
Οι Ιάπωνες της Suzuki δεν συγκινούνται από τις ραγδαίες αλλαγές που βλέπουμε στην παγκόσμια αυτοκίνηση.
Το να παραμείνεις πιστός στις αρχές σου φαντάζει ως ένα από τα πιο δύσκολα εγχειρήματα στη σημερινή εποχή.
Η Suzuki είναι μία από τις εταιρίες που το πράττουν, και το Vitara μοιάζει να αποτελεί το πιο λαμπρό δείγμα επ αυτού.
Αν η Nissan δικαιούται να καμαρώνει για ότι άλλαξε ουσιαστικά τον όρο SUV με την ιδέα του Qashqai, η Suzuki έχει κάθε λόγο να κάνει το ίδιο σε υπερθετικό βαθμό.
Όχι μόνο έδωσε τη δυνατότητα στο κοινό να αποκτήσει ένα τετρακίνητο για όλες τις δουλειές (Jimny, SX4, Vitara), αλλά παράλληλα τους έδωσε προσιτό χαρακτήρα και τα διατήρησε στο χρόνο.
Άλλο πήρε το δρόμο περισσότερο προς τα επαγγελματικά, άλλο έγινε πιο πολιτισμένο και άλλαξε όνομα (S-Cross), και το Vitara έμεινε… Vitara (με μία «Grand» παρένθεση στην πορεία).
Οι Ιάπωνες της Suzuki δεν συγκινούνται από τις ραγδαίες αλλαγές που βλέπουμε στην παγκόσμια αυτοκίνηση.
Μικρά αυτοκίνητα πόλης που καταργούνται, θερμικοί κινητήρες που αποτελούν παρελθόν και συρρίκνωση των αυθεντικών τετρακίνητων SUV που πλέον δεν συμφέρουν για να βγουν από την γραμμή παραγωγής.
Τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει στις τάξεις της Suzuki, η οποία διατηρεί πιστά όλα τα παραπάνω εκπολιτίζοντας ωστόσο τα μοντέλα της όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.
Έτσι συνέβη και με την ανανέωση του Vitara στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής μας.
Η νόρμα GSR2, που θέλει όλα τα απαιτούμενα συστήματα υποβοήθησης να είναι υποχρεωτικά για να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο επί ευρωπαϊκού εδάφους, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το ιστορικό μοντέλο της εταιρείας.
Αναβαθμίστηκε λοιπόν με όλο το Suzuki Safety Support από τις βασικές κιόλας εκδόσεις (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, Adaptive Cruise Control, Dual Sensor Brake, Driving Monitor System κλπ.), ενώ επί τη ευκαιρία φρεσκαρίστηκε αισθητικά στα σημεία που έκριναν οι άνθρωποι της Suzuki ότι είναι απαραίτητο.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Η Suzuki είναι μία από τις εταιρίες που το πράττουν, και το Vitara μοιάζει να αποτελεί το πιο λαμπρό δείγμα επ αυτού.
Αν η Nissan δικαιούται να καμαρώνει για ότι άλλαξε ουσιαστικά τον όρο SUV με την ιδέα του Qashqai, η Suzuki έχει κάθε λόγο να κάνει το ίδιο σε υπερθετικό βαθμό.
Όχι μόνο έδωσε τη δυνατότητα στο κοινό να αποκτήσει ένα τετρακίνητο για όλες τις δουλειές (Jimny, SX4, Vitara), αλλά παράλληλα τους έδωσε προσιτό χαρακτήρα και τα διατήρησε στο χρόνο.
Άλλο πήρε το δρόμο περισσότερο προς τα επαγγελματικά, άλλο έγινε πιο πολιτισμένο και άλλαξε όνομα (S-Cross), και το Vitara έμεινε… Vitara (με μία «Grand» παρένθεση στην πορεία).
Οι Ιάπωνες της Suzuki δεν συγκινούνται από τις ραγδαίες αλλαγές που βλέπουμε στην παγκόσμια αυτοκίνηση.
Μικρά αυτοκίνητα πόλης που καταργούνται, θερμικοί κινητήρες που αποτελούν παρελθόν και συρρίκνωση των αυθεντικών τετρακίνητων SUV που πλέον δεν συμφέρουν για να βγουν από την γραμμή παραγωγής.
Τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει στις τάξεις της Suzuki, η οποία διατηρεί πιστά όλα τα παραπάνω εκπολιτίζοντας ωστόσο τα μοντέλα της όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.
Έτσι συνέβη και με την ανανέωση του Vitara στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής μας.
Η νόρμα GSR2, που θέλει όλα τα απαιτούμενα συστήματα υποβοήθησης να είναι υποχρεωτικά για να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο επί ευρωπαϊκού εδάφους, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και το ιστορικό μοντέλο της εταιρείας.
Αναβαθμίστηκε λοιπόν με όλο το Suzuki Safety Support από τις βασικές κιόλας εκδόσεις (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, Adaptive Cruise Control, Dual Sensor Brake, Driving Monitor System κλπ.), ενώ επί τη ευκαιρία φρεσκαρίστηκε αισθητικά στα σημεία που έκριναν οι άνθρωποι της Suzuki ότι είναι απαραίτητο.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών