"Ξεκινάμε ήδη με τις κάμερες στα φανάρια που βάζει η Τροχαία μέσα στο 2025", ανέφερε ο Β. Οικονόμου
«Έχουμε 100 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία αυτή τη στιγμή στα αμαξοστάσια, τα οποία περιμένουμε μέσα στον Ιανουάριο, θα τα βγάλουμε για να κυκλοφορήσουν. Μπαίνουμε λοιπόν συστηματικά και σταθερά στη δέσμευση μας ότι το καλοκαίρι θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία στην Αθήνα και στην Αττική. Μέχρι το 2027 θα έχει ανανεωθεί πλήρως ο στόλος των λεωφορείων», ανέφερε μιλώντας στο ΕΡΤΝews ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου.
Ο κ. Οικονόμου μίλησε και για τις αλλαγές στα μέσα σταθερής τροχιάς, που είναι το μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος. «Είναι θέματα για τα οποία προσεχώς θα υπάρχουν ανακοινώσεις για συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο θα αναμορφώνει και θα εκσυγχρονίζει πλήρως τους συρμούς και τις λειτουργίες του», εξήγησε.
Νέος ΚΟΚ
Σχετικά με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο υφυπουργός αναφέρθηκε στην καθιέρωση χαμηλότερων ταχυτήτων στον αστικό ιστό, καθώς πλέον το ανώτατο όριο ταχυτήτων μέσα στην πόλη δεν θα ξεπερνά τα 30 χιλιόμετρα.
Για τις μοτοσυκλέτες εξήγησε ότι «επιτρέπουμε τη διήθηση, δηλαδή την κίνηση της μηχανής ανάμεσα σε σταματημένο ή σε αυτοκίνητο που κινείται μέχρι 25 χιλιόμετρα. Οτιδήποτε άλλο, όπως η σφήνα, απαγορεύεται. Δεν μπορούν να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν η κυκλοφορία είναι ταχεία», ενώ χαρακτήρισε ως αδιαπραγμάτευτη τη χρήση του κράνους.
«Και οι πεζοί έχουν υποχρεώσεις (…) Από τους 630 νεκρούς που είχαμε το 2023, οι 100 είναι πεζοί, γεγονός που αποτελεί ένα τεράστιο νούμερο», σημείωσε.
Συμπλήρωσε ότι «τα πατίνια θα έχουν κανόνες. Τα 25 χλμ θα είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας και o οδηγός θα πρέπει να φοράει το κράνος του, ενώ για να πάρει ηλεκτρικό πατίνι κάποιος θα πρέπει να είναι πάνω από 15 ετών».
Κάμερες στα φανάρια
Αναφορικά με το σύστημα επιτήρησης αυτών των διατάξεων, ο κ. Οικονόμου τόνισε πως «ξεκινάμε ήδη με τις κάμερες στα φανάρια που βάζει η Τροχαία μέσα στο 2025. Μέσα στο 2026 θα έχουν ολοκληρωθεί και τα προγράμματα των υπόλοιπων καμερών, τα οποία θα διασφαλίζουν και τη λειτουργία των καμερών στις λεωφορειολωρίδες».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών