
Με λιγότερες βλάβες τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά με ένα κοινό πρόβλημα που εκπλήσσει: η πιο συχνή αιτία ακινητοποίησης και για τα δύο είναι η μπαταρία 12V! - H οποία ευθύνεται για το 50% των ακινητοποιήσεων στα ηλεκτρικά και το 45% στα συμβατικά
Σύμφωνα με νέα μελέτη της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποδεικνύονται πιο αξιόπιστα από τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, παρότι αυξάνεται η παρουσία τους στους δρόμους.
Ωστόσο, έχουν μία κοινή πάθηση.
Η ADAC, ο μεγαλύτερος οργανισμός οδικής βοήθειας στην Ευρώπη, κατέγραψε περισσότερες από 3,6 εκατομμύρια κλήσεις μέσα στο 2024.
Από αυτές, μόλις 43.678 αφορούσαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα -δηλαδή περίπου το 1,2% του συνόλου- ποσοστό που είναι χαμηλό, παρά την αυξανόμενη κυκλοφορία τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για πρώτη φορά, η ADAC δηλώνει ότι έχει επαρκή στατιστικά στοιχεία ώστε να συγκρίνει με αξιοπιστία τη συχνότητα βλαβών μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, τα ευρήματα είναι υπέρ των ηλεκτρικών: για μοντέλα με πρώτη ταξινόμηση από το 2020 έως το 2022, τα ηλεκτρικά παρουσίασαν κατά μέσο όρο 4,2 βλάβες ανά 1.000 οχήματα, ενώ τα αντίστοιχης ηλικίας θερμικά αυτοκίνητα έφτασαν τις 10,4 βλάβες ανά 1.000.
Με λιγότερες βλάβες τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά με ένα κοινό πρόβλημα που εκπλήσσει: η πιο συχνή αιτία ακινητοποίησης και για τα δύο είναι η μπαταρία 12V!
H οποία ευθύνεται για το 50% των ακινητοποιήσεων στα ηλεκτρικά και το 45% στα συμβατικά.
Οι θερμικοί κινητήρες έχουν περισσότερα καταγεγραμμένα περιστατικά σχετιζόμενα με το ηλεκτρικό σύστημα, τη διαχείριση του κινητήρα και τον φωτισμό.
Ο μοναδικός τομέας όπου τα ηλεκτρικά παρουσιάζουν υψηλότερο ποσοστό βλαβών είναι τα ελαστικά.
Εκεί, η ADAC καταγράφει 1,3 περιπτώσεις ανά 1.000 οχήματα στα ηλεκτρικά, έναντι 0,9 στα θερμικά.
Το φαινόμενο αυτό φαίνεται πάντως να περιορίζεται στα νεότερα ηλεκτρικά μοντέλα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, έχουν μία κοινή πάθηση.
Η ADAC, ο μεγαλύτερος οργανισμός οδικής βοήθειας στην Ευρώπη, κατέγραψε περισσότερες από 3,6 εκατομμύρια κλήσεις μέσα στο 2024.
Από αυτές, μόλις 43.678 αφορούσαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα -δηλαδή περίπου το 1,2% του συνόλου- ποσοστό που είναι χαμηλό, παρά την αυξανόμενη κυκλοφορία τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για πρώτη φορά, η ADAC δηλώνει ότι έχει επαρκή στατιστικά στοιχεία ώστε να συγκρίνει με αξιοπιστία τη συχνότητα βλαβών μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, τα ευρήματα είναι υπέρ των ηλεκτρικών: για μοντέλα με πρώτη ταξινόμηση από το 2020 έως το 2022, τα ηλεκτρικά παρουσίασαν κατά μέσο όρο 4,2 βλάβες ανά 1.000 οχήματα, ενώ τα αντίστοιχης ηλικίας θερμικά αυτοκίνητα έφτασαν τις 10,4 βλάβες ανά 1.000.
Με λιγότερες βλάβες τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά με ένα κοινό πρόβλημα που εκπλήσσει: η πιο συχνή αιτία ακινητοποίησης και για τα δύο είναι η μπαταρία 12V!
H οποία ευθύνεται για το 50% των ακινητοποιήσεων στα ηλεκτρικά και το 45% στα συμβατικά.
Οι θερμικοί κινητήρες έχουν περισσότερα καταγεγραμμένα περιστατικά σχετιζόμενα με το ηλεκτρικό σύστημα, τη διαχείριση του κινητήρα και τον φωτισμό.
Ο μοναδικός τομέας όπου τα ηλεκτρικά παρουσιάζουν υψηλότερο ποσοστό βλαβών είναι τα ελαστικά.
Εκεί, η ADAC καταγράφει 1,3 περιπτώσεις ανά 1.000 οχήματα στα ηλεκτρικά, έναντι 0,9 στα θερμικά.
Το φαινόμενο αυτό φαίνεται πάντως να περιορίζεται στα νεότερα ηλεκτρικά μοντέλα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών