Η τεχνογνωσία που κατέχουν ήδη στην παραγωγή και χρήση ¨γκρι¨ υδρογόνου, οι υποδομές που διαθέτουν και οι γειτνίαση των εγκαταστάσεών τους με δυνητικούς καταναλωτές, αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των διυλιστηρίων που τους δίνουν και το προβάδισμα στη νέα αγορά
Από το "γκρι" στο «μπλε» και στο ¨πράσινο». Αυτή είναι η ρεαλιστική προσέγγιση της ανάπτυξης της νέας οικονομίας του υδρογόνου από πλευράς των διυλιστηρίων της χώρας που αποτελούν σήμερα τον μεγαλύτερο καταναλωτή υδρογόνου που παράγεται από ορυκτά καύσιμα (γκρί) και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της κούρσας για το ¨πράσινο¨ υδρογόνο που παράγεται από AΠΕ . Helleniq Energy και Motor Oil επενδύοντας συνολικά 8 δις. ευρώ έως το 2030 για την ενεργειακή τους μετάβαση.
'Εχουν βάλει ήδη σε τροχιά υλοποίησης τα πρώτα έργα στο πλαίσιο μιας στρατηγικής που ξεκινάει από την μετατροπή του «γκρι» υδρογόνου σε «μπλε» με την δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα στην διαδικασία παραγωγής του ¨γκρι» υδρογόνου που χρησιμοποιούν ήδη για την λειτουργία τους και καταλήγει σε πρώτη φάση σε πιλοτικά έργα παραγωγής ¨πράσινου¨ υδρογόνου με προοπτική ανάπτυξης για χρήση στη βαριά βιομηχανία, τις μεταφορές και την έγχυση στα δίκτυα φυσικού αερίου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
'Εχουν βάλει ήδη σε τροχιά υλοποίησης τα πρώτα έργα στο πλαίσιο μιας στρατηγικής που ξεκινάει από την μετατροπή του «γκρι» υδρογόνου σε «μπλε» με την δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα στην διαδικασία παραγωγής του ¨γκρι» υδρογόνου που χρησιμοποιούν ήδη για την λειτουργία τους και καταλήγει σε πρώτη φάση σε πιλοτικά έργα παραγωγής ¨πράσινου¨ υδρογόνου με προοπτική ανάπτυξης για χρήση στη βαριά βιομηχανία, τις μεταφορές και την έγχυση στα δίκτυα φυσικού αερίου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών