Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Nexi Ελλάδος: Η καινοτομία και η ασφάλεια στις συναλλαγές, κλειδί για την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη

Nexi Ελλάδος: Η καινοτομία και η ασφάλεια στις συναλλαγές, κλειδί για την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη
Σε ημερίδα με θέμα "Simplifying Payments, Empowering Tourism ", powered by Mastercard, η Nexi ανέδειξε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις στον τομέα των πληρωμών εστιάζοντας ιδιαίτερα στον τουρισμό, παρουσιάζοντας καινοτόμες λύσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα, τη ψηφιακή μετάβαση και τη στήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Στις τάσεις και τις λύσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των πληρωμών και των επιχειρήσεων με έμφαση στον τουριστικό κλάδο εστίασε η ημερίδα Simplifying Payments, Empowering Tourism, powered by Mastercard, που διοργάνωσε η Nexi Ελλάδος, μέρος του Ομίλου Nexi, της ευρωπαϊκής εταιρίας PayTech. Στην ημερίδα αναδείχθηκαν οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής, με αιχμή την καινοτομία, τη βιωσιμότητα, την τεχνολογική ευελιξία και τις στρατηγικές συνεργασίες, ενώ κορυφαίοι εκπρόσωποι από τον χρηματοπιστωτικό και επιχειρηματικό τομέα μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας καταναλωτών και επιχειρήσεων.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο κ. Νίκος Παπαδόγλου, Αναπληρωτής CEO της Nexi Ελλάδος, ανέδειξε τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των πληρωμών, σημειώνοντας: «Η Nexi είναι παρούσα και αποτελεσματική στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του κλάδου, συνδυάζοντας την καινοτομία και την ασφάλεια με τη βιωσιμότητα. Ενσωματώνουμε βιώσιμες πρακτικές σε όλη την αλυσίδα αξίας μας, από την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα έως την ψηφιοποίηση των πληρωμών. Ως μέρος αυτής της στρατηγικής, υποστηρίζουμε και εργαζόμαστε επάνω στη μετάβαση σε έναν πιο ψηφιακό μέλλον μέσω του Ψηφιακού Ευρώ, διευκολύνοντας την πρόσβαση στις πληρωμές και προωθώντας την ψηφιοποίηση για όλους».

Για τις τεχνολογικές αλλαγές στρατηγικής φύσης, τις λύσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα και την επιχειρηματική ανταγωνιστικότητα, καθώς και τις καινοτόμες υπηρεσίες για τράπεζες και εμπόρους, συζήτησαν η κ. Κατερίνα Κατσαρού, Head of Marketing and Communication Nexi Greece και η κ. Άννα Χαλικιά, Director, Account Management - Large Accounts Nexi Greece στο πάνελ «Οι τελευταίες εξελίξεις στη Nexi Ελλάδος: Εκδόσεις, Επεξεργασία και Υπηρεσίες για Εμπόρους». Όπως σημείωσε η κ. Χαλικιά, «Μέσω της δραστηριότητας της Nexi Processing, η Nexi Ελλάδος παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του χρηματοπιστωτικού τομέα και ενισχύει την ευελιξία και την ανταγωνιστικότητα του. Με αιχμή τις τεχνολογικά άρτιες λύσεις της, την εμπειρία της και τη σταθερή δέσμευσή της στην επιτυχία των πελατών της, η Nexi Ελλάδος  δίνει αξία στον κάθε πελάτη της στοχευμένα με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και τους επιχειρηματικούς του στόχους. Αναφορικά με το κομμάτι του acquiring, η κ. Κατσαρού επισήμανε:  «Για εμάς οι πληρωμές είναι μια δύναμη που ενισχύει τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Στο ταξίδι αυτό των επιχειρήσεων εμείς, ως Nexi, είμαστε συνοδοιπόροι, βελτιώνοντας διαρκώς την εμπειρία των συναλλαγών και διευκολύνοντας τους εμπόρους να προηγούνται των εξελίξεων. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, έναν από τους πιο κρίσιμους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, η εκτεταμένη εμπειρία μας δημιουργεί τα θεμέλια για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, ενισχύοντας παράλληλα τη βιωσιμότητα και τη διεθνή εικόνα της χώρας ως τουριστικός προορισμός».

Η κ. Erika Fattori, Group Brand & Communication Director της Nexi, επικεντρώθηκε στη διασύνδεση των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συμπεριφορών με τις λύσεις πληρωμών, υπογραμμίζοντας ότι «Οι πληρωμές αντανακλούν τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών. Μέσα από εξατομικευμένες, πολυκαναλικές - omnichannel εμπειρίες, η Nexi οδηγεί την καινοτομία, ενισχύοντας την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα και δημιουργώντας αξία σε κλάδους όπως ο τουρισμός και η φιλοξενία».

Στον τρόπο που η Nexi μετασχηματίζει τις πληρωμές στη φιλοξενία, συνδέοντας τις τελευταίες τάσεις με εξατομικευμένες λύσεις που ενισχύουν την εμπειρία πελατών και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων εστίασε η κ. Ελένη Αργυροπούλου, Head of Sales Nexi Greece δήλωσε : «Οι πληρωμές στη φιλοξενία δεν είναι απλώς μια συναλλαγή· είναι ο πυρήνας της εμπειρίας του επισκέπτη. Η Nexi παρέχει καινοτόμες λύσεις που μετασχηματίζουν τη σχέση πελάτη-επιχείρησης, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με βαθιά κατανόηση του κλάδου».

Στο πλαίσιο του πάνελ «Nexi και Alpha Bank: Μαζί ενισχύουμε τις επιχειρήσεις και τον ελληνικό τουρισμό» ο κ. Ισίδωρος Πάσσας, Chief of Retail Banking Alpha Bank σημείωσε: «Αξιοποιώντας την ισχυρή παρουσία της Alpha Bank στην αγορά του τουρισμού και τη διεθνή τεχνογνωσία της Nexi, δημιουργούμε ένα οικοσύστημα πληρωμών που προσφέρει ασφάλεια, σταθερότητα και ευκολία σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τους πελάτες μας ώστε να αναβαθμίσουν το τουριστικό προϊόν και την εμπειρία που προσφέρουν». Από την πλευρά του, ο κ. Νίκος Παπαδόγλου σημείωσε: «Η συνεργασία μας με την Alpha Bank αξιοποιεί τη δυνατότητα για οικονομίες κλίμακας και υποστηρίζει την ανάπτυξη εξειδικευμένων και καινοτόμων λύσεων ειδικά για την ελληνική αγορά. Ως Nexi, δεσμευόμαστε να επενδύουμε σε τεχνολογίες αιχμής, εξασφαλίζοντας ασφάλεια, ταχύτητα και προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού και τους πελάτες τους».

Επιπλέον των στελεχών Nexi – Alpha Bank, την ημερίδα πλαισίωσαν διακεκριμένοι ομιλητές, που ανέδειξαν κομβικά ζητήματα για τον τουριστικό και χρηματοπιστωτικό τομέα. Ο κ. Άκης Τσεκούρας, Principal και Mastercard Advisors Cluster Lead για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ανέλυσε τις προκλήσεις και ευκαιρίες στις ψηφιακές πληρωμές, εστιάζοντας στην ανάγκη για τεχνολογική ευελιξία και στρατηγικές συνεργασίες. Στη συνέχεια, ο κ. Quim Martinez, VP Public Sector CoE - Global Tourism Segment Lead της Mastercard, υπογράμμισε πως οι καινοτόμες λύσεις πληρωμών βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία, προσαρμοζόμενες στις υφιστάμενες και ανερχόμενες τάσεις του κλάδου, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη βιωσιμότητά του. Κλείνοντας, ο κ. Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης, General Manager της Mindhaus, ανέλυσε τις τάσεις που θα καθορίσουν τον τουρισμό 2025 υπογραμμίζοντας την καινοτομία και τη βιωσιμότητα ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης