Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors , η γερμανική Volkswagen και η ιαπωνική Nissan είδαν τα έσοδά τους στην Κίνα να μειώνονται μεταξύ 2019 και 2023
(upd) Ο χρόνος τελειώνει για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Δύσης να προσαρμοστούν στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας, σηματοδοτώντας στους αναλυτές του κλάδου ότι οι εταιρείες πρέπει να διπλασιάσουν τις τοπικές συνεργασίες για να επιβιώσουν.
Σύμφωνα με το CNBC, oι αυτοκινητοβιομηχανίες που βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα έχουν αγωνιστεί να κρατηθούν στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, η οποία έχει μετατραπεί γρήγορα σε μια αγορά όπου τα οχήματα νέας ενέργειας αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερες από τις μισές πωλήσεις αυτοκινήτων της χώρας.
Εάν οι ξένες μάρκες «δεν μπορούν να λανσάρουν σύντομα ανταγωνιστικά οχήματα καθαρής ενέργειας στην αγορά της Κίνας, η μόνη ελπίδα για τη διάσωση οποιουδήποτε μεριδίου αγοράς είναι πιθανότατα μέσω της συνεργασίας με έναν εγχώριο παίκτη», δήλωσε ο Tu Le, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Sino Auto Insights.
«Αλλά μήπως είναι πολύ λίγο και πολύ αργά; Ίσως για ορισμένες ξένες μάρκες», δήλωσε.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors , η γερμανική Volkswagen και η ιαπωνική Nissan είδαν τα έσοδά τους στην Κίνα να μειώνονται μεταξύ 2019 και 2023, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC από τα στοιχεία των εταιρειών.
Αναδιάρθρωση
Καθώς οι ανησυχίες των επενδυτών αυξάνονται, η διοίκηση της GM μελετά τα σχέδιά της.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της GM Mary Barra δήλωσε ότι η εταιρεία έχει προγραμματίσει συναντήσεις με τους μετόχους και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της κοινοπραξίας για να συζητήσει την «αναδιάρθρωση» προκειμένου να βελτιώσει τα κέρδη στην Κίνα, που κάποτε ήταν η κορυφαία αγορά της GM με βάση τα έσοδα.
Οι αμερικανικές, γερμανικές και άλλες ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες που εισήλθαν στην Κίνα πριν από δεκαετίες, υποχρεώθηκαν από το Πεκίνο να σχηματίσουν κοινοπραξίες με τοπικές εταιρείες, συνήθως κρατικές.
Μόνο το 2022 οι κινεζικές αρχές επέτρεψαν στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατέχουν πλήρως την τοπική παραγωγή τους. Αλλά ήταν μια επικερδής αγορά, με την GM και τη Volkswagen να κατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις με βάση το μερίδιο αγοράς μόλις το 2022.
Η κινεζική BYD και η Geely έχουν έκτοτε εκτοξευθεί, εδραιώνοντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση τους στην αγορά, αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οκτωβρίου από την ένωση επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας.
«Οι δυτικές [αυτοκινητοβιομηχανίες] έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να κάθονται εδώ και να βλέπουν τις θέσεις τους στην αγορά να διαβρώνονται και να φθείρονται, και πρέπει να κάνουν κάτι, πρέπει να κάνουν κάτι μεγάλο», δήλωσε ο David Norman, δικηγόρος συγχωνεύσεων και εξαγορών της A&O Sherman με έδρα το Χονγκ Κονγκ.
Εκπροσώπησε πέρυσι την Stellantis με έδρα την Ολλανδία στην αγορά ποσοστού 20% της κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Leapmotor, ύψους περίπου 1,59 δισ. δολαρίων.
«Για να βγάλουμε την κρυστάλλινη σφαίρα, νομίζω ότι θα δούμε σίγουρα περισσότερες δεσμεύσεις», δήλωσε ο Norman.
«Το τεχνολογικό προβάδισμα που έχουν οι κινεζικές εταιρείες NEV είναι σημαντικό και αυξάνεται».
Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ενσωματώσει στα οχήματά τους οθόνες ψυχαγωγίας που μοιάζουν με smartphone, προβολείς και τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού για να παραμείνουν στη ζωή σε μια έντονα ανταγωνιστική τοπική αγορά.
Ενώ η έκδοση της Tesla για την υποβοήθηση οδηγού δεν έχει ακόμη λάβει πλήρη έγκριση στην Κίνα, οι εγχώριοι παίκτες έχουν αναπτύξει τη δική τους.
Η Xpeng, η BYD και άλλες τοπικές εταιρείες χρησιμοποιούν την Nvidia, ενώ ο κινεζικός κολοσσός των τηλεπικοινωνιών Huawei έχει κατασκευάσει συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
«Νομίζω ότι για να έχουν ανταγωνιστικά οχήματα στην Κίνα, οι [ξένες] εταιρείες πρέπει να έχουν ένα προηγμένο σύστημα οδήγησης που να είναι συγκρίσιμο με αυτό που βλέπετε σε ορισμένα κινεζικά οχήματα», δήλωσε ο Stephen Dyer, συν-επικεφαλής και επικεφαλής της ασιατικής πρακτικής της AlixPartners για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Αναμένει ότι οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεργαστούν με κινεζικές εταιρείες για την υποβοήθηση οδηγού, όχι μόνο για την τοπική αγορά αλλά και για το εξωτερικό.
Μένει να δούμε αν οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό πλεονέκτημα συνεργαζόμενες με κινεζικές εταιρείες που πωλούν τα δικά τους αυτοκίνητα ή τεχνολογία στην ίδια αγορά.
Θα παλέψουν «μέχρι θανάτου» για την επιβίωση
«Οι εγχώριες μάρκες οχημάτων νέας ενέργειας είναι πολύ ανταγωνιστικές», δήλωσε ο Weng Yajun, συνεργάτης σε θέματα συγχωνεύσεων και εξαγορών της JunHe Law με έδρα τη Σαγκάη.
«Μπορεί να βάλεις όλη σου την προσπάθεια αλλά και πάλι να πουλήσεις μόνο λίγα αυτοκίνητα».
Ο Weng αναμένει ότι οι παίκτες του κλάδου θα παλέψουν «μέχρι θανάτου» για την επιβίωση, παρά για εξαγορές στο εγγύς μέλλον.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα έχουν μειώσει τις τιμές προκειμένου να προσελκύσουν αγοραστές, ενώ έχουν λανσάρει ένα σωρό νέα μοντέλα μέσα σε μόλις ένα χρόνο. Ακόμη και οι κρατικές εταιρείες αυτοκινήτων αγωνίζονται.
Αυτό σημαίνει ότι οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ανταγωνιστούν τις κρατικές για τυχόν τοπικές εξαγορές, δήλωσε ο Yiming Wang, αναλυτής της China Renaissance Securities.
Πρόσθεσε ότι οι κινεζικές νεοφυείς επιχειρήσεις δεν είναι επίσης ακόμη σε σημείο που να θέλουν να πουλήσουν τον εαυτό τους, παρά το γεγονός ότι λειτουργούν με ζημίες.
Η συμμετοχή της Volkswagen στην Xpeng παραμένει η πιο προβεβλημένη σύνδεση μέχρι στιγμής μεταξύ μιας ξένης αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας κινεζικής startup ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά της Κίνας.
Χαριστική βολή για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, η πτώχευση της σουηδικής εταιρείας μπαταριών Northvolt
Η σουηδική κατασκευάστρια μπαταριών Northvolt υπέβαλε αίτηση για προστασία κατά το κεφάλαιο 11 στις ΗΠΑ, καταφέροντας καίριο πλήγμα στις φιλοδοξίες της Ευρώπης για ηλεκτροκίνηση και κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Κίνα.
Η εταιρεία, που κάποτε ήταν μία από τις πιο πολύτιμες ιδιωτικές εταιρείες τεχνολογίας στην Ευρώπη, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η εθελοντική κίνηση πτώχευσης θα της επιτρέψει να αναδιαρθρώσει το χρέος της, να μειώσει τις δραστηριότητές της και να εξασφαλίσει ένα βιώσιμο θεμέλιο για τη συνέχιση της λειτουργίας της, μεταδίδει το CNBC.
Η εταιρεία σημείωσε ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναδιάρθρωσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
«Αυτό το αποφασιστικό βήμα θα επιτρέψει στη Northvolt να συνεχίσει την αποστολή της να δημιουργήσει μια εγχώρια, ευρωπαϊκή βιομηχανική βάση για την παραγωγή μπαταριών», δήλωσε ο Tom Johnstone, προσωρινός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Northvolt.
«Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις, αυτή η ενέργεια για την ενίσχυση της κεφαλαιακής μας δομής θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε τη συνεχιζόμενη ζήτηση της αγοράς για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων», πρόσθεσε.
Η Northvolt ανέφερε ότι η αναδιοργάνωση θα τη βοηθήσει να αποκτήσει πρόσβαση σε νέα χρηματοδότηση ύψους περίπου 245 εκατομμυρίων δολαρίων, συνολικά περίπου 145 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και 100 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση οφειλέτη υπό κατοχή - ένα είδος δανείου που παρέχεται σε εταιρείες που βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία
Η Northvolt Ett, η ναυαρχίδα του γιγαντιαίου εργοστασίου μπαταριών της εταιρείας στο Skellefteå στη βόρεια Σουηδία, θα παραμείνει σε λειτουργία.
Πρόσθεσε ότι η διαδικασία αναδιάρθρωσης θα βοηθήσει τελικά τη μακροπρόθεσμη αποστολή της Northvolt να δημιουργήσει μια δυτική βιομηχανική βάση για την παραγωγή μπαταριών.
Καταρρέουν οι ελπίδες της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας
Συνεργάτης των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, η Northvolt παράγει μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ανθούσα βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία έχει πρόσφατα κλονιστεί από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από χώρες όπως η Κίνα.
Η επιχείρηση με έδρα τη Στοκχόλμη θεωρείται εδώ και καιρό η καλύτερη ελπίδα της Ευρώπης για την οικοδόμηση ενός εγχώριου πρωταθλητή στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων.
Πιο πρόσφατα, ωστόσο, η εταιρεία αγωνίζεται να κρατηθεί όρθια, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί μια σημαντική προσπάθεια περικοπής κόστους.
Τον Σεπτέμβριο, η Northvolt ανακοίνωσε σχέδια για τη μείωση του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά περίπου 20% και του προσωπικού της στη Σουηδία κατά 25%.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το CNBC, oι αυτοκινητοβιομηχανίες που βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα έχουν αγωνιστεί να κρατηθούν στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, η οποία έχει μετατραπεί γρήγορα σε μια αγορά όπου τα οχήματα νέας ενέργειας αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερες από τις μισές πωλήσεις αυτοκινήτων της χώρας.
Εάν οι ξένες μάρκες «δεν μπορούν να λανσάρουν σύντομα ανταγωνιστικά οχήματα καθαρής ενέργειας στην αγορά της Κίνας, η μόνη ελπίδα για τη διάσωση οποιουδήποτε μεριδίου αγοράς είναι πιθανότατα μέσω της συνεργασίας με έναν εγχώριο παίκτη», δήλωσε ο Tu Le, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Sino Auto Insights.
«Αλλά μήπως είναι πολύ λίγο και πολύ αργά; Ίσως για ορισμένες ξένες μάρκες», δήλωσε.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors , η γερμανική Volkswagen και η ιαπωνική Nissan είδαν τα έσοδά τους στην Κίνα να μειώνονται μεταξύ 2019 και 2023, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC από τα στοιχεία των εταιρειών.
Αναδιάρθρωση
Καθώς οι ανησυχίες των επενδυτών αυξάνονται, η διοίκηση της GM μελετά τα σχέδιά της.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της GM Mary Barra δήλωσε ότι η εταιρεία έχει προγραμματίσει συναντήσεις με τους μετόχους και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της κοινοπραξίας για να συζητήσει την «αναδιάρθρωση» προκειμένου να βελτιώσει τα κέρδη στην Κίνα, που κάποτε ήταν η κορυφαία αγορά της GM με βάση τα έσοδα.
Οι αμερικανικές, γερμανικές και άλλες ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες που εισήλθαν στην Κίνα πριν από δεκαετίες, υποχρεώθηκαν από το Πεκίνο να σχηματίσουν κοινοπραξίες με τοπικές εταιρείες, συνήθως κρατικές.
Μόνο το 2022 οι κινεζικές αρχές επέτρεψαν στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατέχουν πλήρως την τοπική παραγωγή τους. Αλλά ήταν μια επικερδής αγορά, με την GM και τη Volkswagen να κατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις με βάση το μερίδιο αγοράς μόλις το 2022.
Η κινεζική BYD και η Geely έχουν έκτοτε εκτοξευθεί, εδραιώνοντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση τους στην αγορά, αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οκτωβρίου από την ένωση επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας.
«Οι δυτικές [αυτοκινητοβιομηχανίες] έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να κάθονται εδώ και να βλέπουν τις θέσεις τους στην αγορά να διαβρώνονται και να φθείρονται, και πρέπει να κάνουν κάτι, πρέπει να κάνουν κάτι μεγάλο», δήλωσε ο David Norman, δικηγόρος συγχωνεύσεων και εξαγορών της A&O Sherman με έδρα το Χονγκ Κονγκ.
Εκπροσώπησε πέρυσι την Stellantis με έδρα την Ολλανδία στην αγορά ποσοστού 20% της κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Leapmotor, ύψους περίπου 1,59 δισ. δολαρίων.
«Για να βγάλουμε την κρυστάλλινη σφαίρα, νομίζω ότι θα δούμε σίγουρα περισσότερες δεσμεύσεις», δήλωσε ο Norman.
«Το τεχνολογικό προβάδισμα που έχουν οι κινεζικές εταιρείες NEV είναι σημαντικό και αυξάνεται».
Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ενσωματώσει στα οχήματά τους οθόνες ψυχαγωγίας που μοιάζουν με smartphone, προβολείς και τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού για να παραμείνουν στη ζωή σε μια έντονα ανταγωνιστική τοπική αγορά.
Ενώ η έκδοση της Tesla για την υποβοήθηση οδηγού δεν έχει ακόμη λάβει πλήρη έγκριση στην Κίνα, οι εγχώριοι παίκτες έχουν αναπτύξει τη δική τους.
Η Xpeng, η BYD και άλλες τοπικές εταιρείες χρησιμοποιούν την Nvidia, ενώ ο κινεζικός κολοσσός των τηλεπικοινωνιών Huawei έχει κατασκευάσει συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
«Νομίζω ότι για να έχουν ανταγωνιστικά οχήματα στην Κίνα, οι [ξένες] εταιρείες πρέπει να έχουν ένα προηγμένο σύστημα οδήγησης που να είναι συγκρίσιμο με αυτό που βλέπετε σε ορισμένα κινεζικά οχήματα», δήλωσε ο Stephen Dyer, συν-επικεφαλής και επικεφαλής της ασιατικής πρακτικής της AlixPartners για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Αναμένει ότι οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεργαστούν με κινεζικές εταιρείες για την υποβοήθηση οδηγού, όχι μόνο για την τοπική αγορά αλλά και για το εξωτερικό.
Μένει να δούμε αν οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό πλεονέκτημα συνεργαζόμενες με κινεζικές εταιρείες που πωλούν τα δικά τους αυτοκίνητα ή τεχνολογία στην ίδια αγορά.
Θα παλέψουν «μέχρι θανάτου» για την επιβίωση
«Οι εγχώριες μάρκες οχημάτων νέας ενέργειας είναι πολύ ανταγωνιστικές», δήλωσε ο Weng Yajun, συνεργάτης σε θέματα συγχωνεύσεων και εξαγορών της JunHe Law με έδρα τη Σαγκάη.
«Μπορεί να βάλεις όλη σου την προσπάθεια αλλά και πάλι να πουλήσεις μόνο λίγα αυτοκίνητα».
Ο Weng αναμένει ότι οι παίκτες του κλάδου θα παλέψουν «μέχρι θανάτου» για την επιβίωση, παρά για εξαγορές στο εγγύς μέλλον.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα έχουν μειώσει τις τιμές προκειμένου να προσελκύσουν αγοραστές, ενώ έχουν λανσάρει ένα σωρό νέα μοντέλα μέσα σε μόλις ένα χρόνο. Ακόμη και οι κρατικές εταιρείες αυτοκινήτων αγωνίζονται.
Αυτό σημαίνει ότι οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ανταγωνιστούν τις κρατικές για τυχόν τοπικές εξαγορές, δήλωσε ο Yiming Wang, αναλυτής της China Renaissance Securities.
Πρόσθεσε ότι οι κινεζικές νεοφυείς επιχειρήσεις δεν είναι επίσης ακόμη σε σημείο που να θέλουν να πουλήσουν τον εαυτό τους, παρά το γεγονός ότι λειτουργούν με ζημίες.
Η συμμετοχή της Volkswagen στην Xpeng παραμένει η πιο προβεβλημένη σύνδεση μέχρι στιγμής μεταξύ μιας ξένης αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας κινεζικής startup ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά της Κίνας.
Χαριστική βολή για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, η πτώχευση της σουηδικής εταιρείας μπαταριών Northvolt
Η σουηδική κατασκευάστρια μπαταριών Northvolt υπέβαλε αίτηση για προστασία κατά το κεφάλαιο 11 στις ΗΠΑ, καταφέροντας καίριο πλήγμα στις φιλοδοξίες της Ευρώπης για ηλεκτροκίνηση και κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Κίνα.
Η εταιρεία, που κάποτε ήταν μία από τις πιο πολύτιμες ιδιωτικές εταιρείες τεχνολογίας στην Ευρώπη, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η εθελοντική κίνηση πτώχευσης θα της επιτρέψει να αναδιαρθρώσει το χρέος της, να μειώσει τις δραστηριότητές της και να εξασφαλίσει ένα βιώσιμο θεμέλιο για τη συνέχιση της λειτουργίας της, μεταδίδει το CNBC.
Η εταιρεία σημείωσε ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναδιάρθρωσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
«Αυτό το αποφασιστικό βήμα θα επιτρέψει στη Northvolt να συνεχίσει την αποστολή της να δημιουργήσει μια εγχώρια, ευρωπαϊκή βιομηχανική βάση για την παραγωγή μπαταριών», δήλωσε ο Tom Johnstone, προσωρινός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Northvolt.
«Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις, αυτή η ενέργεια για την ενίσχυση της κεφαλαιακής μας δομής θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε τη συνεχιζόμενη ζήτηση της αγοράς για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων», πρόσθεσε.
Η Northvolt ανέφερε ότι η αναδιοργάνωση θα τη βοηθήσει να αποκτήσει πρόσβαση σε νέα χρηματοδότηση ύψους περίπου 245 εκατομμυρίων δολαρίων, συνολικά περίπου 145 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και 100 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση οφειλέτη υπό κατοχή - ένα είδος δανείου που παρέχεται σε εταιρείες που βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία
Η Northvolt Ett, η ναυαρχίδα του γιγαντιαίου εργοστασίου μπαταριών της εταιρείας στο Skellefteå στη βόρεια Σουηδία, θα παραμείνει σε λειτουργία.
Πρόσθεσε ότι η διαδικασία αναδιάρθρωσης θα βοηθήσει τελικά τη μακροπρόθεσμη αποστολή της Northvolt να δημιουργήσει μια δυτική βιομηχανική βάση για την παραγωγή μπαταριών.
Καταρρέουν οι ελπίδες της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας
Συνεργάτης των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, η Northvolt παράγει μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ανθούσα βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία έχει πρόσφατα κλονιστεί από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από χώρες όπως η Κίνα.
Η επιχείρηση με έδρα τη Στοκχόλμη θεωρείται εδώ και καιρό η καλύτερη ελπίδα της Ευρώπης για την οικοδόμηση ενός εγχώριου πρωταθλητή στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων.
Πιο πρόσφατα, ωστόσο, η εταιρεία αγωνίζεται να κρατηθεί όρθια, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί μια σημαντική προσπάθεια περικοπής κόστους.
Τον Σεπτέμβριο, η Northvolt ανακοίνωσε σχέδια για τη μείωση του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά περίπου 20% και του προσωπικού της στη Σουηδία κατά 25%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών