Πολυάριθμες οι καταγγελίες για τα εικονικά chatbox των ασφαλισμένων για πτώση υπηρεσιών, ανοίγει το χάσμα της εμπιστοσύνης
Όπως το 2023, οι μεγάλες ασφαλιστικές πάτησαν φρένο στις τακτικές του ΟΗΕ (σπάζοντας την συμφωνία της ΝΖΙΑ) για την πράσινη ανάπτυξη, καταγγέλλοντας την κερδοσκοπία, την ενίσχυση των μονοπωλιακών τακτικών και την χειραγώγηση της τιμής του φυσικού αερίου που οδήγησε στην δυσβάσταχτη αύξηση του κόστους ζωής παγκοσμίως. Έτσι να πράξουν με την ευρεία χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης που κατέστη η υπ’ αριθμόν ένα απειλή στην ανθρωπότητα.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη απειλεί την καθημερινότητα των ‘συνδεδεμένων’ πολιτών με τράπεζες, ασφαλιστικές και με άλλου είδους κάρτες μέσω εφαρμογών κ.α..
Η αντίστροφή πορεία ξεκίνησε και τα κέρδη πολλών χρηματοοικονομικών οργανισμών θα γυρίσουν σύντομα σε ζημιές αν δεν μπει φρένο στην χρήση της.
Η νομοθεσία και οι κανονιστικές αρχές θα πρέπει να αναλάβουν ρόλο υπέρ των συμφερόντων της κοινωνίας.
Οι (αντ)ασφαλιστικές γνωρίζουν πολύ καλά τον κίνδυνο που φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη
Οι (αντ)ασφαλιστικές είναι οι πρώτες που γνωρίζουν πολύ καλά τους κινδύνους που φέρει η ευρεία χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Ότι οι ευθύνες, όπως έγραψε την περασμένη εβδομάδα το ΒΝ είναι σύνθετες για μία επιχείρηση και δεν μπορούν να αναζητηθούν, ότι η χρήση της δεν είναι για τους πολλούς, και ότι οι ζημιές που θα προκληθούν θα είναι ανυπολόγιστες.
Ότι δε, πάνε να κερδίσουν οι ασφαλιστικές από την αντικατάσταση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από μηχανήματα και εικονικά chat box θα τα πληρώσουν διπλά και τριπλά με κόστος χρηματικό και στην φήμη τους.
Ηδη ξεκίνησαν τα πρώτα chat box (AI) να παίρνουν την θέση στελεχών κυρίως λογιστών, οικονομικών διευθυντών μίας επιχείρησης για να εξαπατήσουν συνδρομητές και πελάτες ή απλά τυχαίους πολίτες που είναι συνδεδεμένοι με ‘έξυπνες συσκευές’ με τις υπηρεσίες των χρηματοοικονομικών οργανισμών. Κάποια τέτοια μηχανήματα ΑΙ έχουν εκπαιδευτεί έτσι ώστε να ανοίγουν συνομιλίες με πολίτες για να αποσπάσουν χρηματικά ποσά.
Το χρονικό της ΑΙ με τις (αντ)ασφαλιστικές
Οι (αντ)ασφαλιστικές αρχικά δήλωναν ανεπιφύλακτα ότι τα οφέλη από την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης είναι ανυπολόγιστα , καθώς συνεισφέρουν σε διάφορες φάσεις της ασφαλιστικής διαδικασίας, ομοίως και για τους ασφαλισμένους καθώς προσφέρουν εξατομικευμένο προϊόν, χωρίς να χρονοτριβούν με ασφαλιστές και τηλέφωνα και συναντήσεις.
Αυτό καλλιεργήθηκε χάριν των πολιτικών της πανδημίας και παρέμεινε, αφού υπήρχαν κάποιες φυσικές ανάγκες, αλλά δημιουργήθηκαν και κάποιες τεχνητές ώστε να αυξηθεί η ζήτηση.
Διαδικασίες στο underewriting και την διαχείριση ζημιών
Πράγματι από την ανάληψη κινδύνων (underwriting) έως την επεξεργασία κινδύνων, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τις λειτουργίες μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, μειώνοντας το κόστος λειτουργία και βελτιώνοντας τις υπηρεσίες προς του πελάτες όπως επαίρονται οι ασφαλιστικές. Ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι πολυάριθμες οι καταγγελίες των πελατών στην επικοινωνία με τα εικονικά chat box.
Πληροφορίες, ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΎΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Περαιτέρω η Τεχνητή Νοημοσύνη ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΎΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ έχει την δυνατότητα να δώσει πληροφορίες οι οποίες καταχωρούνται στην βάση δεδομένων των ασφαλιστικών για την καλύτερη όπως διατείνονται οι ασφαλιστικές λήψη των αποφάσεων τους στον σχεδιασμό των προϊόντων.
Ο δρόμος με αγκάθια για τις επιχειρήσεις που διαλέγουν Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να λειτουργήσει με μεροληψία και διακρίσεις, εάν οι αλγόριθμοι εκπαιδευτούν σε μεροληπτικά σύνολα δεδομένων.
Ετσι η διαδικασία λήψης αποφάσεων θα είναι προβληματική και τα λάθη θα διαιωνίζονται.
Απώλειες ανθρωπίνου δυναμικού με κόστος
Ένα άλλο πρόβλημα είναι οι απώλειες στελεχών. '
Αν και αυτό εξοικονομεί κόστος στις ασφαλιστικές μπορεί να προκαλέσει ζημιές και πτώση του κύρους της ασφαλιστικής.
Ταυτόχρονα οι αυτοματοποιημένες αποφάσεις αν δεν επαληθεύονται οδηγούν σε λάθος αποφάσεις.
Όταν οι διατυπώσεις συμβολαίων είναι διφορούμενες;
Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και αποφασίζει. Στην λήψη ωστόσο των αποφάσεων απαιτείται η εξέταση πολλών παραγόντων, όπως είναι οι νομικές και κανονιστικές συμμορφώσεις, οι ηθικές αξίες. Περαιτέρω οι σύνθετες διαδικασίες διακανονισμού ζημιάς απαιτούν επαληθεύσεις. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου αμφισβητούνται οι ισχυρισμοί, περιπτώσεις όπου υπάρχουν διφορούμενες διατυπώσεις πολιτικών.
Ο ασφαλιστικός κλάδος στηρίζεται στην εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων.
Τα εικονικά chat box και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες δεν έχουν σημεία ανθρώπινης επαφής,
Ήδη, οι καταγγελίες και η απογοήτευση των ασφαλισμένων από τα εικονικά chat box είναι τεράστια.
Στο ταμπλό της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ζωή και η υγεία;
Σε περιπτώσεις που οι αξιώσεις αφορούν την υγεία και την ζωή, οι ασφαλιστικές θα παίζουν την ζωή των ασφαλισμένων στο ταμπλό της Τεχνητής Νοημοσύνης ή τα chatbox θα κάνουν την δουλειά του πραγματογνώμονα, του νομικού;
Και πίσω από όλα αυτά αφού άνοιξε ο δρόμος τα τεράστια κυκλώματα απατεώνων στο ρόλο ακόμα και των λογιστών, των ρυθμιστών ή και των ασφαλιστικών.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Η Τεχνητή Νοημοσύνη απειλεί την καθημερινότητα των ‘συνδεδεμένων’ πολιτών με τράπεζες, ασφαλιστικές και με άλλου είδους κάρτες μέσω εφαρμογών κ.α..
Η αντίστροφή πορεία ξεκίνησε και τα κέρδη πολλών χρηματοοικονομικών οργανισμών θα γυρίσουν σύντομα σε ζημιές αν δεν μπει φρένο στην χρήση της.
Η νομοθεσία και οι κανονιστικές αρχές θα πρέπει να αναλάβουν ρόλο υπέρ των συμφερόντων της κοινωνίας.
Οι (αντ)ασφαλιστικές γνωρίζουν πολύ καλά τον κίνδυνο που φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη
Οι (αντ)ασφαλιστικές είναι οι πρώτες που γνωρίζουν πολύ καλά τους κινδύνους που φέρει η ευρεία χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Ότι οι ευθύνες, όπως έγραψε την περασμένη εβδομάδα το ΒΝ είναι σύνθετες για μία επιχείρηση και δεν μπορούν να αναζητηθούν, ότι η χρήση της δεν είναι για τους πολλούς, και ότι οι ζημιές που θα προκληθούν θα είναι ανυπολόγιστες.
Ότι δε, πάνε να κερδίσουν οι ασφαλιστικές από την αντικατάσταση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από μηχανήματα και εικονικά chat box θα τα πληρώσουν διπλά και τριπλά με κόστος χρηματικό και στην φήμη τους.
Ηδη ξεκίνησαν τα πρώτα chat box (AI) να παίρνουν την θέση στελεχών κυρίως λογιστών, οικονομικών διευθυντών μίας επιχείρησης για να εξαπατήσουν συνδρομητές και πελάτες ή απλά τυχαίους πολίτες που είναι συνδεδεμένοι με ‘έξυπνες συσκευές’ με τις υπηρεσίες των χρηματοοικονομικών οργανισμών. Κάποια τέτοια μηχανήματα ΑΙ έχουν εκπαιδευτεί έτσι ώστε να ανοίγουν συνομιλίες με πολίτες για να αποσπάσουν χρηματικά ποσά.
Το χρονικό της ΑΙ με τις (αντ)ασφαλιστικές
Οι (αντ)ασφαλιστικές αρχικά δήλωναν ανεπιφύλακτα ότι τα οφέλη από την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης είναι ανυπολόγιστα , καθώς συνεισφέρουν σε διάφορες φάσεις της ασφαλιστικής διαδικασίας, ομοίως και για τους ασφαλισμένους καθώς προσφέρουν εξατομικευμένο προϊόν, χωρίς να χρονοτριβούν με ασφαλιστές και τηλέφωνα και συναντήσεις.
Αυτό καλλιεργήθηκε χάριν των πολιτικών της πανδημίας και παρέμεινε, αφού υπήρχαν κάποιες φυσικές ανάγκες, αλλά δημιουργήθηκαν και κάποιες τεχνητές ώστε να αυξηθεί η ζήτηση.
Διαδικασίες στο underewriting και την διαχείριση ζημιών
Πράγματι από την ανάληψη κινδύνων (underwriting) έως την επεξεργασία κινδύνων, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τις λειτουργίες μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, μειώνοντας το κόστος λειτουργία και βελτιώνοντας τις υπηρεσίες προς του πελάτες όπως επαίρονται οι ασφαλιστικές. Ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι πολυάριθμες οι καταγγελίες των πελατών στην επικοινωνία με τα εικονικά chat box.
Πληροφορίες, ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΎΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Περαιτέρω η Τεχνητή Νοημοσύνη ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΎΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ έχει την δυνατότητα να δώσει πληροφορίες οι οποίες καταχωρούνται στην βάση δεδομένων των ασφαλιστικών για την καλύτερη όπως διατείνονται οι ασφαλιστικές λήψη των αποφάσεων τους στον σχεδιασμό των προϊόντων.
Ο δρόμος με αγκάθια για τις επιχειρήσεις που διαλέγουν Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να λειτουργήσει με μεροληψία και διακρίσεις, εάν οι αλγόριθμοι εκπαιδευτούν σε μεροληπτικά σύνολα δεδομένων.
Ετσι η διαδικασία λήψης αποφάσεων θα είναι προβληματική και τα λάθη θα διαιωνίζονται.
Απώλειες ανθρωπίνου δυναμικού με κόστος
Ένα άλλο πρόβλημα είναι οι απώλειες στελεχών. '
Αν και αυτό εξοικονομεί κόστος στις ασφαλιστικές μπορεί να προκαλέσει ζημιές και πτώση του κύρους της ασφαλιστικής.
Ταυτόχρονα οι αυτοματοποιημένες αποφάσεις αν δεν επαληθεύονται οδηγούν σε λάθος αποφάσεις.
Όταν οι διατυπώσεις συμβολαίων είναι διφορούμενες;
Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και αποφασίζει. Στην λήψη ωστόσο των αποφάσεων απαιτείται η εξέταση πολλών παραγόντων, όπως είναι οι νομικές και κανονιστικές συμμορφώσεις, οι ηθικές αξίες. Περαιτέρω οι σύνθετες διαδικασίες διακανονισμού ζημιάς απαιτούν επαληθεύσεις. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου αμφισβητούνται οι ισχυρισμοί, περιπτώσεις όπου υπάρχουν διφορούμενες διατυπώσεις πολιτικών.
Ο ασφαλιστικός κλάδος στηρίζεται στην εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων.
Τα εικονικά chat box και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες δεν έχουν σημεία ανθρώπινης επαφής,
Ήδη, οι καταγγελίες και η απογοήτευση των ασφαλισμένων από τα εικονικά chat box είναι τεράστια.
Στο ταμπλό της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ζωή και η υγεία;
Σε περιπτώσεις που οι αξιώσεις αφορούν την υγεία και την ζωή, οι ασφαλιστικές θα παίζουν την ζωή των ασφαλισμένων στο ταμπλό της Τεχνητής Νοημοσύνης ή τα chatbox θα κάνουν την δουλειά του πραγματογνώμονα, του νομικού;
Και πίσω από όλα αυτά αφού άνοιξε ο δρόμος τα τεράστια κυκλώματα απατεώνων στο ρόλο ακόμα και των λογιστών, των ρυθμιστών ή και των ασφαλιστικών.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών