Τελευταία Νέα
Chania
Αυτοκίνητο

Οι επιλογείς ταχυτήτων στα νέα αυτόματα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο περίπλοκοι

Οι επιλογείς ταχυτήτων στα νέα αυτόματα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο περίπλοκοι
Οι σχεδιαστές εκμεταλλεύονται την ελευθερία που τους προσφέρει η ψηφιοποίηση και η μείωση των μηχανικών συνδέσεων για να πειραματιστούν με διαφορετικά είδη επιλογέων
Οι επιλογείς ταχυτήτων στα νέα αυτόματα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο περίπλοκοι
Η εσωτερική σχεδίαση αλλάζει γρήγορα και η πολυπλοκότητα των νέων επιλογέων δημιουργεί ερωτήματα για την εργονομία και την ασφάλεια.
Το να ξεκινήσει κανείς με ένα αυτοκίνητο ήταν μέχρι πρόσφατα μια απλή και ξεκάθαρη διαδικασία: βάζεις μπροστά τον κινητήρα, απελευθερώνεις το χειρόφρενο, βάζεις πρώτη ταχύτητα και ξεκινάς.
Όλα αυτά ισχύουν κυρίως για τα αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο.
Στην περίπτωση όμως των αυτόματων κιβωτίων –ειδικά των πιο πρόσφατων– τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά.

Η σταδιακή εξαφάνιση των μηχανικών κιβωτίων, κυρίως λόγω της εξηλεκτρισμένης κατεύθυνσης που παίρνει η αυτοκίνηση, συνοδεύεται από την εξαφάνιση και της κλασικής λεβιέ ταχυτήτων.

Στη θέση της, εμφανίζονται συστήματα επιλογής σχέσης που είναι κάθε άλλο παρά ομοιόμορφα και πολλές φορές όχι ιδιαίτερα φιλικά προς τον οδηγό.
Οι σχεδιαστές εκμεταλλεύονται την ελευθερία που τους προσφέρει η ψηφιοποίηση και η μείωση των μηχανικών συνδέσεων για να πειραματιστούν με διαφορετικά είδη επιλογέων: περιστροφικοί διακόπτες (όπως σε μοντέλα των Kia και Ford), διακόπτες σε μορφή κουμπιών (Jeep Avenger, MG Cyberster, FIAT 500e), μοχλοί πίσω από το τιμόνι, επιλογείς τύπου joystick, ακόμα και πλήκτρα αφής ή επιλογές μέσα από οθόνες αφής
Διαβάστε περισσότερα εδώ:

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης