουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ όταν πρόκειται για ταξίδια και φιλοξενία.
Κορυφαία επιλογή τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία
Τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιώτες στις αναζητήσεις πτήσεων.
Οι καταναλωτές αναζητούν ευκολία κατά την κράτηση των ταξιδιών τους. Η Expedia και η Kayak παίρνουν το υψηλότερο μερίδιο αγοράς του μηνιαίου όγκου αναζήτησης τον Αύγουστο του 2021.
Η Kayak ξεπερνά ακόμη και την Google όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς. Ένας λόγος είναι ότι η Kayak δημιουργεί συγκεκριμένο περιεχόμενο για τους πιο περιζήτητους προορισμούς των ταξιδιωτών που επικεντρώνονται στις λέξεις «φτηνές πτήσεις».
Κορυφαία επιλογή σε αναζητήσεις ξενοδοχείων και ενοικιάσεων διακοπών
Από τις καθιερωμένες μάρκες ξενοδοχείων όπως το Hilton και το Marriott έως τις πλατφόρμες ενοικίασης διακοπών όπως το VRBO και το Airbnb, οι σημερινοί ταξιδιώτες έχουν πολλές επιλογές σε καταλύματα.
Οι αναζητήσεις για Hilton Garden Inn και Marriott Courtyard αυξήθηκαν περισσότερο από 500% από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Αύγουστο του 2021, παρόλο που οι αναζητήσεις μόνο για Marriott μειώθηκαν κατά 18%.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι αναζητήσεις για Airbnb είναι ίσες με εκείνες που ήταν πριν από την πανδημία.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν νέες περιπέτειες
Τα αφρικανικά σαφάρι ξεκίνησαν ως αγαπημένες διακοπές, με τον όγκο αναζήτησης να αυξάνεται περισσότερο από 239%.
Ο λόγος είναι πως πρόκειται για μία κοινωνικά απομακρυσμένη στην φύση περιπέτεια.
Οι Millennials αλλάζουν τον τρόπο που ταξιδεύουν
Το 73% των Millennials ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να νοικιάσουν ή να αγοράσουν RV στο μέλλον. Με τους όρους αναζήτησης που σχετίζονται με RV να αυξάνονται κατά 110% και τις «ενοικιάσεις σε εξωτερικούς χώρους» κατά 1614%.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό δείχνουν τα νέα στοιχεία έκθεσης της εταιρείας τεχνολογίας μάρκετινγκ Conductor.
Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τι ψάχνουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ όταν πρόκειται για ταξίδια και φιλοξενία.
Κορυφαία επιλογή τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία
Τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιώτες στις αναζητήσεις πτήσεων.
Οι καταναλωτές αναζητούν ευκολία κατά την κράτηση των ταξιδιών τους. Η Expedia και η Kayak παίρνουν το υψηλότερο μερίδιο αγοράς του μηνιαίου όγκου αναζήτησης τον Αύγουστο του 2021.
Η Kayak ξεπερνά ακόμη και την Google όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς. Ένας λόγος είναι ότι η Kayak δημιουργεί συγκεκριμένο περιεχόμενο για τους πιο περιζήτητους προορισμούς των ταξιδιωτών που επικεντρώνονται στις λέξεις «φτηνές πτήσεις».
Κορυφαία επιλογή σε αναζητήσεις ξενοδοχείων και ενοικιάσεων διακοπών
Από τις καθιερωμένες μάρκες ξενοδοχείων όπως το Hilton και το Marriott έως τις πλατφόρμες ενοικίασης διακοπών όπως το VRBO και το Airbnb, οι σημερινοί ταξιδιώτες έχουν πολλές επιλογές σε καταλύματα.
Οι αναζητήσεις για Hilton Garden Inn και Marriott Courtyard αυξήθηκαν περισσότερο από 500% από τον Αύγουστο του 2019 έως τον Αύγουστο του 2021, παρόλο που οι αναζητήσεις μόνο για Marriott μειώθηκαν κατά 18%.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι αναζητήσεις για Airbnb είναι ίσες με εκείνες που ήταν πριν από την πανδημία.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν νέες περιπέτειες
Τα αφρικανικά σαφάρι ξεκίνησαν ως αγαπημένες διακοπές, με τον όγκο αναζήτησης να αυξάνεται περισσότερο από 239%.
Ο λόγος είναι πως πρόκειται για μία κοινωνικά απομακρυσμένη στην φύση περιπέτεια.
Οι Millennials αλλάζουν τον τρόπο που ταξιδεύουν
Το 73% των Millennials ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να νοικιάσουν ή να αγοράσουν RV στο μέλλον. Με τους όρους αναζήτησης που σχετίζονται με RV να αυξάνονται κατά 110% και τις «ενοικιάσεις σε εξωτερικούς χώρους» κατά 1614%.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών